بازديد نماينده ولي فقيه در سپاه يزد از سازمان بسيج دانشجويي اين استان
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۳۸۹۳۹

بازديد نماينده ولي فقيه در سپاه يزد از سازمان بسيج دانشجويي اين استان

نماينده ولي فقيه در سپاه الغدير يزد صبح امروز از بخش‌هاي مختلف سازمان بسيج دانشجويي اين استان بازديد كرد.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاري دانشجو» از يزد، حجت الاسلام سبحانيان به همراه جمعي از مسئولان، صبح امروز از سازمان بسيج دانشجويي استان يزد بازديد كرد.
 
نماينده ولي فقيه در سپاه الغدير يزد در اين بازديد در خصوص آغاز ماه مبارك رمضان اظهار داشت: اصل عبادت در ماه مبارك رمضان و عامل روزه، ورع و تقواست.
 
سبحانيان با اشاره به خطبه پيامبر در آخر ماه شعبان بيان كرد: بعد معنوي فضاي دانشگاه ها بايد با استفاده از فضاي معنوي در اين ماه مبارك رمضان توسعه پيدا كند.
 
وي با اشاره به اينكه خداوند فرصت هايي در اين ماه در اختيار بندگان قرار داده است، تصريح كرد: ماه رمضان، ماه ميهماني و ميزباني خداست؛ البته ماه شعبان نيز ماهي جهت آماده شدن براي استقبال از ماه مبارك رمضان است.
 
نماينده ولي فقيه در سپاه الغدير يزد همچنين خاطرنشان كرد: سازمان بسيج دانشجويي نقطه حساسي است و بايد به منظور جذب دانشجويان و ارتقاي سطح معنوي و معرفتي دانشجويان، در دانشگاه ها برنامه ريزي هاي تخصصي صورت بگيرد.
 
پربازدیدترین آخرین اخبار