نمايشگاه «ما توانسته‌ايم» انعكاس ماندگار دستاوردهاي انقلاب اسلامي در فارس است
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۶۸۷۹۸
استاندار فارس:

نمايشگاه «ما توانسته‌ايم» انعكاس ماندگار دستاوردهاي انقلاب اسلامي در فارس است

استاندار فارس با بیان اینکه نمايشگاه «ما توانسته ايم» انعكاس ماندگار دستاوردهاي انقلاب اسلامي در فارس است، گفت: ضرورت اين فعاليت تنها منحصر به حيطه صنعت و اقتصادي نيست.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از شیراز، مهندس حسين صادق عابدين امروز در جلسه هماهنگي برگزاري نمايشگاه «ما توانسته ايم» كه از 29 بهمن تا چهارم اسفند امسال برگراز مي شود، با اشاره به فعاليت هاي دشمنان براي از بين بردن فضاي اعتماد و اميد در جامعه اسلامي تصريح كرد: جو اعتماد و شادي زماني احساس مي شود كه با مقايسه وضعيت قبل و بعد از يك فعاليت، اطلاع رساني و آگاه سازي انجام شود و در همين راستا نيز با برپايي نمايشگاه «ما توانسته ايم» و مقايسه پيشرفت ها و وضعيت قبل و بعد از انقلاب و اسلامي، فضاي نشاط و اعتماد در جامعه گسترش مي يابد.
 
وی با بیان اینکه نمايشگاه «ما توانسته ايم» انعكاس ماندگار دستاوردهاي انقلاب اسلامي در فارس است، افزود: ضرورت اين فعاليت تنها منحصر به حيطه صنعت و اقتصادي نيست و دستاوردهاي معنوي، نرم افزاري و علمي دانشمندان و علماي استان فارس، در حل مشكلات كشوري از ديگر مباحث مورد توجه اين نمايشگاه است.
 
استاندار فارس با تاكيد برلزوم بهره گيري كامل از توانمندي ها براي معرفي دستاوردهاي بعد از انقلاب اسلامي در فارس بيان داشت: برپايي اين نمايشگاه براي نخستين بار با اين موضوع، انعكاس ويژه اي در سطح ملي خواهد داشت و اين فعاليت به طور يقين در تاريخ استان ماندگار خواهد شد.
  
اين جلسه با تشكيل دبيرخانه نمايشگاه و تعيین كميته اطلاع رساني و تبليغات پايان يافت.
پربازدیدترین آخرین اخبار