سومين دوره مسابقات ملي دومينو اسفندماه برگزار مي شود
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۶۹۳۹۰
در دانشگاه صنعتي اميركبير؛

سومين دوره مسابقات ملي دومينو اسفندماه برگزار مي شود

سومین دوره مسابقات ملی دومينو 6 تا 10 اسفند ماه با حضور 30 تیم دانشجویی از سراسر کشور در دانشگاه صنعتي اميركبير برگزار می شود.
به گزارش گروه علمي «خبرگزاري دانشجو»، دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای دومین دور، مسابقه دومینو در دو بخش جنبی استکینگ و بخش اصلی تاپلینگ را در روزهای 6 تا 10 اسفندماه با حضور 30 تیم از دانشگاه های سراسر کشور برگزار می کند.
 
محمد اریسی، دبیر اجرایی این دوره از مسابقات با بیان اینکه در نهایت سه گروه به عنوان برنده در قسمت تاپلینگ انتخاب می شوند، افزود: در بخش استکینگ شرکت کنندگان دو و یک نفره که بیشترین رکورد را داشته باشند، به عنوان برترین های این بخش از مسابقه معرفی می شوند.
 
وي تعداد هر تیم را شامل 4 شرکت کننده دانست و اظهار داشت: طرحهای ارسالی تیمها در بخش تاپلینگ توسط گروه داوری از نظر زیبایی شناسی، گرافیک و استفاده از مکانیزم های اهرمی و حرکتهای پرتابی مورد بررسی قرار می گیرند و پس از تایید 30 گروه چهار نفره برای رقابت با یکدیگر انتخاب می شوند
پربازدیدترین آخرین اخبار