کد خبر:۱۳۸۴۶۱
چهارمین شعبه دانشگاه صنايع و معادن ايران در شيراز راه اندازي شد
چهارمین شعبه دانشگاه صنايع و معادن ايران از مهر ماه امسال در مقاطع تحصيلي كارداني، كارشناسي، کارشناسی ارشد و دکتری به شيوه هاي ترمي، پودماني و آزاد دانشجو ميپذيرد.
به گزارش گروه علمی «خبرگزاری دانشجو»، دكتر مرتضي تميزي فر، رئيس دانشگاه صنايع و معادن ايران اظهار داشت: چهارمین شعبه دانشگاه صنايع و معادن ايران از مهر ماه امسال در مقاطع تحصيلي كارداني و كارشناسي در رشتههای مربوط به صنعت، کارشناسی ارشد مدیریت (MBA) و دکتری مدیریت (DBA) به شيوه هاي ترمي، پودماني و آزاد دانشجو مي پذيرد.
وی بیان کرد: رشته هاي تحصيلي ارائه شده در این دانشگاه كاربردي و مرتبط با بخش صنعت و معدن كشور است.
رئيس دانشگاه صنايع و معادن ايران گفت: شعبه هاي دیگر این دانشگاه تاكنون در تهران، مرند و تبريز تاسيس شده اما این شعبه نخستین شعبه ای است که در شهرک های صنعتی راه اندازی می شود.
لینک کپی شد
گزارش خطا