40 درصد دانشجويان كرمان در مقطع تحصيلات تكميلي هستند
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۶۹۵۳۲
رئيس دانشگاه علوم پزشكي كرمان:

40 درصد دانشجويان كرمان در مقطع تحصيلات تكميلي هستند

رئيس دانشگاه علوم پزشكي كرمان با اشاره به اينكه هم‌اكنون4000  دانشجو در اين دانشگاه تحصيل مي‌كنند، گفت: 40 درصد دانشجويان كرمان در مقطع تحصيلات تكميلي مشغول به تحصيل هستند.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاري دانشجو» از کرمان، صباحي در پنجمين همايش «يادگيري الكترونيكي در آموزش پزشكي» كه 11 تا 13 بهمن ماه در دانشگاه علوم پزشكي كرمان و در محل تحصيلات تكميلي پرديس ماهان برگزار مي شود با گراميداشت دهه فجر كه بزرگ‌ترين حادثه سرنوشت‌ساز كشور بوده است، گفت: استان كرمان 11 درصد كل كشور را شامل مي‌شود.
 
وي افزود: در اين استان، 4 مجموعه دانشگاهي مستقل در شهرهاي رفسنجان و كرمان وجود دارد.
 
رئيس دانشگاه علوم پزشكي كرمان با اشاره به اينكه 10 دانشكده در استان وجود دارد، گفت: اكنون دانشكده طب سنتي نيز با حضور وزير بهداشت افتتاح مي‌شود.
 
صباحي ادامه داد: دانشگاه علوم پزشكي كرمان هم‌اكنون 4 هزار دانشجو دارد كه 40 درصد اين تعداد در مقطع تحصيلات تكميلي فعاليت مي‌كنند.

وي تاكيد كرد: دانشگاه علوم پزشكي كرمان جزو دانشگاه‌هاي تيپ يك كشور است و به عنوان يكي از قطب‌هاي دانشگاهي كشور محسوب مي‌شود.
 
رئيس دانشگاه علوم پزشكي كرمان افزود: در حال حاضر 400 هيئت علمي در اين دانشگاه فعاليت مي‌كنند.
 
صباحي در مورد وضعيت پژوهشي دانشگاه گفت: اين دانشگاه در سال 89 در زمينه پژوهش رتبه‌هاي برتر را در كشور كسب كرد.

وي يادآور شد: مراكز تحقيقاتي در دانشگاه علوم پزشكي كرمان در 2 سال اخير رشد داشته است.
 
رئيس دانشگاه علوم پزشكي كرمان با اشاره به برگزاري پنجمين همايش «يادگيري الكترونيكي در آموزش پزشكي» گفت: 250 مقاله به اين همايش ارسال شد كه 155 مقاله به صورت سخنراني و پوستر برگزيده شده است.
 
پربازدیدترین آخرین اخبار