استقبال از ماه رمضان با عنوان «ترنم وحی» در جزیره لارک
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۳۸۸۱۳

استقبال از ماه رمضان با عنوان «ترنم وحی» در جزیره لارک

مراسم استقبال از ماه ماه مبارک رمضان با عنوان عنوان «ترنم وحی» شب گذشته در سالن شهید صدوقی جزیره لارک استان هرمزگان برگزار گرديد.
به گزارش خبرنگار«خبرگزاری دانشجو» از بندرعباس، مراسم استقبال از ماه ماه مبارک رمضان به میزبانی کانون فرهنگی هنری فاتح خیبر جزیره لارک با هدف ایجاد وحدت، همدلی بین مسلمانان و تبیین احکام روزه و استقبال از ماه بهار قرآن در این جزیره می باشد.
 
براساس این گزارش قرائت قرآن توسط قاریان برجسته استانی و شهرستان قشم، برگزاری مسابقه فرهنگی با هدف آشنایی هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان با احکام روزه از دیگر برنامه های این مراسم بود.
 
لازم به ذکر است در این مراسم جوانان و نوجوانان این جزیره با برپایی ایستگاه شادی ویژه کودکان به همراه آموزش نماز با استفاده از قصه و داستان و برنامه های متنوع نمایشی از ماه رمضان استقبال می کنند.
پربازدیدترین آخرین اخبار