ماه رمضان فرصت بازگشت به خویشتن و نگریستن به آن است
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۳۹۴۷۹
نماینده ولی‌فقیه در سپاه یزد:

ماه رمضان فرصت بازگشت به خویشتن و نگریستن به آن است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه الغدیر استان یزد گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی براي بازگشت به خویشتن و نگریستن به آن است.
حجت‌الاسلام سبحانیان در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در یزد، با اشاره به فضیلت های ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی براي بازگشت به خویشتن و نگریستن به آن است.
 
وی با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم (ص) در خصوص این ماه، افزود: در اين ماه به ضیافت و مهمانی خداوند فراخوانده شده ایم و تمامي اعمال ما حتی نفس کشیدن و خواب نیز در نزد خداوند ثواب و پاداش دارد.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان يزد تصريح کرد: استفاده حداکثری از این ماه بسيار مهم است و بايد از گناهان نیز دوری گزینیم؛ زیرا طبیعتا در این ماه گناه مجازاتش بیشتر است.
پربازدیدترین آخرین اخبار