ایول اووووووول اول اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول هورررررررررررررررررررررررا
کسی نگه اول که اول واس ماست یعنی کل دکتر سلام ماس ماس ..
دکترسلامیها سلام
ناشناس
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
اگه اینقدر ننوشته بودی اول شده بودی
ولی اینقدر لفت( لفط! ) دادی که دوم شدی
سلام بر دوستان
سال خوبی داشته باشین
چقدر منتظر دکتر سلام بودیم
ان شاالله مطالبی که رهبری در ابتدای سال فرمودند در مورد رابطه ی دولت و ملت مورد توجه همه قراربگیره و به اون عمل شه.
دولت واس ماس
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
ازاونجاکه دولت واس ماس این همه نقدبهش زدیم اگرچه ازمنظرمون نقدمون نقلیست بردهان یاوه گویان ..اما چون دولت واس ماس و ازلاس وگاس نیست...بخاطرهمین مخایم سربلندورشید ظاهربشه مثل سردارسلیمانی که اسمش بیاد همه پاپیون میکنن
عاقا جشن دوسالگی دکتر سلام که انشاالله برگزار خواهد شد، مثل پارسال ناهماهنگی ایجاد نشه که در ورودی سالن رو شکستیم :) !!
از الآن تدابیری بیندیشید . . .
مچکریم حاج حسن
واقعا مچکریم !
دیگه از این بهتر نمیشد در تاسیسات هسته ای رو تخته کرد
که هم قدرت های بزرگ ( مستکبرین) راضی باشند و هم طرفداران شما!
یه عده ی معدود هم که از جای معدود تغذیه می شن ناراضی اند که
اونا هم برن به جهنم!
بسم الله النور
دکتر سلامی ها سلااااااااااااام
عاغا چرا این دفه دکترترین دکتر نداشتید؟
عاغا ترس به دلتون را ندین-البته لابد دلیل بالاتری وجود داشته!!
شما صدای دانشجویان یه ملتین
خدا قوت
مستدام باشید
تعجیل در فرج مولایمان صلوات
یا مهدی ادرکنا
آقا توروخدا یک سری کلیپ از سخنان آقا در مورد توافقات ومذاکرات بسازید و در کنارش بندهای لوزان و فکت شیت رو بیارید! مردم عوام نمیدونند چه افتضاحی زده شده! پسترسازی بیشتر کنید تا از آن ها استفاده شود. مثلا همین صحبت های آقای نبویان مخ آدم دود میکرد از جهل و سادگی تیم ایرانی!(اگر از جهل باشد نه بده بستان) . قبلا میگفتم چی شد اول این دولت هر چی کانال دور زدن تحریم ها بود لو رفت! نگو دکتر جان اون ها رو توی سری اول مذاکرات برای حسن نیت دادند حتما! به قول دوستان ادمین جون بچاپ!
اینا که در جشن خیابانی(اونم فقط بالا شهر) ناخواسته پرچم و رو سرشون تشیع میکنند
اگر جنگ شد خدایی ناکرده میاین دیگه
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
خب رفته بودند برای تجدید پیمان با امام زمان عج ...حتما موقعی که ایشون ظهور کنند یا خدایی ناکرده جنگ بشه (یا بقول اوبا ما بمباران مراکز هسته ای تمام خودکار بدون وجود هیچ انسانی در این مراکز)) هم اینهابا جلودار لشکری حسن خان و سرداری ظرایف الطایف به همین سبک و سیاق صف میکشند و هم اعتراضشونو نشون میدند هم آماده نبرد میشند و لشکر 20میلیونی تشکیل میدند برای مبارزه با شیطان بزرگ(کی هس؟؟) و از کشته شدن هم هیچ ابایی ندارند...؟؟؟
جالبه میگن این بیانیه س نه توافق اما روحانی گفته : مردم ایران و کشورهای دوست از این توافق به دست آمده خوشحالند و رقبای کمفکر و دشمنان جمهوری اسلامی ایران از نتایج حاصل شده ناخرسند هستند.
خب اگه توافق نیست چرا خودتون میگین توافقه ؟
ناشناس
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
آخه ایشون حقوق دانند و می دانند فرق توافق و بیانیه چیست!
ما سرهنگها نمی دانیم!
ناشناس
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
این تحریما برداشته نمیشه چرا؟ چون افرادی و دولت ها و کشورهایی هستن که منافعشون تو این تحریماست حتی اگه امریکا صادق باشه با ما که صادق نیست این تحریم ها برداشته نمیشه چون منافع خیلی از کشاورها به خطر می افته من تعجب میکنم از این دولت که اینو میدونه و بازم میره پای میز مذاکره و امضا میکنه اکه خون بچه های این مملکت مباح... امریکایی که خودش بمب اتم داره و استفاده کرده فرانسه ای که کلاهک هسته ای داره انگلیسی که کلاهک هسته ای داره ،آیا این کشورها صلاحیت دارن که تعیین کنین کشوری چطور از فناوری هسته ای استفاده کنه؟؟؟؟؟؟ ایا این ها صلاحیت دارن دلواپس و نگران مردم دنیا باشن؟؟؟ اینا که خودشون گرگن!!!
اصلاایناکه نرفتندبرا لغو تحریما ..رفتندبرای فرهنگسازی وبرگزاری کلاس سواداموزی درچ3و2و1و...تا حافظ خانی...تاچندوقت دیگه شو لب ساحل خلیچ فارس میخونه میشل خانوم...ودوباره مردم خ بالاشهرمیان سوت وکف میزنند...
رابطه سازی بی ضابطه
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
خب این یکی از دلایل خواستن رابطه ما با امریکا ..چه رابطه ای؟؟؟؟؟؟؟ با کی اوباما یا میشل یا اشتون یا کی؟؟؟
بنده ی خدا
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
آهای اونایی که نمی تونید جلوی خودتون رو بگیرید و همینجور از روی جهل دارید اینجا نظر می زارید تو رو خدا یکم فکر کنید و سخنان سنجیده تری بدبد حیف دکتر سلام 55 به قبل که همچین مخاطبایی داره.چرا فکر می کنید همه جا باس خودتون رو دخالت بدید و اظهارنظر بکنید...
جناب بنده خدا...انواع فریب دشمن ومیشناسی
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
آیا از چگونگی فریب دشمن در مقاطع مختلف اسلاع دارید...مثلا استفاده از مناظر زیبا(بقول حاج آقا و رسم اسرائیل) یا کشنودن مذاکره تا صبح که خودبخود فرد خسته میشه و نمیفهمه چی میگه درصورتی که طرف مقابل انرژی زا خورده و پیش میتازه ...چرا خانوم میشل اوباما همچین برنامه ای (جشن نوروز) میذاره و فارسی حرف میزنه و مشخصه ایرانیا رو دعوت کرده و همون ایرانیا به هیئت ایرانی فشار میارند...همه این راه ها جنگ روانیه(تهاجم فرهنگی) ...شما بهتره قوه تحلیلتونو ارتقا بدید و اگر چیزی را متوجه نمیشید عنوان کنید تا روشن بشید نه نداسته دست به جسارت بزنید(مگر این جمع بچه های در سن بلوغ است که...)
اینجوری مقایسه نشه
ابوموسی اشعری منافق نبود ولی مکر دشمن سبب شد اون اتفاق بیفته یعنی اون به تعهد خودش عمل کرد ولی طرف مقابل عمل نکرد
نمیخوام بگم ابوموسی آدم خوبی هست بلکه دارم میگم منافق نبود
ننگ منافق رو راحت نزنیم که یک حرف بسیار بزرگی هست
jalal
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
آخه شما می دانید توافق لوزان یعنی چههههههههههههههه یعنی تسلیم قدرت های بزرگ در برابر ملت ایران یعنی کلاه گشاد بر سر ما یعنی اینبار تبدیل شدن نفت به 5 دلار یعنی با این کلاه گشادی که به سر ما گذاشتن دیگه لازم نیست همه اعضا خانواده کلاه جداگانه بخرند چرا که گشادی این کلاه به قدری هست که بر سر همه جا می شود می دانید یعنی چه یا بیشتر بگم
jalal
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
آخه شما می دانید توافق لوزان یعنی چههههههههههههههه یعنی تسلیم قدرت های بزرگ در برابر ملت ایران یعنی کلاه گشاد بر سر ما یعنی اینبار تبدیل شدن نفت به 5 دلار یعنی با این کلاه گشادی که به سر ما گذاشتن دیگه لازم نیست همه اعضا خانواده کلاه جداگانه بخرند چرا که گشادی این کلاه به قدری هست که بر سر همه جا می شود می دانید یعنی چه یا بیشتر بگم
دانشجو
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
امریکا و هم پیماناش بدونن چه توافق بشه چه توافق نشه اسراییل امنیت نخواهد داشت....
دانشجو
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
امریکا و هم پیماناش بدونن چه توافق بشه چه توافق نشه اسراییل امنیت نخواهد داشت....
ناشناس
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
من یک خانم خانه دار هستم ک ی بچه کوچک هم دارم.... این قسمت دکتر سلام خیلی متاسفم کرد....چ کاری از دست من برمیاد؟
بچه های بالا
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
با سلام - قیاس مع الفارق کردی ، شما اول ثابت کن امام علی (ع) هستین بعد
خودم
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
احسنت به این تحلیل. مثال کاملا روشنی بود.
احسنت
بهنام
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
جناب ناشناس! لطفا تاریخ را دقیقتر مطالعه بفرمایید.
ابوموسی یک خشکه مقدسی بود که صبح تا شب در مسجد مشغول عبادت بود و از سیاست چیزی نمیفهمید.
بله بقول شما ابوموسی به وعدهاش عمل کرد.اما چه وعدهای؟! کنار گذاشتن امام علی (علیهالسلام) از خلافت!! کدام انسان عاقلی این وعده را میپذیرد که ابو موسی پذیرفت؟!
به خانم خانه دار...
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
باسلام انشالله اون روزی پیش نیاد که در داخل خانه هایمان هم احساس امنیت نکنیم و منتظر...(مثل غزه ،یمن، لبان ،سوریه، عراق و...) و کودکمان را بدست خود...پناه میبریم به خدا
از تمامی دکتر سلامی ها درخواست می کنم که این کلیپ را ببینند.http://www.aparat.com/v/VzX7bاین تکه های از سریال 24 است که بین سال های 2001 تا 2010 ساخته شده و امریکایی ها رییس جمهور شدن روحانی را پیشگویی کرده اند.استاد رائفی پور هم در مورد پیش گویی امریکایی ها و اجرای انها به دست خو دشان یک سخنرانی دارن که این ودو. لینک مراجعه فرماییدhttp://www.aparat.com/v/ESX0c وhttp://raztv.ir/video+۸ofz۸۷۹wbk >>>>>>>اما اگر ممکنه خبرگزاری دانشجویان ایران این لینک ها در لیست ویدئو خودش قرار بده تا همه ببینند
ناشناس
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
سلام
افرادی که به نام فرهاد و حسن هستن کراوات بستن هیچ...رئیس جمهوری روحانی رو کجاش پیشگویی کرده؟؟؟؟ عنوان کلیپ ارتباطی جز همان آینده پژوهی نداره و تطبیقش با دکترروحانی وجهی نداره استاد رائفی هم درباره پیشگوییهای امریکاییها صحبت کردن نه دکترروحانی.
یامهدی
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
ببخشید من هم گفتم استاد رائفی پور گفتند یک بار متن را بخوان ! نکته بعدی هم این است که نام "پرزیدنت حسن" که در این فیلم برده می شود نشانه چیست؟شما مطمئنی این کلیپ را دیده ای؟ ضمنا من از خود استاد رائفی پور سوال کردم ایشان تایید کردند.حجت تمام شد بر همگان!یا علی
از تمامی دکتر سلامی ها درخواست می کنم که این کلیپ را ببینند.http://www.aparat.com/v/VzX7bاین تکه های از سریال 24 است که بین سال های 2001 تا 2010 ساخته شده و امریکایی ها رییس جمهور شدن روحانی را پیشگویی کرده اند.استاد رائفی پور هم در مورد پیش گویی امریکایی ها و اجرای انها به دست خو دشان یک سخنرانی دارن که این ودو. لینک مراجعه فرماییدhttp://www.aparat.com/v/ESX0c وhttp://raztv.ir/video+۸ofz۸۷۹wbk >>>>>>>اما اگر ممکنه خبرگزاری دانشجویان ایران این لینک ها در لیست ویدئو خودش قرار بده تا همه ببینند
م.ص
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
سلام
دوتا لبنک آخری رو نیاورد!!!!!!!!!
یا ...
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
شاید بعد هم به " یا مهدی" بگویند برو و این کلیپ رو بین دانشجویان سایت دانشجو پخش کن.
الله اعلم
فرهاد
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
لاحول ولا قوه الا بالله
دارم شاخ در میارم.یعنی این فیلم 10 سال پیش بوده یا فیلم براساس مذاکره بوده یا مذاکره براساس این فیلم بوده؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
م.ا
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
حالا این بسته ی کمکی میلیاردها دلاری کو؟!!!
هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟
یامهدی
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
منفی دادن به این سند که امریکایی ها تولید کردن خنده داره! کیهان که نگفته امریکایی ها گفتن! این لینک سخنرانی استاد رائفی پور است.http://www.aparat.com/v/ESX0c
لطفامنتشر شود:
چند مغالطه ی این روزها:
1- به دشمن نباید اعتماد کرد پس تفسیرش را از مذاکرات نپذیرید
یعنی دشمن بر طبق تفسیر ما از توافق عمل خواهد کرد!!؟
2- اگر بیش از این وارد جزییات شویم دستمان را در مذاکره باز کردیم.
یعنی چیزی که به آنها گفتیم را برای ملت اگر بگوییم دستتان برای چه کسی باز می شود برای ملت یا برای طرف مذاکره؟!
3-در حال حاضر هیچ چیز نهایی نیست؟
یعنی در نسخه نهایی قرار است چیزی که الان مورد نظر طرفین هست لغو شود چیز بهتری حاصل شود
یا تجربه می گوید در مرحله بعد یک قدم ما به عقب می رویم؟
4- فلان محدودیت را برای 10 یا 15 سال قبول کردیم؟
یعنی آنها قبول کردند بعد از آن شما آن محدودیت را بردارید یا اینکه بعد از آن باز هم بر میگردیم سر خانه اولمان یعنی تحریم و مذاکره و ...؟
اصلا بعد از چند سال دیگر می توان جبران عقب افتادگی این محدودیتها را کرد؟
5-اسرائیل و عربستان و ... از این توافق ناراحتند پس شما خوشحال باشید
یعنی نشنیدید برخی اعلانهای آن ها مبنی بر راضی بودن از توافق را
و یعنی همه ناراحتی ها یکسان است! شاید آنها از اینکه حداکثر امتیاز را نگرفتند و ما ازاینکه حداقل ها را هم نگرفتیم. ناراحتیم
6- مردم از این توافق خوشحالند یا مردم به این دولت رای داده اند
یعنی این مردمی که ما در بازارو خیابان می بینیم جزء انها نیستید
یعنی 50 درصد که رای دادن و الان برخی نیز برگشتن مهم اند
توهم 88 ای نزنید
جالب این است که همین ها به مخالفان می گویند نظر شخصی خود را به عنوان مردم نزنید
7- هم کار ما قابل بازگشتست و هم آمریکایی ها
اما آنها طی یک هفته و ما طی 10 سال
دوستان هم کمی انصاف داشته باشن ، ما وسط مذاکره ایم هنوز که به عمل نرسیده به این زودی قضاوت میکنید ، آقای ظریف تو برنامه نگاه یک گفتند اگه قرار باشه آمریکایی ها زیر حرفشون بزنن هم ما چیزی از دست نمیدیم چون هم به حالت اولمون برمیگردیم هم اینکه اعتماد ما و بی اعتمادی آمریکا به دنیا ثابت میشه ، از طرفی مذاکره این نیست که بری بگی هرچی من میخوام تو باید قبول کنی ، مذاکره یعنی یه چی بدی یه چی بگیری ، بعضیا اصلا تو حرفاشون انصاف ندارن ، من خودم از مخالفین و منتقدای این مذاکرات بودم ولی خوب با توضیحات آقای ظریف تا حدودی قانع شدم در ضمن سخنان اخیر آقا رو هم نباید فراموش کنیم .
چند سوال
1- چرا اصلاً هیچ حرفی در مورد تامین اورانیوم 20 برای راکتور تهران زده نشده نکنه چهار روز دیگه برای تامینش همین داستانا دوباره از سر شروع شه؟
2- تا کی مرکز نطنز تنها مرکز غنی سازی ایرانه مبادا از حق نسل های آینده برای حل مشکلات سیاسی داخلیمون صرف نظر کنیم!؟
3- مگه رهبری نفرمودند که ما ما درزمینه غنی سازی به 190 هزار سو احتیاج داریم با ir1 که فقط توان 1 سو رو داره با 5000 تا سانتیریفیوژ کاری نمیشه کرد تازه اگر همه ساتریفیوژهامونم با ir8 که 20 سو توان داره (اونم چندین سال دوره آزمایشاتش طول میکشه البته اگه آقایون بذارن) تازه به 100 هزار سو میرسیم پس 90 تای دیگه چی؟
4- آیا قرار بود ما کلیه فعالیتهای هسته ای رو فعال نگه داریم یا ساختموناشو؟ و...
دکتر سلامی ها سلام، من طنزتونو دنبال میکنم بعضی قسمت ها جالبه ولی دیگه بیش از حد گیر دادین به تیم مذاکرات، چرا ظریف با کری قدم زد؟! چرا اونطوری راه رفت؟! چرا اینطوری آمد؟! دلواپس منافع کشور بودن خوبه ولی مواظب باشیم دچار افراط نشیم، پیامبر (ص) هم با کفار، با ادیان دیگه مذاکره میکردند، قرداد می بستند و ... اگر شماها اون زمان هم بودید فک کنم به پیامبر (ص) خرده میگرفتید، تیم مذاکرات تلاش شبانه روزی کردن خداقوت، انشاالله که بر ضرر ایران نیست، امام خامنه ای که هنوز ایرادی نگرفتند پس لطفا شما هم کاسه داغ تر از آش نشید! در ضمن مذاکره یه چیز دوطرفست اگر اونا به تعهداتشون عمل نکنن ما هم میتونیم....
فاطمه
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
سلام، خواهشا وقتی تاریخ را خوب نمی دانید، اظهار نظر نکنید.
من نمی دانم چرا همه برای توجیه کارهایشان از پیامبر و اهل بیت -صلوات الله علیهم- مایه می گذارند.
در ضمن آقا خیلی وقت است که نظرشان را دادند ولی کو گوش شنوا> چند بار گفتند که توافق دو مرحله ای نباشد، همه تحریم ها یک جا برداشته شود، به 19هزار سو نیاز هست و .... آیا به این مطالب گوش دادند؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
میشه بگی اراک تغییر یافته رو چه جوری برمیگردونیم؟
بعدم آقا خط قرمزا رو گفتن ما باید تطبیق کنیم دیگه و الا میشه قضیه بنی اسرائیل که به پیامبرشون میگفتن تو و خدات برید بجنگید ما اینجا میمونیم!
سنگر انسانی میسازیم مثل همنژادامون (یمن)
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
باخون دل به این طنزمیخندم و میدانم تاریخ زمان خاتمی دوباره تکرارمیشه ورهبر دستور فک پلمپ میده...اگراوباحسن هم قصدجنگ داره 1 ارجی پی غنیمت میگیرم (حلال باشه )..میبندم به125 اسقاطیم میافتم دنبال تانک و زره پوشاش ...(مثل قایق عاشورا وناو قول تشن)...حالا بگرد تا بگردیم..مرد میطلبیم تومیدون
سنگر انسانی میسازیم مثل همنژادامون (یمن)
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
باخون دل به این طنزمیخندم و میدانم تاریخ زمان خاتمی دوباره تکرارمیشه ورهبر دستور فک پلمپ میده...اگراوباحسن هم قصدجنگ داره 1 ارجی پی غنیمت میگیرم (حلال باشه )..میبندم به125 اسقاطیم میافتم دنبال تانک و زره پوشاش ...(مثل قایق عاشورا وناو قول تشن)...حالا بگرد تا بگردیم..مرد میطلبیم تومیدون
ناشناس
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
جالب اینجاست که روحانی و اطرافیانش برای توجیه اقداماتشون می گردن می گردن هرچی صلح و مذاکره و... تو تاریخ هست و پیدا می کنن تا جایی که حتی از عاشورا هم درس مذاکره می گیرن!!!
ناشناس
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
دیگه حضرت آقا باید چی بگه؟ اینا که انگار نه انگار... کار خودشونو انجام میدن
وقتی رهبر می فرمایند من به گروه مذاکره کننده اعتماد کامل دارم خب منم اعتماد دارم...
قبلا هم تعلیق کردیم و مذاکراتم که شکست خورد فعالیت هسته ایمون رو بهتراز قبل ادامه دادیم...
بعدشم هنوز توافقی امضا نشده...غیراز این بود مذاکرات کش پیدا نمی کرد...
چقدر جوسازی می کنید...
به شوق گمنامی
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
بسم الله النور
سلام
بله
منم حرف شما رو قبول دارم
اما عاغا جان
دانشجو باید بیدار باشه
همه فقط دارن اظهار نظر میکنن
به عنوان یک ملت همراه با دولت
اتفاقا اگه اظهار نظر نکنن و نکنیم ینی همراه نیستیم...ینی ملت دولتو و دولت ملتو هیچی حساب نمیکنه
خب یه عده خوشحال شدن...ابراز کردن به اون صورت
حالا چه درست و چه غلط
یه عده هم خوشحال نشدن و بلکه حتی ناراحت شدن ...و ابراز میکنن به صورتی که از دستشون بر میاد
چه درست چه غلط
شورش که نکردن...داریم مثل بچه آدم مباحثه میکنیم
اشکالی نداره که...
ضمنا
قبلا که تعلیق شد
آیا بنظر شما...ایران به لحاظ علمی در زمینه هسته ای عقب نیوفتاد؟ اگه تعلیق نمیشد بنظرتون نمیتونستیم جلو تر از اینها باشیم که در شرایط امروز قلدر تر باشیم...
جا نشد-در کامنت بعدی ادامه میدم
به شوق گمنامی...
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
البته که همه باید پست سر امام قدم برداریم و مطیع باشیم
و جلو تر از امام نیوفتیم که به بیراهه خواهیم رفت.
موفق باشید
تعجیل در فرج مولایمان صلوات
یا مهدی ادرکنا
روحانی: حقوق هسته ای ایران حفظ شد(2 بعد دارد)=1.درب سایت تاسیسات هسته ای پلمپ بشه تجهیزات در داخلش حفظ میشه و تکون نمیخوره 2.دانشمندایی که زنده هستند و اخراج میکنند و حقوقشون میماند در گنجینه دولت ..و این نوعی حفظ کردن پول است برای هزینه کرد در مسافرت های خانم خلاق (در 2لت راس واس ماس)
ناشناس
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
ببخشید اشتباه منفی دادم
بی نظر
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
طرف گفته اشتبا ه منفی دادم 5 نفر بهش مثبت دادن.بابا دقت کنین همین طوری میشه که اون جناب رفته مذاکرات فشرده انجام داده تازه اومده ایران خبر نداره پای چی انگشت زده .مسلونا دقت کنین الکی+و_ندیدن{با این بی دقتی هاتون حساب و کتاب عمو سامو هم به بهم میریزین}
بابا موضوع زیاد پیچیده نیست ... تحریم های مرتبط با برنامه هسته رو لغو میکنند دوباره به مرور زمان همون تحریم ها رو با یه عنوان دیگه ( مثلا برنامه موشکی ) دوباره اعمال میکنند ... این وسط ما فقط برنامه هسته ای مون رو به فنا میدیم ... به همین سادگی :)
ناشناس
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
البته خدا نکنه ولی خوب اگه یکی غضنفرها رو متوقف نکنه بعدشم برنامه موشکی رو و بعدشم...
چون آمریکا قائدتا به ترکیب تیم برنده دست نخواهد زد.
یکی از راههای کسب ارتقا بعد از پول و پارتی ...کشف مجردها در دولت هاست ..سنشونم اصلا مهم نیس 8 سال دیگه تحمل میکنیم(حی میفرسیمش مسافرت استانی یا مصاحبه خبری) یا اینکه بریم تو حزب رنگارنگ و یکی از مجردا رو مزدوج بشیم تاغزال خوشبختنی و پول و استخدام و قراردادهای بین المللی توپ به ما روی بیاره ....مدیونید اگر ربطش بدید به دبل م ه و دبل ف ه و خانم خلاق و خانم سخنران و ...
ادامه صحبتام...
اونم چون یه بخش کمش بود ملتو بیشتر تو شک و تردید گذاشتین.
والاذ من نمیدونم دیگه باید چی بگم موفق موید بایشد البته مثل گذشته نه این کلیپ
چرا تندرو هستید واز برداشته شدن تحریم ها ناراحت هستید مگر نفع شما در چیست
ناشناس
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
مگه تحریمها برداشته شده؟؟ الان دقیقا از کجا فهمیدی که تحریمها برداشته شده؟؟ بابا به ما هم اطلاع بدید اگه خبری شده ، والا اگه تحریمها برداشته بشه و حقوق ملت هم حفظ بشه ما هم خوشحال می شیم.
بیسواد هستیم، ولی نه انقدر که شما فکر می کنید !!!!
م.ا
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
میشه شما بفرمایید: نفع شما در چیست؟
محمد
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
ما ناراحت از برداشته شدن تحریم ها نیستیم به شرط اینکه واقعا برداشته بشه ولی اگر فردا در قالب موشک های بالستیک و حمایت از حزب الله و ... بیان دوباره تحریم کنند به اون همه امتیازاتی که دادیم نمی ارزه
ناشناس
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
ببخشید اشتباهی مثبت دادم
حامد
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
یا شما تو ایران زندگی نمی کنی یا من!
کسری
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
نفع ما در داشتن انرژی هسته ایست!!!!!!!!
البته نه آن انرژی هسته ای که آقای ظریف میگویند بلکه آن انرژی هسته ای که برایش ""شهید"" داده ایم...
بی نظر
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
آمریکا وهمدستاش کشور مارو یه چیزی درحد افغانستان می خوان -مطمئن باش تحریم ها برداشته نمیشه مگه به شکلی که به نفع اونها بشه وجلوی پیشرفت مارو هم میخوان که بگیرن ارجاع میدم شمارو به کتاب جانستان کابلستان ونشت نشاء رضا امیرخانی
بازگشت خسته
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
<<<<<<<<<<<<<نفع ما سربلندی کشورمونه نه شکممون>>>>>>>>>>>>حتما بذارین مدیونی دارین!!
دم بچه های سپاه گرم بامستند مسابقه نظامی که در عید پخش شد...بهتر از مثل خارجی ها عمل کنند نیروها رو نه در عرض یک روز بلکه 1سال آموزش میدهند بعد در مسابقه شرکت میدهند تا این برنامه موجب تحیر همگان بشه ...مطمئنا هرچیزی نیاز به سناریو داره. نقدیکه موجوده اینه که کسی که در مرحله حذف شده جذب سیستم شده که این غلطه باید انقدر سعی کنه که بتونه مراحل و طی کنه (مانند فیلم نگهبان فروشگاه که میخواست پلیس بشه )...حالا ما نفهمیدیم اونا که برنده این مسابقه شدند چه جایزه ای گرفتند...ما جوانانی داریم مشتاق به حضور در این برنامه ها و مطمئنا انرژِیشون تخلیه میشه و سمت و سوی این حزبا و گروه ها نمیرند ...
حيف اين حجم اينترنت كه حروم اين ويديو شد
دكترسلام خييلي خييلي عقب افتاده بازي داري در مياري
همش هم از يه زاويه داري نگاه ميكني
ديگه نميبينم
اسب نه شیرژیان(شهدا)دادیموسوسک له شده..
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
خب بشرحید زاویه چیه ...یعنی هیئت همراه که اونجا متن ودقت نکرده و اینجا پس از بیان مجری میگه برم ببینم ...در چه زاویه ای است...؟یا اون یکی که میگه ما چیزی از دست ندادیم و نطنز گرفتیم(مگر نطنز و نداشتیم) و نگفت کدومو درشو تخته کردیم م و اون یکی و کاربریشو عوض کردیم از بن و ریشه....؟؟؟
ناشناس
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
تو رو خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا ببین، تو رو خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا!!!
خسته بازگشته
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
وقتی مثل افغانستانو و پاکستان عقب افتاده شدیم با این مذاکرات و از کشورهای همسایه و جهان به چشم یه حقیر بهت نگاه کردن اونوقت اگه شهید نشده باشم بهت میگم
... و زمانی که آمریکا دیگر شیطان بزرگ نیست و چند کشور مستعمره چی می شوند "دنیا" که باید با آن تعامل داشت، چون نمی شود با دنیا جنگید. با این "دنیا"ی حضرات باید تعامل داشت.
برای همین هدف و سیاست بود که امام خمینی (ره) قیام کرد؟ متن قانون اساسی می گوید این چند کشور "دنیا" هستند و نمی شود با دنیا جنگید؟ آیا فکر می کنید حتی طرف ایرانی هم فقط مسایل هسته ای را مد نظر دارد؟ آن چند نفر شمرانی رقاص اجنبی پرست انگل این مملکت، حتی در سایت هایی که خیلی دوست دارند خودشان را اصولگرا جا بزنند هم "مردم تهران" نامیده می شوند. اینکه سایت روزنامه کیهان از بعد از قرارداد لوزان قابل دسترسی نیست و حتی در سایت اصولگرا در خبر "صفحات اول روزنامه های امروز" صفحه اول این روزنامه مشاهده نمی شود هم کاملا اتفاقی است؟
آقا کسی میدونه دقیقا جشن دوسالگی دکتر سلام کیه؟؟؟؟؟؟مسئول سایت عزیز چرا نظر منو منشر نکردی؟؟؟ساعت 1 شب نظر فرستادم............چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
سلام
من یه سوال برام پیش اومد. انرژی هسته ای رو بیخیال.اون قسمت مربوط به " کامران نجف زاده " واقعی بود یا شوخی؟؟یعنی واقعا این خبرنگار قدرت تحلیل خبر کاهش تلفات جاده ای رو نداشته؟؟؟
اون هم خبرنگاری ک در پربیننده ترین اخبار و مصاحبه ها سر و کلش پیداست.:(
خودم
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
شرمنده ام. ولی من نمیدونم چرا دوستان امتیاز منفی دادند.
شاید از جمله " انرژی هسته ای رو بیخیالش " ناراحتند.
اما باور کنید با این خبرنگارا ک چشمای مردم هستند همون بهتر ک بیخیال بشیم. اخه مگه میشه یه توافقنامه امضا کرد و به دوصورت خوند؟؟؟؟ پس کل این روزها خبرنگارا اونجا چیکار میکردن. همش میگفتن " مذاکرات رو به پیشرفته "
به شوق گمنامی...
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
بسم الله النور
سلام
خب معلومه که شوخی بود
شوخیش کنایه ام داشت.
شاید بهتر باشه یه بار دیگه با این دید اون قسمت کلیپو ببینید...
یا مهدی ادرکنا
بی نظر
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
جناب خودم زیاد ناراحت نشو بعضی دوستان از ما جماعت پیام گذار بیکارترند یاهمه اش +وِا-میدن اصلن پیامو نمی خونن
یکم ضعیف بود
توقع داشتم در مورد توافق لوزان : امتبازاتی که دادیم ، موارد یا امتیازاتی که یه اصطلاح گرفتیم و مقایسه با گذشته و بد قولی آمریکایی ها ( توافقات دوران قبل احمدی نژاد ) بیشتر صحبت بشه
الان اکثرا کلیپ کلاه قرمزی بود تا برنامه دکتر سلام :-)
بی نظر
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
داداش فضای حاکم بر پیا مها هم کلاه قرمزی بود دوستان یا پسر عمه زا هستن یا آقای همساده یا حتی دیبی .دست وجیغو هورا
تقریبا تو این نزدیک دوسالی که دکتر سلام منتشر شده همه کلیپ هاتون رو دنبال کردم البته فقط به جهت طنزش و نه اینکه همه نقدهاتون رو قبول داشته باشم
اما اخیرا طنزتون خیلی ضعیف شده
ضمنا خوبه چشماتونو باز کنین و ببینین که مردم از روند مذاکرات راضیند
من واقعا نمی فهمم چرا تا اینکه شما با یه کاری مخالفید مردم می شند نفهمم ولی همین که شما موافق باشید مردم می شند فهمیده؟
خب این همه تو بین مردم همه از اینکه مذاکرات پیروز بشه موافقند اون وقت شما....
بدترین دکترسلامی که تو این دوسال دیدم همین شمارش بود
درسه مذاکره تا5صبح طول کشید..امابیدارشید
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
خب حامد جان دلبندم ...شما واقعا فهمیدید که در مذاکره چشد یا چه گفتند...ما اول اخبارو گوش کردیم ...بعد از طرفداراش پرسیدیم ..بعد رادیو بیگانه گوش کردیم ...دیدیم متضرر100% فقط مائیم و دیدیم این میگه همه چی ردیفه ..اوباشا میگه بمباران مراکز هسته ای در این وجود داره ...این میگه اگر بزنن زیر توافق ما تحریمشون میکنیم(؟؟؟)...اون میگه اگر مافقط حس خطا کنیم کل تحریمارو برمیگردونیم ....ما نگرفتیم آخر برره بالا آب ورو برره پایین بسته یا بلعکس... اگر ظریف خارج نشین رو هیکل فقط یکی از این 13ساله های فهمیده همین سایت حساب باز میکرد برد کرده بود...بیدارشید ...
درسه مذاکره تا5صبح طول کشید..امابیدارشید
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
خب حامد جان دلبندم ...شما واقعا فهمیدید که در مذاکره چشد یا چه گفتند...ما اول اخبارو گوش کردیم ...بعد از طرفداراش پرسیدیم ..بعد رادیو بیگانه گوش کردیم ...دیدیم متضرر100% فقط مائیم و دیدیم این میگه همه چی ردیفه ..اوباشا میگه بمباران مراکز هسته ای در این وجود داره ...این میگه اگر بزنن زیر توافق ما تحریمشون میکنیم(؟؟؟)...اون میگه اگر مافقط حس خطا کنیم کل تحریمارو برمیگردونیم ....ما نگرفتیم آخر برره بالا آب ورو برره پایین بسته یا بلعکس... اگر ظریف خارج نشین رو هیکل فقط یکی از این 13ساله های فهمیده همین سایت حساب باز میکرد برد کرده بود...بیدارشید ...
محمد علی
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
جیجر جان
از کجا فهمیدی مردم راضین؟
یعنی چشماتو باز کردی و اینطور بود که فهمیدی مردم راضین؟!
حامد جان فکر نکنم چون خودت راضی هستی میگی مردم راضین که. نه اینطور نیست چون نقدت به دکتر سلام همین بود که چون خودشون خوششون نمیاد ...
بی نظر
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
حامد عاغا قبل بزن وبکوب این بیانیه یه گزارش از تلوزیون پخش شدهمه تلویحا از روند مذاکرات شاکی بودن هی میگیم ایشالا گربه است ولی داداش گربه نیست .داستان خر برفت وخربرفت هست میخوای همه باهم همراه تیم هسته ای بزنیمو بکوبیمو خربرفت بخونیم
ناشناس
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
داداش ترو خدا چشماتو باز کن ببین چ خبره
دوباره برگشتیم به 10ساله پیش......
خیلی متاسفم واست
خیلی
سرباز رهبری
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
چرت پرت میگه!!!!!!!!!.......................
ناشناس
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
حامد جان دوست عزیز. کشور و دست آوردهاش اگه بخواد با فکر و ذهن چند نفر بره رو هوا و اونا هر کار خواستن بکنند و به هیچ کسی هم پاسخ ندهند و بخوان تلاش شبانه روزی جوانای کشور رو که من و تو هستیم رو به باد فنا بدنند که بگن میخوان دست دوستی دراز کنند به سمت دنیا اما به چه قیمتی.اگر الان ایران ایرانه و کسی جرات چپ نگاه کردن بهش رو نداره به چند دلیله یکیش بخاطره رهبرمونه که سایش هنیشه باشه دوم به خاطره قدرت نظامی مونه و سوم به خاطره انرژی هسته ای یه.ما تو این توافق داریم انرژی هسته ای مونو که میدیم بره بعد با اجرای پرتکل الحاقی بخش نظامی کشور هم میدیم دست اونا که حتی بیان پیچ و مهره هواکش سرویس بهداشتی مراکز نظامی رو هم باز کنند ببینن خطر واسه دنیا نداشته باشه. به نظر تو اونوقت دیگه ایران قدرت داره
بماند
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
بخدا شما و دکترسلام جو گیرید...
هنوز توافقی نشده که این حرفا رو میزنید...
اگر سخنان اخیر رهبر در جمع مداحان رو شنیده باشید حتما جوابتون رو میگیرید...
مطمئن باشید رهبر عزیزمون نمیزاره به قول شما ضرر 100% بدیم...
بماند
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
بجای پرداختن به نوع مذاکرات به حقارت طرف های غربی بپردازین که فقط مونده برای اینکه دلمونو بدست بیارن و با ما مذاکره کنن مراسم دعای کمیل برگذار کنن....اونا می خوان مذاکره کنن نه ما...چون میدونن از راه نظامی ابدا نمی تونن به ما ضربه بزنن و حالا مجبورن حقیرانه چشم به مذاکرات داشته باشن...درضمن تماس تلفنی و قدم زدن به خواست و پیشنهاد غربی ها بود نه ما.
با سلام و خدا قوت به تمام دست اندرکاران محترم سری کلیپ "دکتر سلام" . منم خودم تا حدودی کلیپ می سازم و آرشیو عکس و صوت و فیلم خوبی هم دارم. روزی که برای اولین بار کلیپ های شما رو دیدم اونقدر جذب شدم که شروع کردم به جمع کردن و دیدن کلیپ هاتون. جذابیت کارتون به نظر من طنز بودن، مچ کردن بسیار زیبا و حرفه ای تکه فیلم های طنز و محبوب در لابلای کلیپ ها و صریح بودن کلامتان و از همه مهمتر به دنبال عزت و سربلندی کشور و مردم بودن است. با تمام وجودم و از ته قلب از تمام زحماتتون تشکر می کنم. انشاالله در سایه عنایت امام زمان(عج) و در پناه خدا همگی سربلند باشید و موفق. یا حق
مستند (میراث-آلبرا2) پخششده از شبکه مستند و ببینید و بگویید نمایندگان ملت درلوزان کدامند؟ 1. نماینده خندان یقه دیپلمات وآخوندی 2. خانم فتاحی نخبه علمی (گریان با پوشش رد گزینشی) 3.دکتر (مردود گزینشی) 4.نخبه دلسوز کارگران عسلویه(مردود ازحفظ محیط زیست ومردود دخانیات)...لینک دانلودش قراربدید تا ببینند نمیاندگان این مملکت با پوشش متفاوت با چه اعتقادی بفکر مملکتشون هستند(با اینکه رفتند لوزان)
بقضش از 100تا راهیان نور اشک آور تر بود ... از خون شهیدان که خجالت نکشیدید آیا از اینها هم خجالت نمیکشید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام. توی این قسمت ی سری کم کاریها بود اول از همه از خبرنگاری که توی سویس پناهنده شد و ابروی ملت رو برد حرفی زده نشد دوم از دوگانگی صحبتها چیزی نگفتید مردم موندن که حرف دکتر ضریف رو باور کن که نماینده ملت بود یا حرفای امریکا رو سوم این قسمت شده بود بیشتر سریال کلاقرمزی یا دکتر سلام همیشگی اما درکل از زحمات شما که چنین کلیپی رو درست کردید کمال تشکر رو دارم (ممنون)
سلام لطفا در سایت قرار دهید و در دکتر سلام هفته بعد هم بزاریدش.
ممنون
************
پیش بینی توافق هسته ای در سریال 24 (سال2010)
دانلود با کیفیت بالا(حجم24مگ)
http://dl.faraghlit.com/Video/Clip/other/Tavafogh-Hastei-Serial24.mp4
دانلود با کیفیت متوسط (حجم14مگ)
http://dl.faraghlit.com/Video/Clip/other/Tavafogh-Hastei-Serial-24.mp4
ناشناس
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
آقا مهدی یک دنیا ممنون... خیلی دنبالش بودم. خدا خیرتون بده... این کلیپ نشون میده اینا برای رای آوردن روحانی از قبل طرح و برنامه داشتن! میگم چی شد که یهو کشور کلهم شد روحانی و بنفش!!!
امیدوارم دکتر سلام به شعار امسال توجه داشته باشه و با دید متفاوتی نسبت به گذشته به انتقاد بپردازه...دکتر سلام یادت نره دولت و ملت همدلی و همزبانی...عیار ولایتی بودنت رو نشون بده
مردم کارفرمایند و دولت خدمتکار ولاغیر .
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
ببخشیدا..بقول قدیمیا شاه باید ببخشه یا شاغلام ؟ ایران بالاشهرتهران نیس ..منتخب ماس پس واس ماس ..تکه برداری نکن از کلامشون همشو قبول کن..ایشون فرمودند:مردم کارفرمایند و دولت خدمتکار ولاغیر ...تاچندوقت دیگ روبدیم میگن2تاشهیدگمنامم بیارید تولوزان خاک کنید که بهتربه ریشتون بخندیم...عجبا
ناشناس
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
دکتر سلام همیشه سعی کرده از حد تعادل خارج نشه... و هر جا زیاده روی کرده دیدیم که عذر خواسته...
بعد هم شعار سال معنایی غیر از انتقاد نکردن و ساکت موندن در قبال کارهای دولت داره اگر فکر میکنید ولایتی هستید و نفهمیدید معنیش و تجدید نظر کنید...
نکنه منظورتون اینه که آقا این شعار و فرمودن که بگن دولت هر کاری کرد تاییدش کنید؟؟؟
فکر می کنم در درک پیام آقا یه عده ای مثل همیشه از حد افراط و تفریط میرن!
مرصاد
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
عزیزم معنی همدلی و همزبانی با دولت این نیست که چشمت رو به روی بی کفایتیها ببندی !!! همدلی و هم زبانی با بصیرت منظور رهبر است !
محمد کریم
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
اگه درست مطلبو خونده بودید اینقد منفی به حاج کمال نمی دادیدون! گفته انتقاد کنیدون ولی نرمال تر!
حسن ولشون کن این دکترسلامیارو....همشون بیسواد میسوادن...حالا بخودم درگوشم بگو "این که بستن سایت و اون که کاربریش اون یکی عوض میشه (خب اینم که شد همون) بعدنتیجش3ماه دیگست...حالاماچطوری ""بردیم "" ؟ ؟؟"بعدچیو بردیم؟؟ بعدترش کجاروبردیم "؟ بعدشناسنامه امریکاییمونوکی بهمون میده این عمولنگ دراز؟؟ بعدیه سوالی که مثل مرغ بوده یاتخم مرغ...حسن بزرگتره یاحسین (فری2ن)بعدحسن توعاشورا صلح کردش دیگه.؟..بعدچه جوری صلح کردند..حتما باکشته شدن قاسم س صلح وسامان داد؟؟ خب این کلاس درس عاشورا کی برگزارمیشه...حالا مذاکرات بحرف حسن یاحسین...صلحه یاجنگه...بریزیم خیابونا یابریم تو بیابونا...اگردیدی ضایع شدی بگو ملت بریزید بیرون و بگیدمرگ برامریکا؟
راسی این مذاکرات ربطی به تحریم شما و ظریف که نداره؟ این تحریما اگربرگرده مثل حاج اقا خاطره تروریسم محسوب میشید و خونتون درهمه جا مباح است؟اینکه خللی درتصمیمات شماندازه؟؟
فامیل دور: تشریح بیشتر
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
همانطور که خاطره قبلا بعنوان تروریسم جهانی توسط همین آمریکا اعلام شده بودو جرات نداشت پاشو از ایران بذاره بیرون ...و در چند قسمت پیش حسن فرفره و حسین قرقره و ظریف تاجره داشتن میرفتند تو تحریم؟؟؟ فکرکنم این تهدید کار خودشو کرد و اینا با درایت کاری کردند که دیگه توتحریم نروند وبراحتی بتونند به کجاهای دور مسافرت داشته باشند از جمله کجا اگر گفتید ..مثلا اون گل یس
میدانید توافق {بیانیه} لوزان یعنی چه؟ ببخشید سوالمو پس میگیرم یادم نبود شما ها بیسواد بی شناسنامه تازه به دوران رسیده در عصر حجر زندگی میکند عقل سالم البته در بدن سالم هستید مثل ما
از زحماتتون کمال تشکر رادارم
برنامه تون واقعا عالیه حس خوبی به آدم دست میده.الکی مثلا ماهم از سیاست چیزی میفهمیم بعداز دیدن برنامه ما هم صاحب نظر میشیم
با تشکر از بچه های دکتر سلام در کل خوب بود، در مورد مغایرت متن فارسی و انگلیسی توافق نامه باید بگم اصلا انگار جفتش دوتا بود والا ما که به صورت زنده و با ترجمه همزمان از بی بی سی فارسی و صدای آمریکا دیدیم با این چیزایی که آقای ظریف و روحانی می گفتن کلی توفیر داشت .
لو+ز+ان=لودادیم ز انچه داشتیم مجانی: اونجا دانشجو درسخون ایرانیزیاده و خیلی هم ازنظرخواستگاه علمیشون تامین شدندوان-ارابهشت میدانند...وچون میخاهندکه ایران مثلا مثل اونچابشودپس به نمایندهاگیرمیدندواعتراض میکنند که پس از تصویب برگردندایران ودرد غربت ودیگرنچشند بهشت ساخته شده توسط غرب ودرایرانبیابند..طفلکا فقط میخاهند بی دغدغه تحقیق و پژوهش کنندوبرنامهریزی که باوجوداین مدیران خدوم عمرا زهی خیال باطل(مستندمیراث البرتا2)
خطاب به آقای ظریف و همه ی مذاکره کنندگان با شیاطین کودک کش :
در برابر قطره قطره ی خون تک تک شهدا مسئولید و باید جواب پس بدید !!!
هر کس هم که بی حساب حمایت می کنه از این توافقات اونم مسئوله و باید جواب پس بده !
البته نظرت رو قبول دارم ولی...
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
کسی که مخالفت میکنه با این مذاکرات نباید جواب پس بده؟
عبدالقائم
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
وهر کس که بی حساب مخالفت میکنه(ببخشید گفتم کاملش کنم استفاده جناحی نشه)
حامد جان دوست عزیز.
کشور و دست آوردهاش اگه بخواد با فکر و ذهن چند نفر بره رو هوا و اونا هر کار خواستن بکنند و به هیچ کسی هم پاسخ ندهند و بخوان تلاش شبانه روزی جوانای کشور رو که من و تو هستیم رو به باد فنا بدنند که بگن میخوان دست دوستی دراز کنند به سمت دنیا اما به چه قیمتی.اگر الان ایران ایرانه و کسی جرات چپ نگاه کردن بهش رو نداره به چند دلیله یکیش بخاطره رهبرمونه که سایش هنیشه باشه دوم به خاطره قدرت نظامی مونه و سوم به خاطره انرژی هسته ای یه.ما تو این توافق داریم انرژی هسته ای مونو که میدیم بره بعد با اجرای پرتکل الحاقی بخش نظامی کشور هم میدیم دست اونا که حتی بیان پیچ و مهره هواکش سرویس بهداشتی مراکز نظامی رو هم باز کنند ببینن خطر واسه دنیا نداشته باشه.
به نظر تو اونوقت دیگه ایران قدرت داره
من متعجبم بعد از جوابای آقای ظریف بازم شما به این رویهتون ادامه میدید خب حداقل مسائل دیگه رو بررسی کنید چیزایی رو گفتید که آقای ظریف تو برنامه چند شب پیش کامل توضیح دادند!! ولی بازم شما همون تکشو آوردید
خب برادر همونطور که اونور دارن حی میگن ما فلان میکنیم ما بلان میکنیم داخل خودمونم نه که خیلی حمایت میکنند؟ بعدشم قرار نیست چون یه نفر حرفی زده دیگه اون عملی بشه! (منظورم بعضی از مسئولین آمریکایی و اسرائیلیه!!) خب ما هم صبح تا شب تو ریزو درشت مملکتمون میگیم نابود گردید مرگ بر شما و ...!! نمیگم دوست شین ولی اینقدرم سنگ پای لنگ نشید ...
بی نظر
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
امیر حسین!ظریف خیلی با آب وتاب و هیجان وشور اشتیاق فراوان گفت هرچی بود دادیم رفت بحث تسلیم نشدن بود که تسلیم شدند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!رفت
شعارانتخاباتی بعدی"کی بودکی بودمن نبودم"
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
ینی ...برای تحقق توانایی هامون شهید دادیم از دانشمندامون ...بعد نطنز و زیرنظر و آماده بمباران دادیم...بعد فوردو دادیم از همه مهمتر جوانان خبره مونو دادیم به خواست اوباما اونم با حساب پرپول که کشورها بپذیرندشون و فقط یه امکانات همه گیر و بی ارزش از دید جامعه غیر ایرانی مثل منزل و تفریح و یه حقوق برای خوراک و پوشاک با قیمت ثابت و البته بدون حرص زدن برای مال اندوزی و آرامش همه گیر ...) واقعا چه چیزای با ارزشی و به چه موارد بی ارزش بختید بعد میگید ما پیروزی و ما بردیم
خشت اول گرنهدمعمارکج تاثریامیروددیوارکج
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
متن اول گر نهد بیمار کج تا توافق میرود آمار کج
بچ کارخرابی میکنه یاساکت میشه یابلبل چرا
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
چون هیچی نمیگه تا صداش در نیاد ...اگر صداش دراومد انقد حرف میزنه تا فکرا رو به جهت دیگه تغییر بده(بداخلاقی و خندشونم همین معناست)..مثل اینا از اون اول اصلا به هیچکس جواب نمیدادند حتا مجلس چون مواخذه جدی نبود...مثل اونا نیستند طرف از ترس جونش یه لحظه اروم نداره زود گزارش میده ...حالا که بیانیه رو خوندن زبونش باز شده و پشت سرهم میحرفند تا گند بپوشونند..کجادیدی رهبر درموررد یکموضوع 2بار با فواصل کم صحبت کنه
راستی خواستم بگم حالا این قسمت رو کاری ندارم ولی دکتر سلام از طنز فراتر رفته و رسماً بعضی جاها توهین میکنید به مسئولین، که این هیچ جالب نیست ...
من با برخی قوانین مطبوعات و بخصوص موضوعات مرتبط با اهانت به اشخاص حقیقی آشنایی دارم همین که با شما برخورد قاطعی نمیشه رو که میبینم، تفاوت تو جناح رو متوجه میشم ...
البته میدونم که شما هم پشتتون گرمه ...
بی نظر
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
آخه اینا به جهنم رفته ی ...................................هستن
عمار 73
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
بله داداش معلومه که پشتمون گرمه.اما ن از اون گرماااااا....
ما پشتمون ب خداااا گرمه و شهدااااا
بعله....
"دکترسلام ازطنز عبورید"شدنطنز؟پس حمله
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
"دکتر سلام از طنز فراتر رفته" > شده نطنز بهمین مناسبت باید ببریمش لوزان ...لوزه هاتونو در بیاریم بدیم میشل بخوره تالهجه فارسیش خوب بشه
سلام، شعار امسال اینه، همدلی همزباین ، دولت و ملّت نه ملّت و دولت ، بعضی ها برداشت اشب نکنن ،این معادله دوطرفه است حاجی جون.
محمدم
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
حضرت آقا فرمودند« دولت، كارگزار ملّت است؛ و ملّت، كارفرماى دولت است» (بيانات رهبر معظّم انقلاب اسلامى به مناسبت حلول سال ۱۳۹۴ هجرى شمسى) حال به نظر شما ملت باید با دولت همدی داشته باشند یا دولت باید با ملت همدلی و همزبانی داشته باشه؟
مثلا خیرسرتون تحصیلاتتون بچه دردمیخوره
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
عذر میخا اما شما یه وسیله هوشمند یا بیهوشو میخری و تو سرازیری میذاری خودش بره کنترلسو بدست میگیری؟ دولت وسیله رشد و ترقیه نه تنزل که ...پس تحلیلتون کجاست ...اینو به بچه مدرسه ای م بگی که مثلا یه کیف داری باید باهاش وسایتو ببری گم نشه ..خب اگر قرار باشه گم بشه چرا کیف ببری؟؟؟؟؟؟
سلام .بنده دانشجو هستم البته از دانشجو ها پیرو خط امام و رهبری .... کارمند هم هستم ... و دوست دارم در جشن دوسالگی دکتر سلام باشم ولی آنقدر هزینه های زندگی با سه فرزند بالا است که حتی نمی توانم کتاب درسی بخرم و مطالعه کنم چه برسد به شرکت در جشن ...
دکتر جون خوش باشید واقعا استفاده می کنم از این نوع اطلاع رسانی بصورت طنز ... تولدت مبارک ... ان شاء الله هزار ساله بشی ...و ان شاءالله خود حضرت حجت ابن الحسن العسگری (عج) اجر و پاداش شما را عنایت فرماید و به شما توفیق روز افزون عنایت فرماید .
سلام
کارتون باحاله
ولی قبلا باحال تر بود
اگر بتونی نا محسوس بزنید که تو نا خودآگاه افراد نفوذ کنید خیلی بهتر است از اینکه همیشه رو بازی کنید
اینجوری کم کم مخاطبانتون رو از دست می دید
وقتی ما در خوابگاه دکتر سلام رو در اتاق پخش می کنیم همه هم عقیده اند که دیگه خیلی یکطرفه دارید به میدون می رید
مثلا به طور خاص صحبت های ظریف در شبکه یک نکات مثبتی هم داشت که بیننده برنامه شما انتظار داره که شما به آن ها هم اشاره کنید
یک نکته مهم دیگه این هست که بعضی افراد که توی هفته اخبار رو پیگیری نمی کنند با دانلود دکتر سلام می خوان از یه نقد منصفانه با نقاط مثبت و منفی بهره مند بشن
خلاصه یه ذره ضایع کارتون یه طرفه شده و من آدم هایی را دیدم که اوایل مشتری دکتر سلام بودند ولی الان به خاطره رو بازی کردن نیستن
محمدم
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
عمو جان این دکتر سلام مجموعه ای طنز هستش و طنز پرداز نیز عیوب را می بینه و اونها را به شکل خنده دار بزرگ می کنه پس فکر نکن می خواد به دولت ضربه بزنه یا مچ گیری کنه
مقاطع دولتی واموراجرایی مملکتو کدوم دانشگاه میده ...بریم ثبت نام کنیم در رسانه ها بگویند دکتر فلان متخصص رشته مذاکرات هسته ای یا بسته ای ...چرا خسته ای ؟؟ این خبرگزاری دانشجو هم اصلا احترام ارزشی اونا رو نمیبینه ها ...مثلا باید بگید دکتر کری یا فیلسوف اوباما یا فوق تخصص نتانیاهو(البته احتمالا سیکل هم بزور دارند) بهرحال با همه بیسوادیشون چه کلاه های گشادی و سر چندین دکترارشد ما کردند..میخاین برنامه ریزی کنید بهشون دکترای افتخاری بدیم ...تا به ریش دکتر های ما ...نزنند؟
هیئت مذاکرده کنده که با جدول بندی ریششون پروفوسوریت خودشونو به ما فهموندند...پس از مذاکرات نمیدونم برای بهتر راضی کردن مردم یا برای تیپ جدید سال یهو تغییر درجه داشتند و ریششون از پروفسوری به ستاری مبدل شد...این درشرایطی بود ه حسین خان قل Door با اینکه عزادار شد درجه پرو فوسوریت خودشو ادامه داد و حتا به علت عزداری قسمت های حرص شده صورتشون فراموش نکردند
5+1 جدی انداینارفتنددارندجوک تعریف میکنه
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
اینا هم شدند فوتبالیستای با اخلاق ما که با کلی آراییش و زیر ابرو موژه(آخ الهی...البته سفارش شده سرعت دویدنشون کمتر از 10 باشه آخه بوتاکسشون چی چی میشه ) اره میگفتم طرف بجای دقت تو مسائل مطروحه به آنکارد ریش پوروفوسوریش میپردازه ...اونا دارن مثل یه جنگ همه جانبه نیروهاشونو از همه رغم رله کردند حتا رفتند مشاور ایرانی آوردند که تو ریزترین مطالب وارد بشند ..اما اینا وسط مذاکره داره از کد خدا عکس میگیره - اونا میگن ما میخایم عصمتتونو ببریم زیر سوال این نادون اونجا میگه ما یه جوک داریم از این قرار هر هر و کرکر--
وقتی رئیس سسیستم تاریخ انقضاش بگذره میشه
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
وقتی رئیس سیستم تاریخ انقضاش بگذره میشه این ...طرف انقدر وقت داره که همش تو چت و کامنت کوفت زهرماریشه عکس سران فتنه هم رو صفحش زده ...فرداشم میاد از فتوحات کامنتای دیروزش بنام توسعه و پیشرفت نام میبره ....حتما بقیه هم میرن دور دور با ماشین اسکورت خاتمی من دیدم بقیه رو نمیدونم
دکتروحانی براینکه پوز منتقدای بیسواد از یه جای مشخص تغذیه شده به جهنم وووو بزنی...پیشنهاد میکنم ::: اصلا بگو خب شما بلدید بیاین برید شما مذاکره کنید و اگر عرضه دارید تعلیق و تحریم و همه چی و حل و فصل کنید ....من حاضرم یه تیم مدعی تو همین سایت و ارنج کنم بریم مذاکره بعد که روشون کم شد حکم اعدامشونو خودت بده ...البته من عکس تن پوش تیممو عکس شهدای هسته ای (عکس خون آلودشون درمحل )چاپ میکنم و آرمیتا رو با عکس در آغوش باباش رو لباسش و میبرم که جهان بفهمه چیو میخان از ما بگیرند
بله باید شهید دهیم مثل انقلاب ...مثل جنگ ..مثل طبس ...مثل ملی شدن صنعت نفت ...حال که شهیدان ملی شدن صنعت هسته ایمونو دادیم پس چرا استقلالشو بدست نیاوردیم ...در هیئتمون شهید نداشتیم ؟؟؟یا در روند عملکرد هیئت مذاکره کننده شهادت طلبانه عمل نکردیم و از کدخدا ترسیدیم...
مهران
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
دمت گرم. دیگه جایی برا حرف زدن نذاشتی.کاش به جای این تیم مذاکره کننده یه دونه شهید چمران داشتیم
با اینکه به گفته خودشون که """شاید بتونن با دولت ایران به توافق برسند اما با ملت به توافق نخواهند رسید""" اما وقت خودشونو و ما رو تلف کردند ...چرا ؟؟؟ نه عزیزان من امام ره گفت دشمن را ساده نپندارید ..این دشمن دانای زرنگ ...شمارو جلو تریبون کشوند که به جهانیان بگه بیایید ببینید به توافق رسیدیم..اگر ایران بزنه زیرحرفاش پس معلوم میشه میخاد بمب اتمی بسازه پس دنیا جمع بشید تا فاجعه انسانی پیش نیاد واون موقع است که لشکرکشیشونو میبینید ...اگر یه وقت اینطور بشه آقایان هیئت مذاکره کننده هرجای دنیا فرار هم کنید به هر ترفندی خودتونو خانوادتونو میاریم در صف مقدم جنگ ...تا از دسپخت خودتون اول خودتون بچشید
مثل فیلمای جنگی صداسیماعراقیارواحمق
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
تمثیل تیم مذاکره کننده مثل بعضی از فیلمهای صدا سیماس که انقدر عراقیارو احمق نشون میدادند که این حماقت برمیگشت تو ذهتن خودمون..که چرا با وجود این احمق ها ما انقدر شهید دادیم ...نکنه ؟ و کافی بود پای یه خاطر جانباز بشینی حتا باورت نمیشه که تیربار و یه نفری نمیتونی بزنی یا اینکه اسرا سینه خیز میرفتند دستشوئی ظرف 30ثانیه فرصت. تیم مذاکره کننده انقدر که به فکر گردش و تفریح و قدم زدن و حموم رفتن با اونا تازه (که خواستشون آزادی همجنسبازی) .راسی انقدر از بمبای آمریکا میترسی نکنه ازتون فیلمی دارند مثلا تو حمومی در حال شنایی..یاچی؟؟؟
خیلی عالی بود
مشکل برخی مردم و مسئولین ما اینه که نه تاریخ می خونن نه قرآن؟؟؟
این همه بلاهایی که مستکبرین در طول تاریخ بر سر ملت های مظلوم آورده اند و غارت ها و جنایت هایی که کرده اند و این همه هشدار که پروردگار بصیر در قرآن داده از یهود و نصاری ؟!
و این همه نابسامانی و ظلمی که الان داره تو جهان توسط همین آمریکایی ها و غربی ها انجام میشه بعد بعضی ها دلشون رو خوش کردن که اونها حق مردم ایران رو میدن به همین خیال باطل
به نظرم اکثر اونهایی که دلخوش به مذاکرات هستن یا مطالعه سیاسی و تاریخی ندارن یا این که دنبال منافع شخصی و دنیاپرستی و رفاه طلبی شون هستن یا از مبارزه خسته شده اند
خدایا ما را در راه دینت ثابت قدم بدار و عاقبت به خیر بفرما
مانند سران فتنه که از ترس مردم گفتند تخلف و تقلب و تهدیدو... شده === حالاا بعضیا هم که از فشار زیاد کمرشون درد گرفته میگند ما خیلی چیزا بدست آوردیم ...ما نطنز و گرفتیم !!!!!!! اخه عقل کل نطنز و که داشتیم مگر سند نطنز به نام میشل یا اشتون یا کری و یا... بوده که تونسیم پس بگیریم ... شما فکر کردید با دسته کورا طرفید؟؟؟؟؟
امیرحسین
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
نگفت نطنزو گرفتیم. گفت نطنزو حفظ کردیم.
کور تویی
محمدامین
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
خب راس میگه دیگه ! پس چرا منفی دادی برادر من ؟ ببینید این آمریکایی ها چه غیرتی دارن بعد دولت مردان ما چقد غیرت دارن ؟
ببین بینای خفته(امیرحسین جان)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
اگر بینای ما تو باشی <>از بین رفته باشی(ببینی و بگی نه )...راسی بینای خفته فوردو هم حتما داریم نه ؟؟ یا بمباران مراکز هسته ای از لیست توافق نکنه نبود (ظریف تخیل زده یا اوباما توهم؟؟)
امیرحسین بخودمفتخرباش بین اینهمه کورتو..
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
امیرحسین بخودمفتخرباش بین اینهمه کورتو فقط بینایی ها....خب ما که به دید شما کوریم خب پس این چشو که بدردمون نمیخوره بیا مال تو بگیر دستت و خوب نگاه کنو لذتشو ببر اگر یه وقت دیدی هواپیماهای آمریکا اومدن بمب بزنن یا دیدی موشک میزنند بگووو توهمه و تشکر کن از آمریکا...
هرکی به نطنزدس بزنه جان کری نیشش میزنه
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
امیرحسین جان دلبندم میخام آموخته هاتو برات تکرار کنم که بار بعدی باخت ندی ...ببین 3X-2Xمیشه چنتا X ؟؟ حالا اگر درکش سخته از اول ابتدائی شروع میکنم ...دلبندم 3 تا سیب داری 2 تاشو ازت میگیرند حالا میتونی بگی 3تا سیب داری ...نه دیگه 1دونه داری ...حالا فرض کن 3 تا سیب داشتی ازت گرفتنش تا گندیده شد ...بعد بهت گفتند میتونی فقط از چوبش بگیری و بچرخونیش اگر دس بزنی بهش با اجازه ما باید باشه بعد تو قبول میکنی و بعد فقط بکیشو فقط میگن میخایم بهت برگردونیم توهم خیلی خوشحال میشی و تو جیبت جشن خیابونی میگیری ...قر و میندازی تا برفپاکن ماشینت ...بعد میگن هرکی به سیب دس بزنه جان کری نیشش میزنه ...توهم میبینی ارزش نیش خوردن نداره میگه اصلا نخاسیم مال خودتون
Uبدجور به درد2لت میخوری با این ادبیاتتا
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
امیرحسین بدجور به درد اینا میخوریا با این ادبیات فاخرو تجربه درک بالات از بیانیه که توافق یافتیش.//. بهرحال یه رزومه از بد و بیراهت محیا کن بفس ...با وجود این ارکان لب دور حتما تو کابینت قرار میدندتا اگر یکیشون بصورت جهادی تو پرواز کیش به انگلیسی چیزیش شد تو رو ببرندبعنوان سرپرست(پس از الان مشق کن که در ازمونشون قبولشی= "بیسواد"،"از جای مشخصی تغذیه شونده"،"لبوفروش"،"راننده"،"کم خرد"،"بیفکر"،"کثافت"،"..."
سبز نه بگو آفتاب پرستند
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
فکر میکنند گرما آفتاب از خورشید و نمی اندیشند که گرما آفتاب از خدای خورشیده ...
آقایان مجلسی ها باید طرحیو تصویب کنند که یک سامانه مطمئن نظر سنجی یک سازمان مستقل همه طرح های دولت را مشخص و قابل پیکرد درج کنند و مردم نظر بدند(این خواست خود روحانی بوده)
ناشناس
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
نظرت چیه مجلس رو تعطیل کنیم از همین سامانه از مردم نظر بگیریم و دیگه مزاحم نماینده ها نشیم
هرکه بفکر خویشه نهنگ بفکر کوسه
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
خب شازده راه های رسیدن به خدا زیاده ...یه چیزی تومایه های همون انتخاباته خیلی سخت نیس ...راسی دفتر کدوم نماینده مجلسو میشناسی ...تاحالا توخیابون دیدیشون ...نکنه ککلک خودت نماینده ای...؟دیدی که دیروز بردند نحیف و پست درهای بسته و غیر علنی افتادن بجونش و انقدر قلقلکش دادند که بگه چی گفته اونجا ...اونم از فرط خنده گفت به جون مادرم قسم میخورم که چیزی و از دست ندادیم ..نظنزو گرفتیم...نه
سلام
از اینکه این قسمت دکتر سلام را دیدم برای خودم متاسفم
من فقط می دونم هر چیز که باعث بشه وحدت سیاسی ما علیه امریکا سست بشه یک تند روی مضر است.
همین طور مفروف است: در امورتان از پیشواسانتان سبقت نگیرید.
مهران
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
ما (مردم) اصلا وحدت سیاسی با آمریکا نداریم که بخواد سست هم بشه. یه دولتی روی کار اومده که داره ایران رو سی سال عقب میندازه بعد ما دست رو دست بذاریم که یه موقع خدایی نکرده وحدت سیاسی ما و آمریکا سست نشه
آیا میدانید توافق با آمریکا یعنی چه؟؟
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
آیا هواپیمای ارباس را از دورترین نقطه با هواپیمای جنگی اشتباه گرفتن میدانی یعنی چه؟آیا درد از خانواده قربانیان هواپیمای ارباس میدانی یعنی چه؟ آیا دوستی که پدرش شهید شده پای سفره دلش نشستن میدانی یعنی چه؟آیا درد جانباز را چشیدن را میدانی یعنی چه؟ مخصوصا جانباز شیمیایی و عصبی میدانی یعنی چه؟آیامیدانید بعد از گذشت 8سال جنگ خانواده جانبازان هنوز درجنگی نابرابر بسر میبرند هم را میدانی یعنی چه؟آنها از خودی ضربه میخوندمیدانی یعنی چه؟ و هم از غیر خودی میدانی یعنی چه؟وهم از نخودی میدانی یعنی چه؟آیا استفراغ خون جانباز شیمیایی میدانی یعنی چه؟ آیا فحاشی جانباز را از دردهمیشگیش میدانی یعنی چه؟ آیا مشکلات فرزند جانباز رامیدانی یعنی چه؟ آیا میدانی نپذیرفتن خانواده جانباز برای وصلت میدانی یعنی چه؟آیا مثل عروسک خیمه شب بازی از جانباز استفاده میکنند را میدانی یعنی چه؟ یا هرجا نیاز دارد کمبودهاشونو از جانباز و خانواده شهید استفاده میکنند را میدانی یعنی چه؟هرجا طرف در سیاست گند میزند از ترسشون میدوند در خانه یک شهید عکس میگیرند را میدانی یعنی چه؟ آیا ترس فرزندان جانبازان از استفاده سهمیه کنکور را میدانی یعنی چه؟ آیا حمله طبس و کشته شدن شهید را میدانی یعنی چه؟ آیا حمله به ناو ایرانی در آب های مرزی خودمان توسط کشتی آمریکا و کشته و اسیر نمودن افراد میدانی یعنی چه؟ آیا حضور ارتش آمریکا و پایگاه های موشکی در حوالیمان میدانی یعنی چه؟ آیاکشته شدن دلیران تنگستان میدانی یعنی چه؟ آیایعنی چه میدانی ؟؟؟
حاجی گیرینوف
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
لطفا متاسف نباش ...برای اینکه اینا انتقاداتیه که هر کسی میتونه به عنوان یه ایرانی به این تیم داشته باشه...اونا وظیفه شونه که پاسخگو باشن....دیدین که آقای عراقچی به حد لازم در مورد متن توافقنامه دقت نداشته....همینا باعث میشه فردا هم آمریکایی ها بگن ما لازم نمیدونم تحریما برداشته باشه...
وحدت با امریکا به چه سود آید
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
آیا دوست دارید در جنایاتش با حمایت از اسرائیل علیه >>> عراق، افغانستان ، پاکستان، سوریه، لبنان، فلسطین ، یمن ، بوسنی، ژاپن ، کره ، کشورهای افریقایی و...هم پیمان بشیم؟ که کودکان بی دفاع را بکشیم ؟ شاید به سن شما قد نده حضورش در دور ایران چه دلیلی داره ؟؟؟ وحدت؟ نکنه نگران ماست که از طرف قطر یا امارات آسیبی بهمون نرسه ...؟
برای من یه سوال مطرحه
چرا برنامه نگاه یک وگفت و گوی ویژه خبری و...
که قرار یک طرفه به قاضی بره توی شبکه های مطرحی مثل 1. 2. 3 پخش میشه اونم توی یه ساعت مناسب
بعد مناظره زیبا و مهم محمدی و بهشتی ساعت 11 شب اونم شبکه خبر پخش میشه
آخه مگه مخاطبین شبکه خبر چند نفرن اون وقت ساعت 11 شب چقدر مخاطب داره؟؟؟؟
خاب دارم
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
اینی که میگی من تاحالا ندیدم...تا21وزن بلکام2تنه خاب دارم خب
در نهادی حی دوست داشتن به سادگی و بی زحمت خارجیا بیایند و سیستم و بسازند و دانش فنی و به ما بدهند...بعد کلی هم ادعای فرهیختگی داشتند.من میگفتم خب آخر چرا اینقدر هزینه های هنگفت میکنید ...نمونه دستگاه که وجود داره ...دل و رودشو ریزید بیرون مهندسی معکوس کنید ...میگفتن نگو نمیشه و کلی بهونه ...تا خدازمان محمود لطف کرد و تحریم ها شروع شد...اینا بجای اینکه مهندسی چاره کنند حی شروع کردند به بدوبیراه گفتن به نظام و...حی به دست و پای این کشور و اون کشور میافتادند از امریکا و سوئد و سوئیس و کره و تا اخر رسیدند به چین ...تا جایی که چین انقدر کلاه سرشون گذاشت و دروغ گفت تا بعد از این همه مدت به حرف ما رسیدند و دستگاه خارجی موجود در داخل و مهندسی معکوس کردند و توانستند با وجود مهندسین داخلی دستگاه و تجزیه تحلیل کنند...
پس تحریم دشمنان از برکات خدا برای ماست
مزیت این تحریما اینه بجای مدرک گرایی به اصل راه حل گرایی میرسیم و بجای اینکه جوانان نا امید بروند یه سری مطالب و بدون اطلاع از اینکه کاربدشون کجاست و کی هست بزور و استرس میخونند آخر بیسواد و نامید میرند در زمینه ای کار میکنند که اصلا هیچ تجربه ای ندارند و از اول شروع به کسب تجربه میکنند ...پس حرف رهبر و گوش بدید نسبت به نیاز مملکت دانشجو تربیت کنید تا باری از دوش مملکت بردارد (کلام خانم نخبه دانشجو دکترای پژوهشی شیمی در لوزان-مستند میراٍ آلبرتا)
گوش به فرمان مولاییم ولی مولا اشاره میکنند و ما هستیم که باید بصیر باشیم. ما به امریکا خوش بین نیستیم همین و بس. یاعلی
فقط بصیر
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
فقط بصیر باشی که فایده نداره ..خدا دست و پا و داده که چاله دیدی توش نیوفتی...یا بگی تا دیگران نیوفتند یا روش حداقل علامت بذاری بقییه بفهمند اینجا چاه ...مثل چاه 5+1 انقدواضح
سلام
واقعا بابت اطلاع رسانی دوره هایی که توی رویداد این هفتتون داشتیم ازتون ممنونم
فقط یک چیزی kosarenoor.ir تا امروز صبح باز می شد الان هرچی زور می زنم بالا نمی یاد. از اون جایی که ثبت نامش محدود بود اگه میشه ازشون چاره جویی کنید
دمتون گرم
جزایرلانگرهانسمو میفروشم تاساحلش قدمگاه ظریف و کری نشده چرا ؟؟چون بعد این نتایج + مذاکرات پس از 3 ماه(=9ماه) ...خاک ایران و میبرند تو نشست و روش نشست میکنند و میگند شاید شما بخای باهاش خاک تو سر آمریکا واسرائیل بریزد پس اینم باید تعلیق بشه ....تا بخایم اعتراض کنیم ظریف میپره وسط میگه ما خیلی چیزا بدست آوردیم ...جزایر لانگرهانس شما ما ندادیم که ...و اما بعد...
آیا می دانی چاه کوفه یعنی چه
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
چاه کوفه مانند دکتر سلام است ...مثل هموم دلتنگیهاشو به چاه میگفت و صدای خودش منعکس میشد تمثیل اینکه کسانی هستند که با او هم نظرند... درسته اومرا حرف ما رو نمیخاهند بشنوند یا نشنیده میگیرند..اما حداقل تو اینجا کامنتها توسط دیگران تائید میشه و انعکاسی از صدای خودمان است .. ما اهل کوفه نیستیم ما اهل ایران هستیم علی تنها نماند
منم میفروشم تاظریف ...
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
منم میفروشم تاظریف ...چوب تاراج بهش نزده و به بهونه اینکه مردم تو ساحلش و رو ماسش کلمه امریکا و ننویسندو بچهاشونو مجبور نکنند سرپا بجیشند بهش...اره خط خریدار کیبید؟؟قیمت پیشنهادی با فوردو تاخت میزنم ؟؟؟ نبود ...با اراک ؟؟؟ با تهرانم خیالی نیس تاخ میزنم ...بوشهر م هستم ...با نطنز تاخ میزنم دوتا کلیمم سر میدم روده بزرگمم جای منگولش پاپیون میزنم ...یه چشمم میدم سگ خور تحالمم میدم فقط نطنز و شوهر نده جان اجدادت(؟؟) ..اصلا بند بند وجودمو میفروشم این یکی و به کاه نده به کوه بده حداقل....خریداردیگه نبود
وقت ورود و سان دین (از جلوی نظامی ها میگذرن)،افسر ترکیه ای پشت سر اردوغان احترام نذاشت به سربازها.از این بی احترامی بزرگتر؟ اگه رفته باشین سربازی میفهمین این کار یعنی چه؟اینا بیشعورتر از اینها هستن که لیاقت اومدن به ایران را داشته باشند.لطفا تو دکتر سلام لینکشو بذارید تا همه ببینن.خدایا اینا دیگه کی هستن؟مگه از این مردک صهیونیست پرست چی گیر ایران میاد که راهش میدن تو ایران؟دکتر به دادم برس.جیگرم سوخت
سلام به همه ملت ایران.برادرا خواهرا فریب اینا رو نخورین مملکت رو به هیچی فروختن.برین تحلیل روزنامه کیهان رو بخونین ببینین که چه گلی به سرما زدن.بخدا اینا دارن رهبرمون رو پیر میکنن.خدا نگذره ازشون.فک میکنن مردم نمیفهمن
نتيجه تغيير اراك و فوردو به آزمايشگاه
با اين تصميم و تغيير سيستم اراك و فوردو اولا قولي كه اوباما داد برقرار ميشه (يعني پيچ و مهره هاي هسته اي با دست خودمان باز ميشه)
ثانيا كلي هم هزينه بايد بكنيم كه اونا بيان اين كارو برامون بكنم و مثل سالهاي اخير ما را به بيراهه هاي علمي ببرن
توي كليپ دكتر سلام عزيز اينو نزاشتين نكته مهميه به خاطر همين امريكا و دوستانش خوشحال هستن
نكته ديگر اينكه اگر ما قول ميداديم كه با همين شرايط هسته اي را تعطيل كنيم و تا 10 سال بعد شروع بكار كنيم از اين بهتر بود چون ديگر سيستمها فعلي را از دست نميداديم و كلي هزينه هم به مملكت بار نميكرديم
چه داشتیم = دانشمند داشتیم که کشتنشون اونم چنتا ؟ غنی سازی داشتیم که % حالا داریم؟ سوختشو داشتیم حالا هم ؟ انقدر وجود داشتیم که اونا بخواهند برای گول زدنمون بروند زبان فارسی یاد بگیرند وبلغور کنندحتا در فیلم های مستهجنشون (جهت اطلاع ظریف الطایف وشبیه الظرایف:" که ما برای آمریکا مهم نیستیم"). ووووو جو وووودددد داشتیم که بگیم امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند...؟ جوانان نخبه داشتیم که با کمترین امکانات کارهای بزرگ انجام دادند فقط تنها آرزوشون بتونن درس بخونند و تحقیق کنند و چیزی برای مملکت بسازند؟ نخبه داشتیم و حال چنتا ؟ و... -->خب حالا چه داریم ؟
اوضاع خرابه با یک بیانیه ریختند داخل خیابان پس فردا که انتخابات مجلس شد چیکار میکنند
آیا میدانی خرمشهرراخدا آزادکرد یعنی چه؟
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
بایک کلمه "تقلب" مگر نریختند بیرون نتیجه چشد؟؟؟..الحمدلله که مسئولین لالا تشریف دارند و عشق و حالشون خیلی مهمتر از مملکته ...حتا اونا که مجبورن مامور شده بودند با لباس شخصی بودند و بسیجیای مظلومو با لباس نظامی میفرستادن جلو..."گر نگهدار من آن است که من میدانم ***شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد"
ناشناس
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
هیچ غل... کاری نمیتونن کنن
نگران نباش مملکت صاحب داره
خدا آزاد کردو ما دیدیم به چشم
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
تو این اختششات و با اجیر کردن این همه قداره بند توسط محسن هاشمی و از طرفی هم بچه های بسیج و مردم طفلکیا اهل دعوا و چاقو کشی و چوب زنی نبودند و نیستند اما فقط یه سلاح ""ایمان بخدا و حمایت رهبری داشستند"" واقعا باورتون نمیشه فقط ارازل و هماهنگ نشده بودند عین جنگ نابرابر ایران و عراق از بالا پشت بوم شیشه مینداختن حتا چندین خاور و کامیون پرسنگ (نه خاک ها) اجیر شده بودند در محل ها بدون راننده پارک شده بود که غافلین خشاب سنگیشون کم نیاد سر بچه ها و سنگی بود که به بچه ها میخورد..روزای اولم که طلق و محافظی بچه ها نداشتند فقط کلا کاسکت موتور...اونجا ما دست خدارو دیدیم که بااین آماج حملات چطور پیشروی بچه ها بیشتره
سخنان علی لاریجانی رئیس مجلس که خود در فاصله سالهای 84 تا 86 مسئول مذاکرات هستهای را برعهده داشته در باره تفاهم لوزان، از سوی نمایندگان عضو فراکسیون رهروان منتشر شده است که شامل شش دیدگاه کلیدی در باره تفاهم و چهار ابهام در باره آینده است.
در بخش اول لاریجانی گفته است:
1- بیانیه لوزان یک توافقنامه نیست
2- همه تحریمهای اتحادیه اروپا، آمریکا و شورای امنیت که جنبه اقتصادی دارد، لغو می شود؛ تحریمهای تسلیحانی پلکانی برداشته میشوند
3- فعالیت نطنز در سطح مورد تفاهم مورد تائید نظام است
4- فعالیت فردو در سطح مورد تفاهم در لوزان حتما تصمیم نظام بود
5- ادامه تحقیقات هستهای تا IR۸ تصمیم نظام بوده است
6- برداشتن قلب راکتور اراک تصمیم نظام است. آقای صالحی مع
شیش هفت ساله که رهبر وقتی میخوان در پیام نوروزی اسم سال رو انتخاب کنن در همه این سال ها بر دو عنصر اقتصاد و از اون مهمتر فرهنگ تاکید داشتند اما چ اتفاقی افتاد که امسال سال دولت و ملت همدلی و هم زبانی نام گذاری شد ؟ بدون شک وجود ده ها رسانه و چیز های دیگر که کاری جز تخریب دولت ندارند دلیلی برای این نام گذاری است پیام نوروزی رهبری ماهیت خیلیا رو نشون میدهد پیام رهبری رو مرور کنین
ناشناس
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
ده ها رسانه رو میتونی نام ببری؟؟؟ در ضمن انتقاد چیزه خوبیست
مهران
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
عزیزه دلم آقا فرمودند دولت و ملت همدلی و همزبانی اما این سخن آقا به این منظور نیست که ما هیچ انتقادی به دولت نداشته باشیم.
به نظر شما مقام معظم رهبری از این قرارداد راضیه؟و اگه راضی نیستند (که در دیدار اخیر ظریف با رهبر این موضوع واضحه) به نظر شما سکوت در برابر اشتباهات پی در پی دولت خیانت به انقلاب و رهبری نیست؟
باران
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
دکتر سلام خیییییییلی عالیه
ناشناس
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
اتفاقا کاملا برعکس گفتی! چون این رئیس جمهور محبوبتان و زنجیره ای ها هستند که از ابتدای این دولت مدام در حال توهین و فحاشی به منتقدان و دوقطبی کردن کشور هستند، تازه جریان انقلاب خیلی هم نجابت به خرج داده که متقابلا توهین نکرده و واکنش تند نشون نداده. باید برای خودت و همفکرات متاسف باشی دوست عزیز این نامگذاری نتیجه دستپخت کینه جویانه شماست! ضمنا پیام رهبری رو به نفع خودتون تعبیر نکنید! آقا فرمودند: "دولت" و "ملت" همدلی و همزبانی، یعنی کاملا دوطرفه است، دولت هم نباید اینقد به چهره مردم و منتقدانش پنجه بکشه تا متقابلا واکنش احساسی به وجود نیاد! این که آقا امسال رو با این شعار نامگذاری کردن به خاطر اینه که فقط این دولته که مردم رو طرفداران خودش تفسیر میکنه و بقیه رو حتی از آدمیت هم ساقط میدونه...
امین
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
شاید هم برعکس !
مجید
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
دوست عزیز
اینکه رهبر عزیز این سالو این طور نامگذاری کرده به نظر من بیشتر به خاطر دولته
اینکه ای دولته عزیز وقتی یه انتقادی می کنند نگو این تازه به دوران رسیده است و راننده تاکسی و لبو فروشو و عقل ناسالم
همان طور که دیدیم در خیلی از اتفاقات به نظر مردم توجه نکردن و نمی کنند مثلا سفر اردوغان به ایران با اینکه توهین کرده بود،اعتراض به آل سعود به خاطر تجاوز به نوجوان زائر ایرانی، بی احترامی هیئت اروپایی به خبرنگار ایرانی (آخه دوستی با آمریکا به چه قیمتی؟ حتی عزتمون؟ اینکه شد کاپیتولاسیون!!!)
البته به این خاطر نمی گم که خودم مسئولیتی ندارم ما هم باید از تخریب دولت اجتناب کنیم. اما نه به قیمت پنهان کردن واقعیت
دکتر سلام این واقعیت ها رو گوشزد می کنه . واقعیت هایی که صداوسیما پنهان می کنه.
سلام جنابون آقايون ظريف الممالكيون بهتون گفته باشم اينجا باس ماس يعني كلش باس ماس يعني ما مالك اصليشيم يعني ملت ، بهتون گفته باشم اينم نشه مثل قضيه شيردال سوغات فرنگ دولت تدبير و اميدكه باهاش كلي عكس بندازين و پز بدين و بگين ديدين ما چكار ديپلماتيكي انجام داديم و بعد كه فهميديد يه شيردال قلابي بهتون انداختن براي اينكه نخورين به ديوار گفتين اين يه كار فرهنگي بوده كه قلابيشو بدن و اين همه جاي دنيا مرسومه . حالا شيردال و ماست مالي كردين عيبي هم نداره ولي بهتون گفته باشم نگي نگفتي اگه تو قضيه هسته اي اشتباه كنيد ديگه به اين سادگي ها قابل جبران نيست ها حالا ما گفته باشيم
6 تائیاش هـیه
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
میدونید که گل در خانه حریف 2 برابر امتیاز داره(مثل "=" استرالیا که بردیم)..از اونجا که 5+1 بعنوان خارجی در مورد کشور ما 3تا خطا نظر زد تو گل ما و ماهم اینهو ماس گل هایی که با3 ماس بودو هیچی نگفتیمو گفتیم احترام به رای داور(کدخدا) نشانه شخصیت ماس ... فکر میکردیم 3تا گل خوردیم>در صورتیکه 6 تاخوردیم(1.فوردو2.اراک3.نظارت و بازرسی نطنز4.سوخت بیرون بره5.توهین به ایرانیا که شما سلاح هسته ای سازید6.ازون بدتر اگر مطمئن بشند برخیاشو برمیدارند ینی بقوت خودش باقیه 7.خون شهدا=مفت8.هزینه رفت دانشمندشدن نخبه ضرب در تعدادشهدای دانشمند=پوچ...9.حالا امیتا بماند.10. 11. 12. ووو
...قابل توجه من میونما(منفزنا)یا نطنزم نوشته بازرسی یهویی و امکان بمبارانش تو بیانیست خداکنه ببندنش تا بچه های پرسنلش یتیم نشند دسته جمعی)
این دوستای خیابونی که کمربه ...بستند و به هر بهونه ای باباکرمو دعوت میکنند و میان وسط حرکات موزون میزنن تو آنتن های اونور مرض تا موجب فراهم ساختن لحاظات فرح بخشو شیرین و پرخنده ای برای هئیت مذاکراتی 5+1 ایجاد کردند... واقعا خسته نباشید ایشالله از خانواده خودتون شهید این مذاکرات بشوند تا ما هم مفصل بیایم وسط و جبران زحماتتون کنیم
توافقات تا جایی رسیده که از تجاوز به فوردو و نطنز و ...گرفته تا عربای ملخ خور بعد دیدن این مذاکرات برد + ند...حس کردند ایرانیا چقدر بیغ تشریف دارند ..پس تجاوز و شروع کردند تا جایی که "بوووووووووووووووووق" => من حاضرم پول حج عمره ظریف و بپردازم که بره مکه ...
جهت اقدام به حج نکات ایمنی را جدی بگیرید
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
1-از زدن محاسن جدا خودداری فرمائید 2-مدت حمام رفتن خویش را فقط برای ورود به اماکن مقدس لحاظ کنید3-ادکلن های بد بو همراه داشته باشید ..4. داشتن یک بسته تیغ کاتر یا حداقل یک عدد تیغ کاتر اجباری است(برای مبادا) 5. از شگردهای اعصار گذاشته مانند میرداماد استفاده نمایید ...6.بهمراه داشتن قرص مسهل در تمام اوقات امری بدیهی است (جهت به رگبار بستن دشمن )
یارو
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
من خودم عرب نیستم
ولی لطفا به عربها توهین نکنید
این کار کار وهابی ها و کارداران آل سعود بوده(یه جا خوندم که از کل مردم عربستان هم فقط 15% وهابی اند، بقیه یا سنی اند یا شیعه یا دین های دیگه)
توی این شرایط حساس جنگ عرب عجم را نیفته
هشت سال با بدترین شرایط جنگیدیم(دفاع کردیم) که یک وجب از خاک ایران به دست ظالم نیفته اما آقای ظریف توی سه ماه کل مملکت رو داد رفت.............................................................................................................................
بازگشت خسته
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
من تو سه ماه درسای کنکورمو نتونستم جمع کنم ظریف درساشو خوب بلده!!
خدایا نفت وگازایران را تاتغییر رویه مدیران تنبل خشک بگردان و برای چندین نسل بعد محافظ بگردان
بازگشت خسته
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
آمین ولی من دعا میکنم دولتمردا حین مذاکرات غیر منطقی خشک بشن که ترکمنچای دوباره تکرار نشه و به فنا نریم وگرنه الان چند نفر مردشن که از رهبرو انقلاب محافظت کنن همش حرفه!!!!!!!!!!!
یه حس بدی به دلم نشسته خدا رحم کنه مردم و زن و بچه ها رو میبینم که دارند ناامید تو کوچه فرار میکنند ...آخه میدونید که با این توافق متفکرانه دیگه تمام جهان با امریکا همپیمان میشند...یه موقعی فقط نفت و خاک و هوا وکوه و دشت و بیابون و دریامون و... میخاستند ...حالا با این مناظرزیبای حاج آقا به بچه 3 ساله هم تن پوش تنگ تن میکنند تا...
رهبر حس کرد که مردم با این جهادگری علنی آقایان(درکیش و شمال) حسابی براشون گذاشته بودند کنار که یه حال توپل درنظر بگیرند...ایشالله برنامه بعدی در جای مسقف نمیذاریم(مثل حسن خ تو حرم امام ره) نتونه حرف بزنه...
با زحمات -بخردانه تلفات ما ازشهیدان هسته ای شروع شده و پس از 13نحسشده(بخاست اسرائیل=شیطان پرست) طوری انجام شد که مجوز تجاوز به شیر خسبیده(گربه سان) امضا شد...در تلفات دوم در جده اتفاق افتاد...پس آماده جنگ نابرابر دیگری باشید ...بیوجودها از همین الان پولاشونو دارن میبرندخارج از کشور خونه و کار و کاسبی راه بندازند که در امان باشند ...اما خبر ندارند اگر ایرانی نباشه ...اونور مثل مارمولک له شده مورد برخورد قرار میگیرید...چقدر تاریخ لعنتی تکراریه خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا
میخای اسمشو تهدید بذار یا هرچی دوس داری ... ریاست جمهور و اعضای کابینه به نمایندگی همه موافقین و حتا مخالفین به شما اخطار کاملا جدی میکنیم اگر این مذاکرات بهر نحوی باعث کشته شدن دوباره فردی(شهیدان هسته ای) از افراد این مملکت بشه ...بیشک مسئولیتش با شخص شما و کابینه مربوطه میباشد و بدون شک مورد مجازات در دادگاه انقلاب اسلامی قرارخواهید شد.. اگر مانند مهاجرانیر بهربهانه فاصله بگیرید بیشک(100%)به کشور بازگردانیده خواهید شدتا به مسائل در حیطه وظایفتان پاسخگو باشید.والسلام
بازگشت خسته
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
دوستم همونجوری که مهدیو مجازات کردن اینام مجازات میشن اصلا جدیدا مد شده خلافای گنده کنی و بعد باهات کاری نداشته باشن مواظب باش خلاف کوچیک نکنی نصفت میکنن.....
انگاری که یه درسیه که همشون بلدند حتا طرفداراشون ...مثلا رئیس ما میگه خب اگر نشدمذاکرات نتیجه نداد فصل الخطاب رهبریه ...میگم آخه نامردا زمان جنگ که قایم شدید تو هرجا میشد با بیسودیتون رفتید تو دانشگاههای خالی بعد که انقلاب فرهنگی شداز این فرصتا استفاده کردید و خودتونو جا کردید وقتی که بچه های مردم مثل گل پرپر میشدند شما از بورسیه ها استفاده میکردید در جاهای خوش آب و هوا و دور از جنگ درس مدارج عالیه گرفتیدو الان طرف حاج آقا شدید اوف برشما باد
سلام
دکتر سلامی ها دوستتون داریم دست همه ولایت مدارها درد نکنه
*یادتون باشه
نه از علی تندتر برید و نه آرومتر
آگاه باشید و بصیرتتون رو ببرید بلا
نکنه زهرا رو تویه کوچه ها کتک بزنن و ما جواب سلام علی رو ندیم
اللهم ارزقنی شهادت فی سبیلک پس از کشتن دشمنت
تشکر فراوون از تلاشهاتون. به نظرم یه مقدار باید پیکان انتقاد رو بیشتر سمت آمریکا گرفت تا تیم هسته ای بالاخره ما دولتمون رو دوست داریم هرچند منتقد جدیش هستیم
تشکر فراوون از تلاشهاتون. به نظرم یه مقدار باید پیکان انتقاد رو بیشتر سمت آمریکا گرفت تا تیم هسته ای بالاخره ما دولتمون رو دوست داریم هرچند منتقد جدیش هستیم
باران
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
می خواستم منفی رو بزنم اشتباهی مثبت زدم.ضمنا وقتی نظر می دی فقط از طرف خودت بگو نه از طرف جمع بگو من نه ما............
بازگشت خسته
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
اتفاقا من یکی از این دولت متنفرم یه مشت توهمی ریختن توش و یکی از یکی دیندار نماتر<<<اینو بذارین بعد 5 هفته اومدم با نظرات کوبنده و شدید انتقادی>>>
رویا
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
دشمن وظیفش اینه دشمنی کنه این ماییم که باید بیدار باشیم
ناشناس
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
باز گشت خسته جان اگه ولایتی هستی امسال سال دولت و ملت همدلی و همزبانیه نه سال تنفر و اینا ...!
ایمان
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
سربازهایی که از فرماندشون زودتر حمله می کنند و با بصیرت ترند و ادعا دارند که در خط ولایت جاده صاف کن آقا هستن!!!!!!!
من موندم پس آقا واسه کیا صحبت میکنه، حتما با ما (با اونا) نیست، هم دلی و هم زبانی را نسخه آقا می دانند برای دولت و ملت احتمالا بی بصیرت (!!!)، برادر من،خواهر من، دولت در این مذاکرات نماینده ملت ماست مدافع عزت ماست نذارید که ما رو از خودش و خودش رو از ما ندونه.
بغض های انتقادات داخلی باید در خانواده ملت حل بشه نه در عرصه بین المللی و علیه دولت
mahdiyar
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
فدای تک تک نفسهای سید علی هستم ودر حرف هایش عاشقانه فرورفته بودم که خیلی صریح عرض نمودند:مسئولین باید همدلی را ایجاد کنند.
سلام ، تاریخ را داره دو باره تکرار میشه اول انقلاب هم خیلی ها به بهانه خدمت ،در زمان جنگ باریختن خون هم وطنهای خودمان به دشمن وفاداری خودشونا نشان دادند و آخرش هم توسط خود مردم کنار گزاشته شدند و فرار کردند بعد از اوناهم کسانی که دنبال راه اونا بودند خونه نشین شدند . حالا ببینید عاقبت خیانت به اسلام و مملکت چی میشه ولی کو چشم بینا و گوش شنوا.
دکترسلامی ها...چرا فرمان روحانی کبیر و اجرا نمیکنید و دست از فیلترینگ بر نمیدارید ...اره ؛ همون تذکر و اخطاری که دادم که اگر این توافق به جنگ ختم بشه و خونی از دهن کسی بیاد مسئولیتش با شخص ایشون وکابینشونه و بایستی در دادگاه انقلاب پاسخگو باشد ..از چی میترسید
حسن خان ...اصلا ما بیسواد قبول>>>بابا ببین مغز متفکر ایران کیه که اونا همون تو انقلاب خواستن از بین ببرندشون تا بتونند راحت به ایرانیا سطله کنند...اره یه ذره فکر کن تو لیست ترور شده ها بدقت!!! بهشتی ،رجایی ،باهنر ،قدوسی ،مطهری ، مفتح ، اندرزگو"صبرکن اینا که شهید شدند اونی که زندست "!!؟؟ هاشمی"صبرکن هاشمی کی تو انقلاب ترور شد آخه ؟؟؟""استعداد میگم ترورشده الان زندست=...خامنه ای "آفرین دقیقا" ...خب حالا ک ایشون از نظر اونا متفکر و زنده بودنش برای اونا مضره خب از اون مشورت بگیر...هیئت مذاکره کننده به پیشنهاد ایشون چیدمان کن..درطول مذاکرات هم آنلاین با ایشون در تماس باش..درسته ایشون سنی ازشون گذشته بدن رنجور و نحیفی دارند اماخدائیش از 100 من و تو قدرتمند تره میگی نه قرار بذار بریم کوه ببینیم که میکنه میره بالا...تازشم اون که اولین کسی بود که به خود تو مجال کار کردن دادو بقول خودمون حسابت کرد...اگر باختی اصلا بگوو ایشون گفت ...اگرم بردی بگو کار خودت بود...ما قبول میکنیم...ایشون که سر این مذاکرات که خاب به چشمشون نرفت ...راسی اون کی بودکه خود شما گفت که نگرانم ..بعد شما بعدا تو جلسه ای گفتی به جهنم ...خدائیش راسشو بگوو کی بود (شیخ الاخاطرات هاشمی؟شیخ الکباب و والمنقلات کروبی ؟شیخ الاصلاح خاتمی ؟کشف الاسرارالتقلبات والتخلفات موءنس موسوی؟نکنه دائم النومزدونگ مسن رضایی یا دانشجویت العارف یا باحالتو الوکلا غرضی؟)...کی بود مرگ من
خارجیها خوب بلدند چه کنند...اول ظاهر کارو و رنگ ها و ساختمانارو تجهیزات و انقدر کارشناسانه زیبا و چشمگیر و تمیز نشون میدند که چه دکترامون و چه سیاستمدارامون و چه دانشجویان نخبمون تا با اونجا مواجه میشوند چون تا حالا به چشمشون نخورده ...تا میبینند متحیر و احساس کوچکی در مقابل بزرگی اون دانشگاه و اون محل بشون دست میده(بلعکس داخل) خب این اجبار به تسلیم روانی موجب میشه طرف آروم بشینه و نسبت به خاسته های آنها قدم بردار و هرچی بخواد براش جور میکننو طرف مبهوت (جادوشده) کارارو انجام میده و حتا وقتی از اونجا برمیگرده هنوز اون نقش زیبا در ذهنش نشسته و تا طرح زیباتری جایگزین نشه مانند سربازاونو عمل میکنه ... چون ترسیم از بهشت و ناخواسته از تجربه چشمی میدونه
کلید مثل جریان معنی محتوایی نامزدی(بابات برات دوچرخه بخره اما...) در امری مهم بخای فریب بدی و بگی اگرهرکدوم نمره بالاتر بگیره بمهش پول میدم اینم کلیدش اه تو جیبمه بعد بچه ها سعی کنند و بعد یکی کلکی جور کنه درصد اندکی بالاتر بره بعد جایزشو ندی ایا این دور از اخلاق نیس؟؟؟؟
بازم هشت سرباز مرزبانی به شهادت رسیدند.چه کسی پاسخگو است؟چطور سربازی که 2 ماه اموزش دیده آن هم چه اموزشی؟اموزشی که در حد خدمت توی کلانتری داخل کشور هم نیست.بعد باید همین سرباز را در مرزها در مقابل اشرار وتروریست هایی که یک عمر شغلشون این بوده و اموزش تخصصی دیده اند قرار میدهند.تا کی باید انقدر نسبت به نیروی انسانی بی تفاوت باشند مسئولین؟و این در حالی است که امریکا با تجهیزات پیشرفته و با هواپیما مرزهای خود را کنترل میکند. لطفا این پیام را پخش کنید صدای مردممممممممممم دکتر سلاممممم
سلام
لطفا برای ما بورسیه ها هم زحمت متقبل شوید تعداد محدودی مشکل را علم کردند و ما را در جامعه بی ابرو کردند و از طرفی هیچ مقرری نمی گیریم اکثریتمان وضعیت علمی خوب تا عالی داریم اما یا جایابی مان باطل شده یا جایابی نمی شویم و یا بورسیه مان لغو شده و مشکل اصلی مان بورس شدن در زمان دولت قبلی است از طرفی بیشتر دوستان معتقد و ولایی را از بین بورسیه ها مدنظر دارند اما برای همه گرفتاری ایجاد کرده اند تا قضیه مبارزه با ولایی ها جلوه داده نشود. برای گرفتن اطلاعات بیشتر با دکتر مسلمی رئیس بورس در دولت سابق ارتباط برقرار کنید تا شما را در جریان این خیانت علمی فرهنگی قرار دهد. ایمیل دکتر مسلمی را در زیر آورده ام.
moslemi@modares.ac.ir
ممنون
از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی اتحادیه اروپا ودرراس اون ها آمریکا سعی کردند علیه این کشور وملت به ناحق فشارهای ناعادلانه ای رو تحمیل کنند نزدیک به سی سال این ملت هرنوع فشار وتحریمی رو تحمل کرد تا جایی که خود غربی ها ازاین همه صبر وتحمل مردم به تنگ اومدندتوافق هسته ای صورت گرفته توافقی نیست که به راحتی از کنار اون عبور کردآمریکا واتحادیه اروپا دشمنان قسم خورده ای هسنتد که با زیرکی از هر بهانه ودستاویزی برای مقاصد شوم خود استفاده می کنند فعالیت های هسته ای تنها یک بهانه برای توجیه فشارهای ناروا بر ملت بود اون چیزی که مسلم هست اینکه که برای یه دوره ی طولانی مدت باید قید پیشرفت در زمینه فعالیت های هسته ای رو بزنیم ومنتظر پیشرفت وترقی کشورهایی باشیم که حتی توان ابتدایی دراین زمینه ها رو ندارند
یعنی ایول به رهبر باصحبتاش.....کل جهان فهمیدن تو مذاکرات دقیق چی گذشته ولی ایرانی ها هنوز خبر ندارن حتی دیشب تفال به حافظ زدم بحث دولت وکشید وسط فهمیدم که اونم فهمیده ولی انقدشعرش سخت بود که معنیشو نگرفتم چه به سرمون آمده
سردار سلام، جان همه شهدا مراقب خودت باش ، یه رسمی تو مملکت ماس که هروقت یک سرداری مثل شهید کاظمی یا حاج احمد (اره حدس اولتون درسته متوسلیان)صیاد شیرازی یا...از جبهه ها جان سالم بدر بردند خودمون زحمت کشته شدنشونومیکشیم با حوادث مثلا طبیعی یا سقوط هواپیمایی که بدون موتور هم میتونه بشینه
مطلبگوی2لت کجاس از اظهارات هکمتانشون خبری نیس با این حالت استراتژیک که دائما بوس فنگ تشریف دارند(اه اه) زنای فامیل هرموقع لب و دهنشو میبینند میگند مردشورتو ببرند...البته اوشون قصدی چون اشاعه فرهنگ تقدیر از جنس های گوناگون راندارند... البته یکی از حربه های سیستوم برای تحریم اونا همین بردن لب و دهتن این باباست تا مهری باشد بر دهان یاوه گویان البته به قصد قربت
از استخدام سراسری نهادهای2لت درsanjeshبگید...خودشونو مسخره کردند آنچنان تبلیغ میکنندکه همه بروند تا دکترا بخونندبعد کاری که زده در سطح تکنسینه بخدا...امور سخت افزار و شبکه در قسمت اداری آیا دکترا یا فوق لیسانس میخاهد؟؟؟که این همه هزینه دریافت میکنند و این همه هزینه میشود برای کنکورش بعدبرای گرفتن یک نفر آیا اینا خودشون مسخره نیستند که مردمو به تمسخر گرفتند؟؟؟؟
غافلین خبر داشتید چه خطری و پشت سر گذاشتید اونم با تلاش شبانه روزی بچه های مظلوم و بی چشمداشت بسیج؟ اول من موافق دخالت بسیج نبودم دلیلم این بود که این همه ارگان ریز و درشت دارند پول دفاع میگیرند خب اول باید دفاع کنند بسیج که نیروی ویژه نیست نیروی فرهنگیه ! اما وقتی از بیسیم یه جا بمب گذاریهای شنیدم(درصورت انفجاربمب صوتی در فضاهای پرجمعیت خود مردم از رو هم رد میشدند) برخود تکلیف دیدیم که به کمک مردم غافل بریم """""""""باور نمیکنید نارانجک جنگی چهل تیکه تو خیابون پیدا کردیم اونم چهل تا""""" نکنه میخاستند تو میدونای یارکشی کنند فوتبال بزنند یا خرس وسط بازی کنند
اون بخش آخر تیتراژ که زدید " تولید بنگاه خبر پراکنی دانشجو 1393" یعنی دکتر سلام این هفته مال پارسال بود؟ نکنه مث پرتقال سردخونه ای بوده ؟! انصافا پیگیر آزمون استخدام دولتی باشین( از 2.5نیم میلیون بیکار همش 8هزار نفر میخان جذب کنند حتی 1درصد از بیکارها هم نمیشه. تازه اولویتش با نیروهای قراردادیه شرکتهاست ). وعده ی اشتغال زدایی(!) چی شد، 2سال گذشت؟نکنه سرکاریم؟!
صندوق کمک ب2لت...این نوعی کا3بیه
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
چرا ماها ساده اندیشیم شما خودت حساب کن نفری 16000تومن به تعداد افراد ضرب بنمایید تا متوجه بشید صندوق خزانه رو چقدر پر کردیم ...خب اگر انقد نیازمندند بگیر اسم صندوق صدقات و عوض کنند...و کمک ب2لت کنند تا خانم ابتکار بتونه سفرهای استانیشونو با خیال راحت بره...یا بعضیا بتونن به کیش و شمالشون برسند..اونم باهواپیمای شخصی مبله و دارای امکانات تخت برای سایی که کمرشون درد میکنه
ببینید کلا ساز مخالف زدن هنر نیست ها... با اینکه طرفدارتونم اما بعضی جاها واقعا شورشو در میارین.
چون موافقیم منتقدیم
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
مخالف کیلو چنده ...اگر کسی مخالف نظام و دولت قانونی نظام باشه خونش پا خودشه ...اگرم میگیم که این غلطه اون درسته میخایم پس فردا مسئولین شرمنده نشندنسبت به رایی که مردم بهشون دادند
مرا برای موافقت 2لت با مردم سازمیزنیم
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
ما داریم به یک پیمانکار که باید به صاحب کار که مردم باشند کمک میکنیم که مقابل کارفرماش سربلند باشه ....مگر غیر اینه؟؟؟
جای بسی خوشحالیست که نظرامون بارهبرمون یکیست و فهمیدیم خواستشونو...خداروشکر هم قدمیم بارهبر نه جلوترونه عقبتر
کیان
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
سلام من در قسمت های پایین تر نظر دادم ولی در حالی که به سخنان امام خامنه ای نزدیکتر بود دوستان دکتر سلامی به مذاقشون خوش نیومد! آقا فرمودند کاملا از تیم مذاکرات حمایت میکنند ولی ما هیچ حمایتی در برنامه های دکتر سلام نمیبینیم و حتی توهین هم میکنند.
آیا میدانی حمایت یعنی چه؟(داستان)
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
پدری فهمید،که صبح بچه اش بیرون مانده بود آگهی زد که اگر کسی او را بیارد مبلغ انقدر مژدگانی میگیرد ..کسی بچه را پیدا کرد و گفت حالا که شب است دیر نمیشود فردا صبح تحویلش میدهم و مژدگانی میگیرم و این کار را کرد و پدر هیچ مبلغی به وی نداد ..وقتی علت را جویا شد ، پدر گفت من خاستم بچه ام بیرون نماند وقتی که مانده کار از کار گذشته ...جریان این هیئت ماست تا موقعی که نیافتادن تو چاه همه با هر راهی گوشزد میکنند نه بخاطر دشمنی بخاطر حمایت و دوستی(از لحن مودبانه گرفته تاداد و بیداد)...مثل جریان معلم است که هم بچه زرنگ را میزند و هم بچه تنبل را چرا؟؟؟برای اینکه تنبله زرنگ بشه و زرنگه تنبل نشه قصد هردوشم محبت به هردواست نه دشمنی
ناشناس
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
کاش یکم حرفای اقا رو با درایت بیشتر و همه حرفاشون رو کنار هم بشنویم. ایشان همونطور ک گفتن از طرف ایرانی حمایت میکنن بارها گفتن به مزاکرات و طرف های مقابل خوشبین نیستند
کیان
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
این که طرف مقابلمون دوستمون نیست و بهش اطمینان نداشته باشیم رو بقال سر کوچه احمدی نژاد هم میدونه لازم نیست این رو به هیئت مذاکره کننده در قالب توهین های مختلف یادآور بشید در ثانی آقا گفتن من به تیم مذاکره کننده کاملا اطمینان دارم، آیا اطمینان میدونید یعنی چه؟!
منم قد شما بیکار بودم میرفتم سراغ انرژی هسته ای که معلوم نیست کی حق مسلم ما شده
مقصر شهیداهستند؟؟
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
اره راس میگی...حتما اونا هم که سر ملی شدن نفت کشته شدند هم بیکار بودند و جونشونو از سراه پیدا کردند که ما بتوانیم بنزین ارزان بزنیم به ماشینمون و دور دور کنیم ...اگر کمی جای پول جمع کردن به خواسته هامون پافشاری میکردیم ..نماینده هامون جرات مخفی نگهداشتن مباحث مطروحه را نداشتند؟ فکرکنم امثال من و شما رو دیدند که خودرامسئول نمیدونند....نه؟؟
سلام
یکی به این عادل فردوسی پور خان بگه اگه راس میگه یه خط درباره ی تجاوز به اون دوتا نوجوون تو برنامش بگه....یه اعتراضی چیزی تیکه ای ..
ولی مطمعنم از این خبرا نیس!
سیاسی کاری تا کجا؟!
به قول رسایی، تو این قضیه اگه تا حالا دووم اوودیم از سنگ دلیمونه
اقا مشکل شما با دولت چیه؟؟؟؟؟؟؟/از روز اول افتادین به جونش واقعا بجای روحانی هرکس دیگری بود فیتیلتون رو بسته بود . اخراج متکی و دستجردی تو دولت احمدی نژاد هنوز یادمونه . دمتون گرم یکم منطقی باشین و زود جوگیر نشین و از کاه کوه نسازین. زنده باد اصلاحات زنده باد روحانی وظریف
رهبرم از توافق مطمئنم.منم مطمئنم.
با وجود این همه آگاهی آحاد ملت،کسی جرأت خیانت و وطن فروشی رو نداره...
با این وجود پیگیری باعث می شه مذاکره کننده ها هواسشون بیشتر جمع باشه.
یا حق.
خواستم خدمتتان عرض کنم که ما دکتر سلام را تحت عنوان نشریه هم نسلی سلام که توسط بسیج دانشجویی دانشکده فنی مهندسی میانه دانشگاه تبریز تدوین شده است در دانشکده فنی مهندسی میانه بومی سازی کردیم که این مطلب را در دکتر سلام عنوان کنید. با تشکر مدیر مسئول نشریه حمید باشعور
باسلام و خسته نباشید و ان شاءالله که در این راه پایدار باشید. تشکر از نگاه با دقت و تیز بینتون. خدا قوت. توی این بی کسی هامون یه همدرد پیدا کریم. ولی دکتر سلام قلب آدمو به درد میاره... من میخوام بگم خیلی ها از جونشون گذشتن تا این مملکت به اینجا رسید. حالا این دولت از راه رسیده میخواد همه ی عزت و سرمایه هایی که کسب کردیم رو بفروشه؟! اصلا این ها حقی ندارند، اصلا اینا کاری تا حالا نکردن. یه مشت آدم با دیدگاه مادی با سرمایه ی بچه حزب اللهی ها نشستن سر میز مذاکره. چرا کسی از مجلس صداش در نمیاد؟ دارن عزت و همه چیزمونو میفروشن . لطفا تمرکز خودتونو بزارین روی مجلس شاید بیدار بشن. یا حق
ارسال نظرات
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
فکر کردم من اول شدم نگو تو از من سرعتر بودی
پس اول شدنم ماس ماس.
وقتی دیدم اول شدی و با افتخار پرچم ایران رو بالای سرت بردی اشک توی چشمم جمع شد.خخخخخخخخخ
کسی نگه اول که اول واس ماست یعنی کل دکتر سلام ماس ماس ..
دکترسلامیها سلام
ولی اینقدر لفت( لفط! ) دادی که دوم شدی
پس اول شدن وخوشحالیش هم واس ماست اااااااااووووووووول
ماست ماست کن شاید یه نفر ماست اورد بتونی ماستمالی کنی قضیه رو
خودم اول عایا؟
باور نداری بشمار
همون پنجم ...
یارو نفر بیستم شده نوشته نفر سوم!!!
بالا رو نیگا کنین
سال خوبی داشته باشین
چقدر منتظر دکتر سلام بودیم
ان شاالله مطالبی که رهبری در ابتدای سال فرمودند در مورد رابطه ی دولت و ملت مورد توجه همه قراربگیره و به اون عمل شه.
سال نو مبارک
موفق باشید بسی عالی بود
از الآن تدابیری بیندیشید . . .
!!!! Hello doctor
گزاشتین آخر شب رو کردین:)
دمتون گرم.خسته نباشید.
مواظب خوبیهاتون باشید.
واقعا مچکریم !
دیگه از این بهتر نمیشد در تاسیسات هسته ای رو تخته کرد
که هم قدرت های بزرگ ( مستکبرین) راضی باشند و هم طرفداران شما!
یه عده ی معدود هم که از جای معدود تغذیه می شن ناراضی اند که
اونا هم برن به جهنم!
دکتر سلامی ها سلااااااااااااام
عاغا چرا این دفه دکترترین دکتر نداشتید؟
عاغا ترس به دلتون را ندین-البته لابد دلیل بالاتری وجود داشته!!
شما صدای دانشجویان یه ملتین
خدا قوت
مستدام باشید
تعجیل در فرج مولایمان صلوات
یا مهدی ادرکنا
منتظر سری جدید بودم ببینم درباره توافقات لوزان چی میگه
خب اگه توافق نیست چرا خودتون میگین توافقه ؟
ما سرهنگها نمی دانیم!
لایک..
؛)
ابوموسی اشعری منافق نبود ولی مکر دشمن سبب شد اون اتفاق بیفته یعنی اون به تعهد خودش عمل کرد ولی طرف مقابل عمل نکرد
نمیخوام بگم ابوموسی آدم خوبی هست بلکه دارم میگم منافق نبود
ننگ منافق رو راحت نزنیم که یک حرف بسیار بزرگی هست
احسنت
ابوموسی یک خشکه مقدسی بود که صبح تا شب در مسجد مشغول عبادت بود و از سیاست چیزی نمیفهمید.
بله بقول شما ابوموسی به وعدهاش عمل کرد.اما چه وعدهای؟! کنار گذاشتن امام علی (علیهالسلام) از خلافت!! کدام انسان عاقلی این وعده را میپذیرد که ابو موسی پذیرفت؟!
افرادی که به نام فرهاد و حسن هستن کراوات بستن هیچ...رئیس جمهوری روحانی رو کجاش پیشگویی کرده؟؟؟؟ عنوان کلیپ ارتباطی جز همان آینده پژوهی نداره و تطبیقش با دکترروحانی وجهی نداره استاد رائفی هم درباره پیشگوییهای امریکاییها صحبت کردن نه دکترروحانی.
دوتا لبنک آخری رو نیاورد!!!!!!!!!
الله اعلم
دارم شاخ در میارم.یعنی این فیلم 10 سال پیش بوده یا فیلم براساس مذاکره بوده یا مذاکره براساس این فیلم بوده؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟
چند مغالطه ی این روزها:
1- به دشمن نباید اعتماد کرد پس تفسیرش را از مذاکرات نپذیرید
یعنی دشمن بر طبق تفسیر ما از توافق عمل خواهد کرد!!؟
2- اگر بیش از این وارد جزییات شویم دستمان را در مذاکره باز کردیم.
یعنی چیزی که به آنها گفتیم را برای ملت اگر بگوییم دستتان برای چه کسی باز می شود برای ملت یا برای طرف مذاکره؟!
3-در حال حاضر هیچ چیز نهایی نیست؟
یعنی در نسخه نهایی قرار است چیزی که الان مورد نظر طرفین هست لغو شود چیز بهتری حاصل شود
یا تجربه می گوید در مرحله بعد یک قدم ما به عقب می رویم؟
4- فلان محدودیت را برای 10 یا 15 سال قبول کردیم؟
یعنی آنها قبول کردند بعد از آن شما آن محدودیت را بردارید یا اینکه بعد از آن باز هم بر میگردیم سر خانه اولمان یعنی تحریم و مذاکره و ...؟
اصلا بعد از چند سال دیگر می توان جبران عقب افتادگی این محدودیتها را کرد؟
5-اسرائیل و عربستان و ... از این توافق ناراحتند پس شما خوشحال باشید
یعنی نشنیدید برخی اعلانهای آن ها مبنی بر راضی بودن از توافق را
و یعنی همه ناراحتی ها یکسان است! شاید آنها از اینکه حداکثر امتیاز را نگرفتند و ما ازاینکه حداقل ها را هم نگرفتیم. ناراحتیم
6- مردم از این توافق خوشحالند یا مردم به این دولت رای داده اند
یعنی این مردمی که ما در بازارو خیابان می بینیم جزء انها نیستید
یعنی 50 درصد که رای دادن و الان برخی نیز برگشتن مهم اند
توهم 88 ای نزنید
جالب این است که همین ها به مخالفان می گویند نظر شخصی خود را به عنوان مردم نزنید
7- هم کار ما قابل بازگشتست و هم آمریکایی ها
اما آنها طی یک هفته و ما طی 10 سال
فیلم مشکل داره
دوستان هم کمی انصاف داشته باشن ، ما وسط مذاکره ایم هنوز که به عمل نرسیده به این زودی قضاوت میکنید ، آقای ظریف تو برنامه نگاه یک گفتند اگه قرار باشه آمریکایی ها زیر حرفشون بزنن هم ما چیزی از دست نمیدیم چون هم به حالت اولمون برمیگردیم هم اینکه اعتماد ما و بی اعتمادی آمریکا به دنیا ثابت میشه ، از طرفی مذاکره این نیست که بری بگی هرچی من میخوام تو باید قبول کنی ، مذاکره یعنی یه چی بدی یه چی بگیری ، بعضیا اصلا تو حرفاشون انصاف ندارن ، من خودم از مخالفین و منتقدای این مذاکرات بودم ولی خوب با توضیحات آقای ظریف تا حدودی قانع شدم در ضمن سخنان اخیر آقا رو هم نباید فراموش کنیم .
یاعلی
1- چرا اصلاً هیچ حرفی در مورد تامین اورانیوم 20 برای راکتور تهران زده نشده نکنه چهار روز دیگه برای تامینش همین داستانا دوباره از سر شروع شه؟
2- تا کی مرکز نطنز تنها مرکز غنی سازی ایرانه مبادا از حق نسل های آینده برای حل مشکلات سیاسی داخلیمون صرف نظر کنیم!؟
3- مگه رهبری نفرمودند که ما ما درزمینه غنی سازی به 190 هزار سو احتیاج داریم با ir1 که فقط توان 1 سو رو داره با 5000 تا سانتیریفیوژ کاری نمیشه کرد تازه اگر همه ساتریفیوژهامونم با ir8 که 20 سو توان داره (اونم چندین سال دوره آزمایشاتش طول میکشه البته اگه آقایون بذارن) تازه به 100 هزار سو میرسیم پس 90 تای دیگه چی؟
4- آیا قرار بود ما کلیه فعالیتهای هسته ای رو فعال نگه داریم یا ساختموناشو؟ و...
خدا به دادمان برسد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من نمی دانم چرا همه برای توجیه کارهایشان از پیامبر و اهل بیت -صلوات الله علیهم- مایه می گذارند.
در ضمن آقا خیلی وقت است که نظرشان را دادند ولی کو گوش شنوا> چند بار گفتند که توافق دو مرحله ای نباشد، همه تحریم ها یک جا برداشته شود، به 19هزار سو نیاز هست و .... آیا به این مطالب گوش دادند؟؟؟؟؟؟
بعدم آقا خط قرمزا رو گفتن ما باید تطبیق کنیم دیگه و الا میشه قضیه بنی اسرائیل که به پیامبرشون میگفتن تو و خدات برید بجنگید ما اینجا میمونیم!
قبلا هم تعلیق کردیم و مذاکراتم که شکست خورد فعالیت هسته ایمون رو بهتراز قبل ادامه دادیم...
بعدشم هنوز توافقی امضا نشده...غیراز این بود مذاکرات کش پیدا نمی کرد...
چقدر جوسازی می کنید...
سلام
بله
منم حرف شما رو قبول دارم
اما عاغا جان
دانشجو باید بیدار باشه
همه فقط دارن اظهار نظر میکنن
به عنوان یک ملت همراه با دولت
اتفاقا اگه اظهار نظر نکنن و نکنیم ینی همراه نیستیم...ینی ملت دولتو و دولت ملتو هیچی حساب نمیکنه
خب یه عده خوشحال شدن...ابراز کردن به اون صورت
حالا چه درست و چه غلط
یه عده هم خوشحال نشدن و بلکه حتی ناراحت شدن ...و ابراز میکنن به صورتی که از دستشون بر میاد
چه درست چه غلط
شورش که نکردن...داریم مثل بچه آدم مباحثه میکنیم
اشکالی نداره که...
ضمنا
قبلا که تعلیق شد
آیا بنظر شما...ایران به لحاظ علمی در زمینه هسته ای عقب نیوفتاد؟ اگه تعلیق نمیشد بنظرتون نمیتونستیم جلو تر از اینها باشیم که در شرایط امروز قلدر تر باشیم...
جا نشد-در کامنت بعدی ادامه میدم
و جلو تر از امام نیوفتیم که به بیراهه خواهیم رفت.
موفق باشید
تعجیل در فرج مولایمان صلوات
یا مهدی ادرکنا
مذاکره عمر و عاص و ابوموسی
خدعه قرارهای گذاشته شده ی خنثی و حرفهای کاملا متناقض دو طرف
چون آمریکا قائدتا به ترکیب تیم برنده دست نخواهد زد.
اونم چون یه بخش کمش بود ملتو بیشتر تو شک و تردید گذاشتین.
والاذ من نمیدونم دیگه باید چی بگم موفق موید بایشد البته مثل گذشته نه این کلیپ
بیسواد هستیم، ولی نه انقدر که شما فکر می کنید !!!!
البته نه آن انرژی هسته ای که آقای ظریف میگویند بلکه آن انرژی هسته ای که برایش ""شهید"" داده ایم...
یعنی از مشائی این دولت رونمایی شد؟!!!
فقط میشد بهتر تمومش میکردین خیلی یهویی تموم شد
دكترسلام خييلي خييلي عقب افتاده بازي داري در مياري
همش هم از يه زاويه داري نگاه ميكني
ديگه نميبينم
برای همین هدف و سیاست بود که امام خمینی (ره) قیام کرد؟ متن قانون اساسی می گوید این چند کشور "دنیا" هستند و نمی شود با دنیا جنگید؟ آیا فکر می کنید حتی طرف ایرانی هم فقط مسایل هسته ای را مد نظر دارد؟ آن چند نفر شمرانی رقاص اجنبی پرست انگل این مملکت، حتی در سایت هایی که خیلی دوست دارند خودشان را اصولگرا جا بزنند هم "مردم تهران" نامیده می شوند. اینکه سایت روزنامه کیهان از بعد از قرارداد لوزان قابل دسترسی نیست و حتی در سایت اصولگرا در خبر "صفحات اول روزنامه های امروز" صفحه اول این روزنامه مشاهده نمی شود هم کاملا اتفاقی است؟
من یه سوال برام پیش اومد. انرژی هسته ای رو بیخیال.اون قسمت مربوط به " کامران نجف زاده " واقعی بود یا شوخی؟؟یعنی واقعا این خبرنگار قدرت تحلیل خبر کاهش تلفات جاده ای رو نداشته؟؟؟
اون هم خبرنگاری ک در پربیننده ترین اخبار و مصاحبه ها سر و کلش پیداست.:(
شاید از جمله " انرژی هسته ای رو بیخیالش " ناراحتند.
اما باور کنید با این خبرنگارا ک چشمای مردم هستند همون بهتر ک بیخیال بشیم. اخه مگه میشه یه توافقنامه امضا کرد و به دوصورت خوند؟؟؟؟ پس کل این روزها خبرنگارا اونجا چیکار میکردن. همش میگفتن " مذاکرات رو به پیشرفته "
سلام
خب معلومه که شوخی بود
شوخیش کنایه ام داشت.
شاید بهتر باشه یه بار دیگه با این دید اون قسمت کلیپو ببینید...
یا مهدی ادرکنا
توقع داشتم در مورد توافق لوزان : امتبازاتی که دادیم ، موارد یا امتیازاتی که یه اصطلاح گرفتیم و مقایسه با گذشته و بد قولی آمریکایی ها ( توافقات دوران قبل احمدی نژاد ) بیشتر صحبت بشه
الان اکثرا کلیپ کلاه قرمزی بود تا برنامه دکتر سلام :-)
اما اخیرا طنزتون خیلی ضعیف شده
ضمنا خوبه چشماتونو باز کنین و ببینین که مردم از روند مذاکرات راضیند
من واقعا نمی فهمم چرا تا اینکه شما با یه کاری مخالفید مردم می شند نفهمم ولی همین که شما موافق باشید مردم می شند فهمیده؟
خب این همه تو بین مردم همه از اینکه مذاکرات پیروز بشه موافقند اون وقت شما....
بدترین دکترسلامی که تو این دوسال دیدم همین شمارش بود
از کجا فهمیدی مردم راضین؟
یعنی چشماتو باز کردی و اینطور بود که فهمیدی مردم راضین؟!
حامد جان فکر نکنم چون خودت راضی هستی میگی مردم راضین که. نه اینطور نیست چون نقدت به دکتر سلام همین بود که چون خودشون خوششون نمیاد ...
دوباره برگشتیم به 10ساله پیش......
خیلی متاسفم واست
خیلی
هنوز توافقی نشده که این حرفا رو میزنید...
اگر سخنان اخیر رهبر در جمع مداحان رو شنیده باشید حتما جوابتون رو میگیرید...
مطمئن باشید رهبر عزیزمون نمیزاره به قول شما ضرر 100% بدیم...
ههههههه
بقضش از 100تا راهیان نور اشک آور تر بود ... از خون شهیدان که خجالت نکشیدید آیا از اینها هم خجالت نمیکشید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میگه انرژی هسته ای واس ماس ..!
یعنی کلا مالکیتش ماس ماس !!
ممنون
************
پیش بینی توافق هسته ای در سریال 24 (سال2010)
دانلود با کیفیت بالا(حجم24مگ)
http://dl.faraghlit.com/Video/Clip/other/Tavafogh-Hastei-Serial24.mp4
دانلود با کیفیت متوسط (حجم14مگ)
http://dl.faraghlit.com/Video/Clip/other/Tavafogh-Hastei-Serial-24.mp4
بعد هم شعار سال معنایی غیر از انتقاد نکردن و ساکت موندن در قبال کارهای دولت داره اگر فکر میکنید ولایتی هستید و نفهمیدید معنیش و تجدید نظر کنید...
نکنه منظورتون اینه که آقا این شعار و فرمودن که بگن دولت هر کاری کرد تاییدش کنید؟؟؟
فکر می کنم در درک پیام آقا یه عده ای مثل همیشه از حد افراط و تفریط میرن!
تکرار کن!!!!!!!!!!
برنامه تون واقعا عالیه حس خوبی به آدم دست میده.الکی مثلا ماهم از سیاست چیزی میفهمیم بعداز دیدن برنامه ما هم صاحب نظر میشیم
اون پایین نوشته دانلود توی کادره با حجم 39 مگ دانلود کنین مثل ما
زیر 95 مگابایتی قسمتی که اطلاعات رو نوشته
دانلود رو داخل صفحه جستجو کن میفهمی کجا رو میگم
لطفا راهنماييم كنيد
در برابر قطره قطره ی خون تک تک شهدا مسئولید و باید جواب پس بدید !!!
هر کس هم که بی حساب حمایت می کنه از این توافقات اونم مسئوله و باید جواب پس بده !
کشور و دست آوردهاش اگه بخواد با فکر و ذهن چند نفر بره رو هوا و اونا هر کار خواستن بکنند و به هیچ کسی هم پاسخ ندهند و بخوان تلاش شبانه روزی جوانای کشور رو که من و تو هستیم رو به باد فنا بدنند که بگن میخوان دست دوستی دراز کنند به سمت دنیا اما به چه قیمتی.اگر الان ایران ایرانه و کسی جرات چپ نگاه کردن بهش رو نداره به چند دلیله یکیش بخاطره رهبرمونه که سایش هنیشه باشه دوم به خاطره قدرت نظامی مونه و سوم به خاطره انرژی هسته ای یه.ما تو این توافق داریم انرژی هسته ای مونو که میدیم بره بعد با اجرای پرتکل الحاقی بخش نظامی کشور هم میدیم دست اونا که حتی بیان پیچ و مهره هواکش سرویس بهداشتی مراکز نظامی رو هم باز کنند ببینن خطر واسه دنیا نداشته باشه.
به نظر تو اونوقت دیگه ایران قدرت داره
خب برادر همونطور که اونور دارن حی میگن ما فلان میکنیم ما بلان میکنیم داخل خودمونم نه که خیلی حمایت میکنند؟ بعدشم قرار نیست چون یه نفر حرفی زده دیگه اون عملی بشه! (منظورم بعضی از مسئولین آمریکایی و اسرائیلیه!!) خب ما هم صبح تا شب تو ریزو درشت مملکتمون میگیم نابود گردید مرگ بر شما و ...!! نمیگم دوست شین ولی اینقدرم سنگ پای لنگ نشید ...
من با برخی قوانین مطبوعات و بخصوص موضوعات مرتبط با اهانت به اشخاص حقیقی آشنایی دارم همین که با شما برخورد قاطعی نمیشه رو که میبینم، تفاوت تو جناح رو متوجه میشم ...
البته میدونم که شما هم پشتتون گرمه ...
ما پشتمون ب خداااا گرمه و شهدااااا
بعله....
مي تونستين يك تيم كامل رو واسه اين دو سه هفته معرفين كنين؟
دکتر جون خوش باشید واقعا استفاده می کنم از این نوع اطلاع رسانی بصورت طنز ... تولدت مبارک ... ان شاء الله هزار ساله بشی ...و ان شاءالله خود حضرت حجت ابن الحسن العسگری (عج) اجر و پاداش شما را عنایت فرماید و به شما توفیق روز افزون عنایت فرماید .
رااا
ب نانی
فروختیممم
کارتون باحاله
ولی قبلا باحال تر بود
اگر بتونی نا محسوس بزنید که تو نا خودآگاه افراد نفوذ کنید خیلی بهتر است از اینکه همیشه رو بازی کنید
اینجوری کم کم مخاطبانتون رو از دست می دید
وقتی ما در خوابگاه دکتر سلام رو در اتاق پخش می کنیم همه هم عقیده اند که دیگه خیلی یکطرفه دارید به میدون می رید
مثلا به طور خاص صحبت های ظریف در شبکه یک نکات مثبتی هم داشت که بیننده برنامه شما انتظار داره که شما به آن ها هم اشاره کنید
یک نکته مهم دیگه این هست که بعضی افراد که توی هفته اخبار رو پیگیری نمی کنند با دانلود دکتر سلام می خوان از یه نقد منصفانه با نقاط مثبت و منفی بهره مند بشن
خلاصه یه ذره ضایع کارتون یه طرفه شده و من آدم هایی را دیدم که اوایل مشتری دکتر سلام بودند ولی الان به خاطره رو بازی کردن نیستن
اینقدرجنجال نکنید.
باورکنیم توافق برد-بردبود.
فقط همه چیزمان رابردند.
آنهم6برصفر!
ایام به کام!
مشکل برخی مردم و مسئولین ما اینه که نه تاریخ می خونن نه قرآن؟؟؟
این همه بلاهایی که مستکبرین در طول تاریخ بر سر ملت های مظلوم آورده اند و غارت ها و جنایت هایی که کرده اند و این همه هشدار که پروردگار بصیر در قرآن داده از یهود و نصاری ؟!
و این همه نابسامانی و ظلمی که الان داره تو جهان توسط همین آمریکایی ها و غربی ها انجام میشه بعد بعضی ها دلشون رو خوش کردن که اونها حق مردم ایران رو میدن به همین خیال باطل
به نظرم اکثر اونهایی که دلخوش به مذاکرات هستن یا مطالعه سیاسی و تاریخی ندارن یا این که دنبال منافع شخصی و دنیاپرستی و رفاه طلبی شون هستن یا از مبارزه خسته شده اند
خدایا ما را در راه دینت ثابت قدم بدار و عاقبت به خیر بفرما
کور تویی
از اینکه این قسمت دکتر سلام را دیدم برای خودم متاسفم
من فقط می دونم هر چیز که باعث بشه وحدت سیاسی ما علیه امریکا سست بشه یک تند روی مضر است.
همین طور مفروف است: در امورتان از پیشواسانتان سبقت نگیرید.
چرا برنامه نگاه یک وگفت و گوی ویژه خبری و...
که قرار یک طرفه به قاضی بره توی شبکه های مطرحی مثل 1. 2. 3 پخش میشه اونم توی یه ساعت مناسب
بعد مناظره زیبا و مهم محمدی و بهشتی ساعت 11 شب اونم شبکه خبر پخش میشه
آخه مگه مخاطبین شبکه خبر چند نفرن اون وقت ساعت 11 شب چقدر مخاطب داره؟؟؟؟
پس تحریم دشمنان از برکات خدا برای ماست
واقعا بابت اطلاع رسانی دوره هایی که توی رویداد این هفتتون داشتیم ازتون ممنونم
فقط یک چیزی kosarenoor.ir تا امروز صبح باز می شد الان هرچی زور می زنم بالا نمی یاد. از اون جایی که ثبت نامش محدود بود اگه میشه ازشون چاره جویی کنید
دمتون گرم
با اين تصميم و تغيير سيستم اراك و فوردو اولا قولي كه اوباما داد برقرار ميشه (يعني پيچ و مهره هاي هسته اي با دست خودمان باز ميشه)
ثانيا كلي هم هزينه بايد بكنيم كه اونا بيان اين كارو برامون بكنم و مثل سالهاي اخير ما را به بيراهه هاي علمي ببرن
توي كليپ دكتر سلام عزيز اينو نزاشتين نكته مهميه به خاطر همين امريكا و دوستانش خوشحال هستن
نكته ديگر اينكه اگر ما قول ميداديم كه با همين شرايط هسته اي را تعطيل كنيم و تا 10 سال بعد شروع بكار كنيم از اين بهتر بود چون ديگر سيستمها فعلي را از دست نميداديم و كلي هزينه هم به مملكت بار نميكرديم
نگران نباش مملکت صاحب داره
سخنان علی لاریجانی رئیس مجلس که خود در فاصله سالهای 84 تا 86 مسئول مذاکرات هستهای را برعهده داشته در باره تفاهم لوزان، از سوی نمایندگان عضو فراکسیون رهروان منتشر شده است که شامل شش دیدگاه کلیدی در باره تفاهم و چهار ابهام در باره آینده است.
در بخش اول لاریجانی گفته است:
1- بیانیه لوزان یک توافقنامه نیست
2- همه تحریمهای اتحادیه اروپا، آمریکا و شورای امنیت که جنبه اقتصادی دارد، لغو می شود؛ تحریمهای تسلیحانی پلکانی برداشته میشوند
3- فعالیت نطنز در سطح مورد تفاهم مورد تائید نظام است
4- فعالیت فردو در سطح مورد تفاهم در لوزان حتما تصمیم نظام بود
5- ادامه تحقیقات هستهای تا IR۸ تصمیم نظام بوده است
6- برداشتن قلب راکتور اراک تصمیم نظام است. آقای صالحی مع
به نظر شما مقام معظم رهبری از این قرارداد راضیه؟و اگه راضی نیستند (که در دیدار اخیر ظریف با رهبر این موضوع واضحه) به نظر شما سکوت در برابر اشتباهات پی در پی دولت خیانت به انقلاب و رهبری نیست؟
اینکه رهبر عزیز این سالو این طور نامگذاری کرده به نظر من بیشتر به خاطر دولته
اینکه ای دولته عزیز وقتی یه انتقادی می کنند نگو این تازه به دوران رسیده است و راننده تاکسی و لبو فروشو و عقل ناسالم
همان طور که دیدیم در خیلی از اتفاقات به نظر مردم توجه نکردن و نمی کنند مثلا سفر اردوغان به ایران با اینکه توهین کرده بود،اعتراض به آل سعود به خاطر تجاوز به نوجوان زائر ایرانی، بی احترامی هیئت اروپایی به خبرنگار ایرانی (آخه دوستی با آمریکا به چه قیمتی؟ حتی عزتمون؟ اینکه شد کاپیتولاسیون!!!)
البته به این خاطر نمی گم که خودم مسئولیتی ندارم ما هم باید از تخریب دولت اجتناب کنیم. اما نه به قیمت پنهان کردن واقعیت
دکتر سلام این واقعیت ها رو گوشزد می کنه . واقعیت هایی که صداوسیما پنهان می کنه.
...قابل توجه من میونما(منفزنا)یا نطنزم نوشته بازرسی یهویی و امکان بمبارانش تو بیانیست خداکنه ببندنش تا بچه های پرسنلش یتیم نشند دسته جمعی)
ولی لطفا به عربها توهین نکنید
این کار کار وهابی ها و کارداران آل سعود بوده(یه جا خوندم که از کل مردم عربستان هم فقط 15% وهابی اند، بقیه یا سنی اند یا شیعه یا دین های دیگه)
توی این شرایط حساس جنگ عرب عجم را نیفته
دکتر سلامی ها دوستتون داریم دست همه ولایت مدارها درد نکنه
*یادتون باشه
نه از علی تندتر برید و نه آرومتر
آگاه باشید و بصیرتتون رو ببرید بلا
نکنه زهرا رو تویه کوچه ها کتک بزنن و ما جواب سلام علی رو ندیم
اللهم ارزقنی شهادت فی سبیلک پس از کشتن دشمنت
من موندم پس آقا واسه کیا صحبت میکنه، حتما با ما (با اونا) نیست، هم دلی و هم زبانی را نسخه آقا می دانند برای دولت و ملت احتمالا بی بصیرت (!!!)، برادر من،خواهر من، دولت در این مذاکرات نماینده ملت ماست مدافع عزت ماست نذارید که ما رو از خودش و خودش رو از ما ندونه.
بغض های انتقادات داخلی باید در خانواده ملت حل بشه نه در عرصه بین المللی و علیه دولت
از شماره 71 تون اصلا خوشم نیومد
توقع داشتم بیشتر راجع به لوزان صحبت
ازتون توقع نداشتم ...
نکنه جشنتون مهمتره ....
در هرصورت خداقوت
خیلی جالبه همه میگن واس ماست یعنی کلا ماس ماس ولی طرفه مقابل هیچی نگفت پس واس ماس
لطفا برای ما بورسیه ها هم زحمت متقبل شوید تعداد محدودی مشکل را علم کردند و ما را در جامعه بی ابرو کردند و از طرفی هیچ مقرری نمی گیریم اکثریتمان وضعیت علمی خوب تا عالی داریم اما یا جایابی مان باطل شده یا جایابی نمی شویم و یا بورسیه مان لغو شده و مشکل اصلی مان بورس شدن در زمان دولت قبلی است از طرفی بیشتر دوستان معتقد و ولایی را از بین بورسیه ها مدنظر دارند اما برای همه گرفتاری ایجاد کرده اند تا قضیه مبارزه با ولایی ها جلوه داده نشود. برای گرفتن اطلاعات بیشتر با دکتر مسلمی رئیس بورس در دولت سابق ارتباط برقرار کنید تا شما را در جریان این خیانت علمی فرهنگی قرار دهد. ایمیل دکتر مسلمی را در زیر آورده ام.
moslemi@modares.ac.ir
ممنون
سوتی دادید شدیدها
کم کم باید برا سوتی های خودتونم یه قسمت بسازید
سال تهیه رو زدی 93 عزیزم
هنوز گیر کردی تو تاریخ داداش
یکی به این عادل فردوسی پور خان بگه اگه راس میگه یه خط درباره ی تجاوز به اون دوتا نوجوون تو برنامش بگه....یه اعتراضی چیزی تیکه ای ..
ولی مطمعنم از این خبرا نیس!
سیاسی کاری تا کجا؟!
به قول رسایی، تو این قضیه اگه تا حالا دووم اوودیم از سنگ دلیمونه
با وجود این همه آگاهی آحاد ملت،کسی جرأت خیانت و وطن فروشی رو نداره...
با این وجود پیگیری باعث می شه مذاکره کننده ها هواسشون بیشتر جمع باشه.
یا حق.
عالی
دکتر سلام مچکریم