کد خبر:۱۶۸۴۹۷
ارائه مقاله اساتيد دانشگاه آزاد بردسير در کنفرانس رویکردهای نوین در نگهداشت انرژی
مقاله استادان دانشگاه آزاد بردسير در کنفرانس بینالمللی «رویکردهای نوین در نگهداشت انرژی» به صورت پوستر ارائه شد.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از کرمان، مقاله مشترک محمد مهدی فروغی، عضو هیئت علمی گروه شیمی دانشگاه آزاد بردسیر و مطهره وکیلی از مدرسان این دانشگاه با عنوان «نانوسیال؛ سیال عامل نوین و کاربرد آن در کاهش مصرف انرژی» در کنفرانس بین المللی «رویکردهای نوین در نگهداشت انرژی» که در محل همایش های پژوهشگاه نیرو در تهران برگزار شد، به صورت پوستر ارائه گردید.
لازم به ذکر است، این پژوهشگران تاکنون چندین مقاله در مجامع علمی ارائه كرده اند.
لینک کپی شد
گزارش خطا