آقای روحانی! ما به تدبیر حقوقدانان امید داشتیم
۱۶ نکته درباره ۱۶ آذر ۹۳
با توجه به فضای نخبگانی دانشگاه، توقع می‌رفت رئیس جمهور تراز صحبت‌های خود را از حرف‌های کف خیابانی چون "یک مشت تازه به دوران رسیده" به مباحث در شان و جایگاه دانشگاه ببرد.
تعداد نظرات: ۷
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
به جهنم، بی سواد، تازه به دوران رسیده .... نشد این حاج حسن یک بار حرف بزنه و یک فحشی به منتقدان نده. هر دفعه هم حرف میزنه هی هم میگه انتقاد کنید، این دولت تحمل نقد را دارد!!!!!!!! ما که ندیدیم.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
آقای رئیس جمهور ما هیچ وقت در مقام و شان یک رئیس جمهور صحبت نمی کنند. نه به آن روز که در دانشگاه حرف از فیس بوک و یوتیوب می زدند و نه به الان. آخه کدوم رئیس جمهور خودش شخصا در مورد منتقدشان حرف میزنه..شما که اطراافتون پر از روزنامه زنجیره ای هست که زحمت حمایت از شما و تخریب منتقدانتون را می کشند . معلومه که یه دولت سایه داریم
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
آب رو بریز اونجایی که میسوزه!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
این عدم اعتماد به نفس و حرف های اینچنینی اثرات ضایع کردن بیت المال و مسئله حق ناس و همچنین تهمت زدن به قبلی هاست. پیشنهاد می شود گناه خود را سنگین تر از این نکنید با استعفا. امثال موسوی و کروبی اصلا فکر این را نمی کردند که روزی اینقدر ذلیل شوند. این مجازات دنیوی شان است اخروی هم نزدیک است.
ياسر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
كاملا موافقم
و يك نكته جالب ديگر اينكه در روز دانشجو كه به خاطر استكبار ستيزي روز دانشجو شده است، صحبتي جدي در مورد استكبار و استكبار ستيزي نشده است.
اصلا مگر اساس پيدايش اين روز چه بوده است؟
سمیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
واقعا برام سواله! چرا امید داشتید؟!!!!!
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
بخدا این حق دانشجوها نبود.!!!!!
تازه به دوران رسیده کسانی هستند که نمیدونن چی بودن و حالا چی شدن.
ارسال نظرات