به گزارش خبرنگار علمی "خبرگزاری دانشجو"، پیرو خبر هفته گذشته "خبرگزاری دانشجو" مبنی بر پولی شدن سرویس اینترنت شبانه در شرکت پارس آنلاین و چند شرکت ISP دیگر و خواستههای بهحق مشتریان، روز گذشته این شرکت با ایجاد تغیر لفظی در سیاست طرح ایجاد شده اعلام کرد: طرح پولی شدن دانلودهای شبانه صرفا برای آندسته از کاربرانی صورت خواهد گرفت که از تاریخ 10 آذر اقدام به خرید و یا تمدید سرویس کنند و مشمول مشتریان پیشین این شرکت نخواهد شد.
اطلاعیه اول
این شرکت در تغیری قابل تامل سعی کرده است تا با ارائه توضیحی ولو چند خطی درباره این سیاست، رسم مشتری مداری رعایت کرده باشد.
اطلاعیه دوم
هرچند که هنوز اصل این طرح و روند زنجیروار تغیر در سرویسهای شبانه از سوی تکتک شرکتهای ارائه دهنده اینترنت زیر سوال بوده و خواسته بهحق مشتریان و کاربران اینترنت است که واقعیت چرایی و چگونگی اجرای این طرح را بدانند اما میتوان پیگیری یک هفتهای کاربران و "خبرگزاری دانشجو" و از طرفی حسن نیت شرکت مذکور در انعطاف و رعایت اصول مشتری مداری را به فال نیک گرفت و امیدوار بود با تلاش بیشتر و همکاری بیشتر شرکتهای ارائه دهنده اینترنت، این رویه به چهارگوشه صنایع وابسته به اینترنت و پهنای باند رسوخ کند.
در همین راستا "خبرگزاری دانشجو" جهت روشن شدن بیشتر موضوع و مطالبه حق عرفی کاربران آماده دریافت پاسخ از طرف مسئولین مرتبط در شرکتهای ISP است.
دیگه کاش نداره
هرکس بگه روی هم میشه همه
این که برای افزایش رضایت مشتری هست و ... به نظرم خیلی خنده داره و اصلا هیچی نگن احترام بیشتری به مشتری ها گذاشتند
مخابرات بوشهر اینترنت نامحدود میداد (که الان برداشتن)بعد اومدن قیمتو پایین اوردن (7هزارتومن)درعوضش 1به 8 کردن (یعنی یه سرعت256 به 8 نفر اشتراکی دادن)قطعی مکرر و کندی سرعت که فاکتور بگیریم میشه بگید اخر داستان چیه؟درضمن به پشتیبانی هم زنگ زدیم اعتراض که کردیم گفتن مقدوره که هیچ وگرنه اینترنت رو قط کنید
چند صباحی بیشتر مهمان نیستید ببینید چطور با مردم برخورد میکنید