چهره ماندگار هنر كهگيلويه و بويراحمد دار فاني را وداع گفت
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۶۷۸۸۷

چهره ماندگار هنر كهگيلويه و بويراحمد دار فاني را وداع گفت

چهره ماندگار هنر و پدر خوشنويسي استان كهگيلويه و بويراحمد دار فاني را وداع گفت.  
به گزارش خبرنگار «خبرگزاري دانشجو» از ياسوج، صبح امروز «سيد امر الله حسيني» چهره ماندگار هنر استان كهگيلويه و بويراحمد دار فاني را وداع گفت.

حسيني خوشنویسی را ازسال 1364 باعلاقه و زمینه ای که از قبل داشت نزد استاد مرحوم حمید دیرین تلمذ كرده و  پس از دو سال مدراک و مدارج خوشنويسي را كسب كرد و از آن زمان تاکنون مسئولیت انجمن شعبه یاسوج و پس از آن انجمن خوشنويسان استان را عهده دارشد.

سید امرالله حسینی بنیانگذار خط و خوشنویسی و نیز انجمن خوشنویسان در استان کهگیلویه و بویراحمدمی باشد و قبل از آن خوشنویسی خاصی در سطح استان وجود نداشت.

آثار اين هنرمند در مجموعه‌های خوشنویسی، همچون «خوشنویسان معاصر ایران»، و نشریات محلی به چاپ رسیده است.

لازم به تذكر است پيكر اين هنرمند، دوشنبه صبح ساعت 9 از جلو اداره كل ارشاد استان تشييع مي شود.
پربازدیدترین آخرین اخبار