به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»، تبلیغات انواع تنها با برند معروف نظر مشتریان را به خود جلب میکنند اما آنچه در تبلیغات رنگارنگ و متنوع تنها و یا دیگر محصولات نشان داده میشود با آنچه که خریدار تهیه میکند گاهی تفاوت از زمین تا آسمان است.
یکی از شهروندان رشتی شب گذشته تن ماهی با برند معروف «ت» را تهیه کرده که داخل آن مگسی خودنمایی میکرد.
این شهروند گفت: این تن را با قیمت 5 هزار و 500 تومان خریداری کردیم اما وقتی در آن باز شد متوجه مگس در داخل آن شدیم.
عرضه اینگونه محصولات حتی با برندهای معروف و برخوردار از آرم استاندارد و چندین گواهینامه دیگر به ویژه در ماه مبارک رمضان بدون نظارت و بازرسی سلامت شهروندان و جامعه را به مخاطره میاندازد.
منبع: فارس