روحانی تمایل به شرکت در جلسات جامعه روحانیت دارد/ ناطق گفت به اصلاح‌‌طلبان گرایشی ندارد
حجت‌الاسلام مصباحی‌مقدم در گفتگوی تفصیلی با «خبرگزاری دانشجو»:
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: در ملاقات‌هایی که با اقاى روحانى داشتیم ایشان ابراز تمایل برای شرکت در جلسات جامعه روحانیت مبارز داشتند؛ در نشستی که بعد از ارتحال آیت الله مهدوی کنی داشتیم، از سوی آیت الله امامی کاشانی از جناب اقاى روحانى دعوت به عمل آمد که به دلیل همزمانی با جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی نتوانست شرکت کند.
تعداد نظرات: ۱
علی جعفری
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
متاسفم به اقای مصباحی مقدم با این همه پیشینه سیاسی که اقای روحانی را در جمع اصولگرایان میبیند .جناب اقای مصباحی مقدم بهتر است عملکرد دولت و جناب اقای روحانی و تیم ایشان را در استفاده از نیروهای اصلاح طلب تند رو و ریزش نیروها و مدیران اصولگرا ملاحظه بفرمایید تا برات ثابت شود تفکر و عملکرد اقای روحانی . اگر جامعه با این نفرات و تفکرات میخواهد رهبری طیف اصولگرایان را عهده دار بشود خدا بداد همه اصولگرایان و نظام برسد .صرف بنیان گذار بودن نمیتواند ملاک عمل در پای بندی شخص به اهداف اولیه باشد لطفا بهتر است تجدید نظر در نظرات خود داشته باشید جناب اقای مصباحی مقدم .
البته در اینکه اقای روحانی از طیف اصولگرایان بیشترین رای را گرفت حرفی نیست ولی بدترین عملکرد را با اصولگرایان داشته و دارد
ارسال نظرات
آخرین اخبار