آزمون ارزيابي صلاحيت باليني در دانشگاه آزاد اردبيل برگزار شد
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۶۹۴۷۲

آزمون ارزيابي صلاحيت باليني در دانشگاه آزاد اردبيل برگزار شد

 دومين آزمون ارزيابي صلاحيت باليني دوره دكتراي عمومي با حضور 31 نفر از دانشجويان پزشكي در دانشگاه آزاد اردبيل برگزار شد.
 به گزارش خبرنگار «خبرگزاري دانشجو» از اردبيل، دومين آزمون ارزيابي صلاحيت باليني دوره دكتراي عمومي در مقطع كارآموزي در گروه هاي داخلي، عفوني، پوست، قلب، چشم، زنان و زايمان، اطفال، ارولوژي، جراحي عمومي و ENT به اجرا در آمد.
 
بر اساس اين گزارش، اين آزمون با حضور اساتيد رشته پزشكي و 31 نفر از كارآموزان در 10 ايستگاه پنج دقيقه اي به روش آزمون باليني ساختارمند عيني (OSCE) براي دانشجويان ورودي سال 85 در دانشكده علوم پزشكي دانشگاه آزاد اردبيل برگزار شد.
پربازدیدترین آخرین اخبار