کد خبر:۴۴۵۸۱۳
روزنامه «وطن امروز» نوشت

غلط تصادفی ظریف در نیویورک!

 روزنامه وطن امروز در گزارش امروز خود به بررسی اقدام تصادفی محمد جواد ظریف در نیویورک و رویدادهای مرتبط در این روزها پرداخته است.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو،‌ روزنامه وطن امروز در گزارش گروه سیاسی خود به بررسی اقدام تصادفی محمد جواد ظریف در نیویورک و رویدادهای مرتبط در این روزها پرداخته است:

 

او چگونه می‌توانست به ایران بیاید؟ 5 روز از فاجعه منا می‌گذشت و وزیر امور خارجه ایران نتوانسته بود رضایت سعودی‌ها را جلب کند تا برای سفر هیات ایرانی به مکه و پیگیری امور ایرانیان داغدار، روادید صادر کنند! زانو زدن او در مقابل امیر کویت را همه در ایران دیدند! تا سرانجام تنها این وزیر بهداشت باشد که بتواند وارد عربستان شود! وزیر بهداشتی که در این ماجرا تنها می‌تواند در قامت یک پزشک به مداوای هموطنان خود بپردازد!

 

او چگونه می‌توانست به ایران بیاید وقتی که وزیر تازه به دوران رسیده سعودی‌ها به او وقت ملاقات نداد و با افتخار این ماجرا را جهانی کرد! در حالی که در ایران نظام جمهوری اسلامی از موضع اقتدار به جهان اسلام این پیام را می‌دهد که باید تکلیف آل‌سعود مشخص شود؛ ناگهان خبر آمد جواد ظریف پشت در محل اقامت عادل الجبیر ماند! تا مشخص شود در صحنه رویارویی ایران و سعودی‌ها، پای دیپلماسی ما لنگ است! او چگونه می‌توانست به ایران بیاید در حالی که ایران غرق در غم سنگین جان‌باختن مظلومانه بیش از 400 فرزند خود است و دیپلماسی ناکارآمد او نمک بر این زخم مردم پاشید!

 

ماجرای تاسف‌انگیز «سفر نیمه‌تمام» نشان داد آقایان خودشان نیز پذیرفتند که در ایران افکار عمومی از رفتار نامتناسب آنها در حیرت است! او چگونه می‌توانست به ایران بیاید؟!  اما در چنین شرایطی، او با رئیس‌جمهور آمریکا دست داد! و آرزوی دیرین آنان که امروز در چشم مردم ایران خائن به وطن هستند؛ برآورده شد! او با رئیس‌جمهور آمریکا دست داد تا دست‌ها رو شود! آن هم با سوء‌استفاده از عزای مردم! آن‌هم در شرایطی که خبرها از تلاش سعودی‌ها برای دفن پنهان جان‌باختگان می‌گوید! آن هم در شرایطی که تکلیف بیش از 200 ایرانی مفقود شده در مکه مشخص نیست! آن هم در شرایطی که خانواده‌های جان‌باختگان ایرانی چشم‌گریانشان به دولت است تا جنازه پدر، برادر یا همسرشان را به آنها برساند! اما غافل از اینکه دیپلمات‌ها عزای ملت را زمان مناسب برای رسیدن به اهداف سیاسی خود می‌دانند! او با اوباما دست داد؛ تنها چند ساعت پس از آنکه اوباما گفت: «مرگ بر آمریکا برای ایران تولید کار نمی‌کند.» که معنای واقعی آن می‌شود گشایش اقتصادی در ایران مشروط به تغییر ماهیت جمهوری اسلامی ایران است! به گزارش «وطن امروز»، کاروان دولتی‌ها صبح دیروز وارد ایران شد در حالی که خبر دست دادن جواد ظریف با باراک اوباما پیش از آنها آمده بود.

 

کاروان دولتی‌ها که به دلیل افزایش انتقادات نسبت به غیبت آنها در ایران برای پیگیری فاجعه منا سفر کامل خود را نیمه‌تمام می‌دانند؛ با یک حاشیه مشکوک به ایران آمد! حاشیه‌ای که برخی امیدوارند نبود آنان در عزای ملت ایران را به حاشیه ببرد و برخی دیگر معتقدند گام بلندی در راستای مک‌دونالدیزه کردن ایران است! جواد ظریف دوشنبه شب به وقت ایران و پس از سخنرانی روحانی در مقر عمومی سازمان ملل، با اوباما دست داد و دقایقی با او گفت‌وگو کرد. بلومبرگ درباره این ملاقات گزارش داد: این اتفاق پس از آن رخ داده است که ظریف و عراقچی در حال خروج از سالن نشست مجمع عمومی بوده‌اند که اوباما و کری نیز همزمان از سالن دیگری که مربوط به نشست نیروهای حافظ صلح بوده است، خارج می‌شوند. در اینجاست که در یکی از راهروها ظریف و اوباما روبه‌روی یکدیگر قرار می‌گیرند و برای دقایقی با یکدیگر خوش‌وبش و گفت‌وگو می‌کنند. دولت روحانی نیز این خبر را تایید کرد.

 

یک منبع نزدیک به هیأت ایرانی ضمن تایید این خبر اظهار کرد: «دیروز (دوشنبه) پس از پایان سخنرانی حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در هفتادمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه که در حال خروج از سالن مجمع بود به طور اتفاقی با باراک اوباما، رئیس‌جمهور و جان کری، وزیر خارجه آمریکا که در حال ورود به محل مجمع عمومی بودند روبه‌رو شد و سلام و احوالپرسی کرد و دست داد». این نخستین بار پس از انقلاب اسلامی سال 57 است که وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با رئیس‌جمهور آمریکا دیدار و گفت‌وگو می‌کند. پیش از این یعنی در سال 1392 حسن روحانی نیز یک گفت‌وگوی تلفنی با باراک اوباما داشت. البته از ابتدای روی کار آمدن حسن روحانی و به بهانه مذاکرات هسته‌ای، جواد ظریف بارها با جان کری ملاقات‌ داشته است به‌طوری که این ملاقات‌ها و مذاکرات در برخی موارد به صورت نامتعارف نیز انجام می‌شد! با این حال اما در شرایطی که اجرای برجام توسط ایران آغاز شده و دولت آمریکا نیز با گذر از سد کنگره، کمیته نظارت بر اجرای برجام را مشخص کرده است؛ دلیل دیدار ظریف و اوباما قاعدتا نمی‌تواند در راستا و چارچوب برجام القا شود!


دیدار اتفاقی پس از نطق معنادار!
از ابتدای مذاکرات هسته‌ای در دولت روحانی، جواد ظریف بارها اظهارنظرهای نامتعارف و مشکوکی مطرح کرد. اظهارنظرهایی که اگرچه به بهانه مذاکرات هسته‌ای مطرح می‌شد اما تمایلات و دغدغه‌های سیاسی و باندی در آن کاملا مشخص بود. اظهارات غیرمسؤولانه او در شورای روابط خارجی آمریکا و طرح دغدغه و دلواپسی انتخاباتی با هاله اسفندیاری نشان داد او در مذاکرات هسته‌ای، نگران منافع باند و جریان سیاسی متبوع خود نیز هست.

 

جان کری، وزیر خارجه آمریکا نیز پس از توافق بر سر برجام، در همان شورای روابط خارجی آمریکا در راستای همان دغدغه‌های انتخاباتی ظریف سخن گفت و تصریح کرد در صورت توقف برجام در کنگره نمی‌داند در انتخابات آتی در ایران چه اتفاقی برای روحانی و ظریف خواهد افتاد! مواضع غیرمتعارف ظریف در قالب مذاکرات هسته‌ای، پس از برجام بسیار مورد توجه قرار گرفت. در آمریکا تحلیلگران موسسه‌ها و اندیشکده‌های مختلف، برجام را دروازه نفوذ و حضور در ایران تلقی می‌کردند اما مهم‌ترین اظهارنظر در این‌باره را باراک اوباما روز دوشنبه در مقر عمومی سازمان ملل مطرح کرد؛ آنجا که گفت: «شعار مرگ بر آمریکا برای ایرانی‌ها تولید شغل نمی‌کند.» این اظهارنظر رئیس‌جمهور آمریکا یک گزاره رسمی مبنی بر تمایل آمریکایی‌ها برای تغییر ماهیت جمهوری اسلامی ایران بود. در واقع حالا در آستانه اجرای برجام، رئیس‌جمهور آمریکا که مدعی است کلید گشایش اقتصادی آمریکا در دستان او است؛ این گشایش را به تغییر ماهیت جمهوری اسلامی ایران مشروط کرده است! درحالی که ایران و 1+5 پس از 2 سال مذاکره به برجام رسیده‌اند و ایران از بسیاری حقوق هسته‌ای خود عقب‌نشینی کرده است اما گویا هدف آمریکا نه فعالیت‌های هسته‌ای بلکه تغییرات سیاسی در ایران است! در واقع این ماجرا نشان می‌دهد آمریکایی‌ها برجام را تنها یک دریچه نفوذ به درون ایران می‌دانند و نه یک هدف! در چنین شرایطی که رئیس‌جمهور آمریکا در حال رمزگشایی از اهداف خود از طریق برجام است،

 

وزیر امور خارجه جنجالی ایران به دور از چشم دوربین‌ها با او دست داده است! قطعا در حوزه سیاسی این اقدام ظریف بدون معنا نیست. با این حال اما آنچه اوباما گفت نشان داد آمریکایی‌ها برجام را پایان یک مسیر نمی‌دانند! بنابراین بدیهی است آنها برجام را نقطه رهایی ایران از تحریم‌ها نمی‌دانند! حفره‌های برجام که یک نمونه آن عدم لغو تحریم‌ها و مکانیسم ماشه است نشان داده است برجام، ضامن لغو تحریم‌ها نیست، چراکه هدف آمریکایی‌ها، عقب‌نشینی هسته‌ای ایران نبوده است! همان‌گونه که گفته شد نطق اوباما در سازمان ملل اولین رمزگشایی رسمی از این پروژه بزرگ آمریکا بوده است! بنابراین بسیار ساده‌لوحانه است اگر از کنار خبر دیدار اتفاقی(!) جواد ظریف و اوباما پس از این نطق به سادگی عبور شود.


دست شیطان معجزه نمی‌کند!


جواد ظریف در شرایطی در یک اقدام نامتعارف و غیرمسؤولانه با رئیس‌جمهور آمریکا دیدار کرده است که در واقع اگر نیت اجرای برجام باشد؛ نیازی به این دیدار نبوده است! برجام مکانیسم مشخص خود را دارد و البته با آغاز تعهدات ایران، اجرای آن کلید خورده است! این نکته باید اینجا گفته شود که معمولا طی سال‌های گذشته، واسطه‌ها و دلالان رابطه با آمریکا تلاش کرده‌اند شرایط را برای یک دیدار اتفاقی میان مقامات 2 کشور در مقر عمومی سازمان ملل فراهم کنند! یعنی اصطلاح اتفاقی، در واقع یک پوشش توجیهی برای انجام چنین اتفاق‌هایی است. به هر حال دیدار با اوباما در راستای اجرای برجام دلیلی نداشته است! اما به اعتقاد صاحبنظران، این حرکات می‌تواند اقداماتی نمایشی باشد! برخی کارشناسان معتقدند حتی جواد ظریف هم می‌داند برجام منجر به تحقق اهداف ایران از مذاکرات هسته‌ای نخواهد شد به همین دلیل برخی اقدامات نمایشی و تابوشکنی‌ها برای ایجاد یک پوشش بر سر واقعیات مربوط به برجام است! به هر حال اقدام نامتعارف جواد ظریف و بی‌توجهی او به خطوط قرمز نظام، یک دهن‌کجی بزرگ است! گمانه‌های فراوانی درباره اهداف این ملاقات وجود دارد اما در حال حاضر به نظر می‌رسد در شرایطی که ایران داغدار بیش از 400 تن از فرزندان خود است، فعلا جنایات آل‌سعود در اولویت توجه قرار گیرد تا آنگاه نوبت به ساختار‌شکنی‌ها برسد!

 

در همین رابطه بخوانید:

* «دیپلماسی زانوزده» و «غلط تصادفی» دو روی سکه «ظریف»

 

*دپیلماسی هپروتی ظریف توان حل تصادفی مشکلات را نیز ندارد!

 

*دیدار ظریف و اوباما از مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی شده بود

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
نظرات شما
امیر
Canada
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰
بسه ترا به خدا به قول احمدی نزاد اب بریز اونجا که نسوزه
22
99
حميد
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
ما مطيع رهبر هستيم جانم فداي رهبر .......................................... چند روز پيش رهبر در جواب يكي از جانبازهاي عزيز كه به رهبر گفتند برجام نبايد در مجلس تصويب بشه گفتند اين رو بريد به خود مجلسيها بگيد و اين يعني اين كه رهبر عزيز هم مثل ما با برجام مخالفه و مجلس هم بايد اين رو بدونه. اونوقت ظريف خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااائن .......................................................................................................................................................................................................
حميد مريدي
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
ما مطيع رهبر هستيم جانم فداي رهبر .......................................... چند روز پيش رهبر در جواب يكي از جانبازهاي عزيز كه به رهبر گفتند برجام نبايد در مجلس تصويب بشه گفتند اين رو بريد به خود مجلسيها بگيد و اين يعني اين كه رهبر عزيز هم مثل ما با برجام مخالفه و مجلس هم بايد اين رو بدونه. اونوقت ظريف خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااائن .......................................................................................................................................................................................................
مجید
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷
با سلام. واقعا جای تآسفه که یه سلام کردن رو ایقد بزرگ می کنن، مثلا ظریف بیاد ایران چکار کنه، اونجا یه فرصتیه برا یه دیپلماسی قوی تو همه زمینه ها که باید استفاده کرد، ایقد مسئول کمه که اون برداره تو این موقع بیاد ایران. بعدش دوستانی که ظریف رو خائن توصیف می کنن، معلومه که دارن با تعصب و بدون تحلیل منطقی و با نداشتن شم سیاسی اظهار نظر شخصی می کنند. سیاست بین المللی پیچیدگی هایی داره که هر کسی از پسش برنمیاد، در رابطه با وزیر امور خارجه عربستان نمیشه اظهار نظر خاصی کرد چون اونا اهل منطق و دیپلماسی نیستند.. این رو باید همه ما تو این سالها بش واقف شده باشیم و اینکه وزیر امور خارجه تقاضایی بده و اون رد کنه چیز شاخ و عجیبی نیست و قابل پیش بینی بود.لطفا با آگاهی و مطالعه نظر بدین.
ناشناس
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱
اقای نفر اول شعورت همین است چون توتصادف ها هموطن ها کشته می شوند پس سعودی ها بکشند چه خیالیه چند تا حاجیه بیشتره مگه! یک لحظه خوتو بذار جای این خانواده های داغدیده منتظر چه احساسی پیدا می کنی
ahmad
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۱
کارظریف بسیاربجاوشایسته بوده است کینه راکناربگذارید دلواپسان
28
81
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۶
دست دادن آقای ظریف اتفاقی بوده زیاد بزرگش کردین بعدشم امثال شماها هستین که................
13
79
اسد
United States of America
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۳
آقای ظریف بسیار انسان کار کشته تری هستند اگه شما افراطیون اجازه بدید
15
119
seyed
۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۷
آره خب اگه ما بذاریم ترمز نداشتن و کارهای بیشتری هم انجام میدادن..............
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۵
وزیرخارجه عربستان خودشوبه خریت زده ازدردیپلماسی واردنشده چون توحکومت دیکتاتوری عربستان وزیروزراحرفی برای گفتن ندارند مشکل ازعربهای احمقه نه وزیرما درمورددستدادن بااوباماهم اینکه مگه آرمان انقلاب ما دشمن تراشی هست کسی که ازدردوستی بیاددوست هستیم کسی که خصمانه جلوبیاددشمن هستیم
10
59
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۲
چبکار می کرد خوب؟ این همه با کری مذاکره کردن. با کری دست میداد. با اون نمیداد؟ خودتون جای اون بودید چیکار میکردید؟
چرا نظرای منتقدین رو نشر نمیدید؟
12
71
م ه
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵
حالا بنده خدا هول شده یه دست داده شلوغش میکنید از بس ظریف مهربانه،منظوری نداشته اونها نامردمد
5
33
هاشمی
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
هرچه می کشیم از دست همین مهربانیهای بی موقع است مگه دینما اشدا علی الکفار نیست1!!!!!!!!!
علی
Spain
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۱
بابا دست بردارید از این همه تخریب یه شخص زحمت کش مگه با یه مقام اسراییل دست داده
12
54
عسکری
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۷
ظریف غلط کرد،مجلس فورا برکنارش کنه
79
19
ناشناس
Germany
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۵
برای همه کسانی که پشتیبان دولت و دولتمردانشون نیستند واقعا متاسفم برای این دسته افراد همون احمدی نژاد خوبه که دین و اعتقاداتشون رو به سخره گرفته بود
7
109
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۷
با سلام
تاریخ رو که ورق میزنیم در تمام دوران بیشترین ضربه ای که ایران خورده از روسها بوده حتی بعد انقلاب هم روسها بیشترین خیانت رو به ماکردن چرا با روسها ما هم ارتباط سیاسی اقتصادی ..... داریم و کک کسیم نمیگزه
7
92
A
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
روسها و انگلیسی ها...
امریکاییها همون آنگلوساکسونها (انگلیسی ها) هستن...
این یک نکته...
نکته ی بعد، روسیه منابع ملی مارو نشونه رفته بوده و رفته، ولی آمریکا هم منابعمون و هم اعتقادات و دینمون رو...
OK?
ناشناس
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
کتابی که خوندی حتما تحریف شده!!!!!!!چون ضربه ی انگلیس بیشتر بوده
سپید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۹
خوبه خودتون نوشتید دیدارشون اتفاقی بوده پس چه دلیلی برا این همه سفسطه بافتن هست!! به نظرم کاری نکرده که اشتباه باشه بعدشم یه سلام و احوالپرسی به معنای دوستی ایران و آمریکا نیست. می تونست مثل گاو سرشو کنه اونور بیاد اونوقت رسانه های خارجی چی می گفتن در مورد شعور ایرانی ها. اوباما که ابرقدرته نیازی به دوستی با ظریف نداره ، ولی دست داده و الانم مطمئنا هیچ خبری تو کشورشون نیست که بخوان به باد انتقاد بگیرنشون. خیلی قضیه رو بزرگ نکنید
5
76
سلام
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷
خیلی خوش بینید!!!
یعنی اصلا آدم سیاسی ای نیستید.
واقعیت
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷
لطفا اول صحت خبر رو مطمئن بشید بعد اونو بذارید.....این مطلبی ک شما میگید کاملا شایعه و جعلی ست....مستند حرف بزنید
0
16
سید
۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۹
شب بخیر!!!
hadi
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲
ظریف مرد بی همتای سیاست ایران است ایشان هر کاری قطعا راه داشته باشد و امکان انجامش باشد را انجام خواهد داد
شما هم خوب بلدین از داخل خونه خودتون کری بخوانین چه میدونین که اونجا چه خبر است
4
71
عماد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳
چه بی ربط..هر چیزی را به دست دادن یا ندادن نمی شود ربط داد اخوی...
1
31
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳
زائرها چشمشون کور دندشون نرم نمیرفتند مگه نمیدونستند که توشرایط کنونی عربستان با ایران جنگ داره، به حرف رهبر گوش میدادن و نمی رفتند که شما انقد از آمار جانبختگان سواستفاده نکنید به نفع خودتون
3
70
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵
تصویر صحنه زانو زدن ظریف مقابل امیرکویت لکه ننگی در تاریخ این مملکته. برات متاسفم ظریف. ولی ما جز مقابل خدا مقابل هیچ کس زانو نخواهیم زد.
70
1
شناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵
لبخند
6
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵
ظریف نماینده ایران در تمام دنیا است و باید به همه دست بدهد و حرف بزند و مشکلات بگوید و بشنود و ببیند اوضاع را نتیجه هرچه باشد مجلس و رهبری روی آن اظهار نظر می کنند .
2
6
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۷
به نویسنده نامه باید سلام داد ورفت ، خداوند شفا عنایت فرمید
1
45
هم وطن
Netherlands
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸
لعنت بر خودفوخته هایی که غرور ایرانی اسلامی ما رو لگدمال آمال و ارزوهای خود می کنند . پرمدعا های بی خرد
36
1
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸
درود.
8
4
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸
مردم ایران پشتیبان رییس جمهور و وزیر خارجه شان هستند. باید بفهمی که مردم به چه چیزی رای دادن.
3
24
اصلاحات
United States of America
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۲
حرف اضافی نزن وطن امروز دکتر ظریف بهترین وزیر امور خارجه پس از انقلابه البته بعد از دکتر خرازی
زنده باد اصلاحات
جای شما دلواپسان فقط ...
5
22
اینجانب
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶
سلام ! واالله چی بگم ،انگار رئیس ومرئوس در اصل آبکاری شده اند!
7
0
ناشناس
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
الان ایییی که گفتی یعنی چ ؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷
ای کاش به شیوه دست دادن روحانی و دار و دسته اش نگاه کنید اگر به دست دادن فراماسونری آشنا باشید میفهمید پی میگم
4
5
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹
آفریین به شما چه باهوشید همه مسائل رو خوب وکامل میدونید ونظر کارشناسانه میدید و از هر فرصتی واسه تخریب آدما استفاده میکنید یه جور گفتید که من متوجه شدم ظریف و گروهش باعث کشته شدن مظلومانه حجاج شدن خدا خودش جواب آدمهای سو استفاده گر رو خواهد داد
4
22
ناشناس
Germany
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳
درود بر ظریف درود بر روحانی . ملت ایشان را انتخاب کردند که رابطه ایران با دنیا را در بالاترین سطح برقرار کنند در ضمن کور شود هرکس که عزت و سربلندی ایران را از روی نفهمی نتواند ببیند
4
15
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴
وااقعا خجالت نمی کشید
این بنده خدا وزیر امور خارجه ایران است نه اسرائیل که به ایشان اینقدر حمله می کنید
از خدا بترسید . چرا از احساسات مردم سوء استفاده می کنید

3
22
اقا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵
واقعا هنوز در قرن چهارم وپنجم به سر می بریم
3
10
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵
جرئت دارید تایید کنید خائنا... غلط رو شما کردید و میکنید.آقای ظریف طبق اصول دیپلماتیک عمل کردن. دستشون درد نکنه که با اوباما دست دادن. شماها اصلا کی هستید؟ شماها مگه سواد دارید در مورد ظریف نظر میدید؟ به کوری چشم شما ظریف مورد علاقه مردم هستند و ما از ایشون تشکر میکنیم. باز هم با تاکید میگم غلط رو شما میکنید شماااا و امثال شما.... خیلی غلط میکنید. درود بر ظریف
جرئت دارید (که میدونم ندارید) تایید کنید
13
55
ناشناس
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۷
غلط کردی، بیجا هم کردی هزار بار با این طرز حرف زدنت معلومه چقدر شعور داری و ظریف هم شعورش مثل خودته
ناشناس
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۸
اشتباهی مثبت دادم، تو که معلومه مزدور ظریف الممالکی
شهاب
Iran, Islamic Republic of
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶
ای کاش میشد به ظریف گفت که برودو این همه بی آبرویی برای ایران ایجاد نکند
26
13
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶
با عرض سلام و خسته نباشید یه جورایی میتوان گفت که خون شهدا مکه به گردن ظریف و این دولت بی تدبیر است آنجا که با یک تماس تلفنی ظریف کشتی کمک به مردم یمن راهش را به جیبوتی کج می کند و درباره تهدید نظامی عربستان و امارات سخنگوی وزارت خارجه ابراز تاسف می کند و همه خفت و خواری هایی که اینها خریدند برای ملت ایران وقتی آنها شخصیتی برای خودشان غایل نبودند دیگه چه رسد به ما ایرانیان!! سایت دانشجو لطفا این نظر من را درج کنید متشکرم.
17
7
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷
در ایران ما برای رئیس جمهورمان دعا میکردیم تا در صحنه بین الملل عمل زشت عربستان را به گوش جهانیان برساند.ما هم در غم از دست دادن هموطنان خود ناراحتیم و مطمئنم دولت یه جایی انتقام این عمل را میگیرد.ای روزنامه مثلا مردمی تو از این حادثه سوء استفاده نکن.
8
21
هعئهع
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷
واقعا برای این مملکت متاسفم که اینقدر نمایندگانش کوتا فکرند
13
7
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷
واقعا ملت ایران باید تاوان یکسری آدم غیر مسئول را پس دهند آخه دست دادن با رئیس جمهور آمریکا چه چه چیزی را به ضرر این ملت مظلوم که هزاران شهید در راه این مرز و بوم داده اند و به خاطر خون پاک این شهدا همه گونه دزدی و چپاول را در دولت نهم و دهم دیدند ولی دم بر نیاوردن تا کی میخواهید سر این مردم شیره بمالید خجالت هم خوب چیزیه که یکسری آدمها داخل این نظام آن را قورت داده اند و یک لیوان آب هم روش سر کشیده اند. ببینید کار این ملت به کجا کشیده که هر کشور بی هویتی برای ما شاخ وشونه میشد.
38
95
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴
ننگ باد بر دولت خود باخته و کوته فکر و ترسو . انشاالله در انتخابات بعدی پوزه وطن فروشان کم عقل را به خاک می مالیم
33
12
قدرت اله
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
به نظرم اگر وزیر خارجه بدون هماهنگی حتی اگر تصادفی هم چنین کاری کرده باشد باید به جهت احترام به حفظ خط مشی ها و اهداف راهبردی و سیاست های کلی نظام استیضاح و برکنار شود .
44
11
ali
Saudi Arabia
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹
لطفا این حرفارو تموم کنید.اگه من اونجا بودم با تمام آمریکایی ها روبوسی میکردم چه برسه به ظریف
7
45
حسن یوسفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰
شرم نمکنید مدام دروغ میگین و شلوغ بازی در میارین تا حرف و عمل نادرست خودتون و به کرسی بنشونید شما ها داعشی ها ایران هستید
چقدر این ملت از شما و رفتارهای زشت و نادرست شما اسیب ببیند ؟؟؟
1
6
آریایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
1
5
بی نظر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳
سلفی ننداختن؟بعدش ظریف ضعیف بگه منو باراک یهویی
5
1
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
اگه جواد ظریف مقابل امیرکویت زانو میزند بخاطر سیاستهای غلط دولت گذشته است واگر با اوباما دست میدهد نشانه ادب اوست ادب مرد به زدولت اوست زنده باد ظریف
6
18
ناشناس
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱
بر بمیر بدبخت میدونی چی داری میگی!!لابد حجاج هم کشته شدند مقصر شخص احمدی نژاد است!!!امان از جهل وحماقت!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷
منکه نفهیدیم چی نوشتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
0
6
باز مانده از قافله....
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸

كى ؟من؟؟؟
با اوباما؟؟؟
كجا؟؟؟
داشتم رد مي شدم
،يه دفعه ديدم ،،،إإإ آقا ی اوباما،
گفتم دیگه یه احوال پرسی هم کرده باشیم و راجع به برجام کمی بحث کنیم،!!!
7
1
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
این ضعف دیپلماسی زخم کهنه و هنر دولتمردان قبلی است که برای این دولت به میراث مانده .
1
8
مهدی امیدوار
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹
خب به نظر شما چیکار می تونست بکنه. عربستان دشمن خونی ایرانی هاست. میشد بزنی در گوش وزیر خارجه عربستان؟ دعوا میکرد؟ بعضیا فکر میکنن هر چی ما میخاییم و دوست داریم باید بشه. اتفاقا همینهایی که میگن ظریف اله و بله قول میدم تا بحال چند بار رفتن حج و جیب همین سعودی های کثیف رو پر کردن. من نمیدونم مسئولین عزیزتر از جان کی میخان بفهمن که بابا دشمن ما عربستانه نه آمریکا. آمریکا با دین ما مشکل داره ولی اعراب با خود ایران و ایرانی مشکل دارن و میگن ایرانی ها باید برده ما باشند. کی میخوایید از خواب پاشید. باز اون اوباما حداقل یه سوادی و تحصیلاتی داره ولی این اعراب چی دارن آخه؟ چهار روز دیگه باز هم میشن کشور برادر ما البته به گفته مسئولین ما. جالبه اونا مارو برادر خطاب نمیکنن میگن کشور همسایه.
2
6
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵
گوش این عربستان پرورو وکویت عوضی را باید با سیاست کشید و حج را تحریم کرد واقعا فاجعه بزرگی است .من با جنگ مخالفم چون غرب و عربها میخواهندایران را مثل حمله عراق به کویت تحریک کنند ولی لازم است قطع رابطه کنند وحج را تحریم .تااین اشغالها کمی بفهمند .کمی غیرت لازم است
5
1
ناشناس
Germany
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
متاسفانه دولت با سیاست فعلی، سرنوشت خود را در اختیار آمریکا گذشته است. در واقع این آمریکا است که "تدبیر" دولت یازدهم و "امید" آقای روحانی را در اختیار دارد. "کلید" آنرا هم خود جناب روحانی در ازای وعده "سرخرمن" به آنها داده است. عاقبت دوستی روحانی و امثالهم با گرگ و روباه می توانست بهتر از این شود؟
29
2
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱
این چه تیتری است؟
1
32
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
باعرض سلام واحترام به ملت شریف وهموطنان عزیز: تلخی دست دادن وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران¡!!!!!!!!!بارئیس جمهور شیطان بزرگ کمترازکشتارمهمانان حرم امن الهی نیست .این موضوع به هیچ وجه اتفاقی نبوده وکسانیکه سعی دراتفاقی نشان دادن آن میکنند یاخود ابلهند یاشعور مردم فهیم مارابه سخره گرفته اند.تماس تلفنی سال ۹۲ رئیس جمهور هم تثادفی بود که ۱۵ دقیقه بااوباما صحبت کرد.نکند آنهم مشکل مخابرات بوده که تلفنها خط توخط افتاده باشد.این زمینه تماس سال آینده حسن خان بنفش با باراک اوباماونقشه ذلیلانه خودروحانی است که ظریف راجلوانداخته تاحساسیت مردم رابسنجد.خداوند دروغگویان رالعنت وروسیاه کندانشاءالله.
8
1
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
وقتی رهبری آقایون دست هاشمی باشه بهتر از این نمیشه دیگه این یکی رو نمیشه کوتاه اومد آقای ظریف .سر نمایندگان ملت داد زدنت رو ببینیم که ما از حق ملت نگذشتیم!!!!!!!!!!!!!!!!یا بوس بوس اربابت اوباما رو!!!!!!چه میکنه این دولت!!!!نمایندگان ملت چه میکنن این خط قرمز انقلابیه که با خون شهدا کشیده شده!!!!دقت کنید به کفشای خونی آقای ظریف!
6
1
مهرداد
Germany
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
بیچاره ظریف عجب گردابی افتادی وقتی یک امام جمعه فوت پادشاه یک مملکت رو به همه مسلمانان تبریک عرض میکند جوراونرو باید ظریف بکشد و پشت درهای بسته بماند
1
8
*
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
مثل اینکه تحریمها ظاهری برای آرام کردن مردم برداشته شد نه طور رسمی و واقع و گرنه نوکر جیره خوار آمریکا (عربستان )با یک تشر آمریکا بایستی راه را برای مسئولین ایرانی بازمیکرد تا غلطی که کرده اند را بیش از این دامن نزنند. و دراین میان آمریکا و صهیونیسم هم نه تنهابدشان نمیاد که هنوز حق قانونی ایران را درجان رعایت نمیکنند و بلکه بابت این کشتار هم به عربستان امتیاز میدهند خداوند قادر و حکیم ال سعود و اسرائیل صهیونیسم و آمریکا را لعنت کند که از ابلیس معلون نشات گرفته اند.
5
1
خلیل قاسمی
Germany
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
بسمه تعالی : بلی امریکا میداند چه میکند وازچه راهی باید وارد شود .همین است که باید همیشه مواظب حرکات خود باشیم و گاف ندهیم
بلی انها اولش به همین دست دادنها اکتفا خواهند کرد وبعدا خیلی خیلی اهسته نیات شوم خود را اشکار میکنند و به نظر من کسی که خدای نکرده درپشت جریان زدوبندی داشته بزودی خود را لو خواهد داد و باید اینرا بداند که شترسواری دولا دولا نمیشود و مردم ایران همیشه
هشیار وبیدار است.درهر صورت نباید ازکنار ان به اسانی عبور کرد ملت ایران از گفته های شهید شریعتی الهام میگیرد ودیگر اجازه نخواهد
داد تحصیل کرده های خارج توافق های انچنینی را برای مردم امضا نمایند . پس چشم وگوشمان را خوب باز کنیم.
9
1
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
اوباما اشتباه می کند ما با همین مرگ با آمریکا به این رونق اقتصادی رسیدیم کارخانهایمان با حداکثر تولید کار می کنند کثری بودجه نداریم بی کاری به صفر رسیده آمار ازدواجها بالا رفته وآمار طلاق به شدت پایین آمده اعتیاد ریشه کن شده از نظر متو سط های جهانی در بالاترین ها قرار گرفتیم امید به آینده در همه زیاد شده ووو باز هم بگویم آقای او با ما
2
11
پروانه
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
حالا اگر دست نمیداد همه مشکلات پیش آمده در مراسم حج امسال درست میشد؟ مثلا حاجی های فوت شده، زنده می شدند؟ کاسه کوزه ها رو سر ظریف خرد نکنید. بی انصافیه.
3
56
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
سلام . واقعاً متاسفم واسه خودم و همه. مملکتی که یکی از دغدغه هاش شده دست دادن و چرا دست دادن و.... باید الان به وزیر امور خارجه پاسخ ندن و ایران و ایرانی رو عددی حساب نکند. تروخدا آبرومونو بیش از این نبرین . خداااااااااااااااااااااا
3
57
ناشناس
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷
واقعا برا تو متاسفم که نمی فهمی تو دیپلماسی هر رفتار کوچک وبزرگی معنای خاص خودشو داره از نوع دست دادن و نوع نشستن تا.......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
تردد اتفاقی بود لاجناح، اما اگر امر اختیاری خائنانه انجام شده، باید پیگیری شود
14
1
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
توهین ندارم اما به دست ادمها نگاه نکنیم به مغز انها چشم بدزیم . سعودی ها برده های امریکا هستند چرا با برده ها کل کل کنیم چرا از اربابشان نخواهیم . ادمهایی که با دستهایشان می جنگند شکست می خورند از ادمهایی که ذهنشان حمله می کنند . تعداد کمی یهودی فقط با فکرشان در کل خاور میانه بدون مشکل هر کاری می کنند در حالیکه مسلمانان با دستهایشان همدیگر را می کشند و تفاوت در جنگیدن است .
35
0
حمید رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
آقایی که این مقاله رو نوشتی اگه خودت جای ظریف بودی چکار میکردی ،صورتت رو برمیگردوندی و از کنار اوباما رد میشدی ؟!! اینقدر داستان درست کردن واسه یه دیدار اتفاقی درست نیست ، درست نیست این همه تهمت زدن به مردم . از خدا بترس
1
42
rashed
Germany
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
خوب کرد دست داد، اگه آل سعود داره می تازونه به پشتوانه همین امریکاست، دیپلماسی از این حرفهای خاله زنک بر نمیداره، اگه روابطمون رو با چشم باز با امریکا احیا کنیم خواهیم دید که آل سعود دیگه نمیتونه غلط اضافی بکنه
5
16
دانیال
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
متا سفانه آمریکا هر روز برای نابودی ایران نقشه های پیچیده می کشد (از جمله تشکیل گروه داعش وغیره......) اما ما هنوز درخواب غفلت بسر می بریم.اف براین بی غیرتی
8
1
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
باسلام همه ایرانیان بخاطر این مصیبت عزادارند واقای ظریف هم عزادار گوییشما فکر میکنید او خائن است او یک دیپلمات است که باید در همه عرصه ها های سیاسی از کشور دفاع کند از تلاش های اقای ظریف نمیگیم که او همه کشور های اسلامی صحبت کرد تا همه بر علیه عربستان لعنتی باشند اقای ظریف تلاش خودش راکرده ونباید خودمان را گول بزنیم وقتی امریکا وتمام کشور های ابر قدرت حامی تروریسم وعربستان هستند وخود اسرائیل وعربستان بزرگترین تروریسم جهان است چکار باید کنیم باید ظریف را مقصر حساب کنیم یا باید به ندای رهبر مان لبیک بگیم ما باید متحد ووحدت داشته باشیموازرهنمود های رهبر بزرگمان گوش فرادهیم وفرمان او را لبیک گوییم
60
18
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
چرا بعضی ادمها انقدر خشک ومتعصب هستند مگر سیاست خارجی ما را فقط وزیر خارجه اداره میکند مگر این بیچاره ها برای خوشگذرانی رفتند نیویورک؟ رفتند که مشکلات همین ملت را حل کنند چرا بعضیها نمی خواهند این مملکت روی ارامش را ببیند ومسائل خیلی سخیف وصرفا احساسی را پیراهن عثمان میکنند تورا به هرخدایی که میپرستید بگذارید ملت نفس بکشد. فاجعه منا وبی توجهی دولت سعودی به این مسئله نتیجه بی تدبیری درسیاست خارجی 35 سال گذشته است که خیلی ها درآن مقصرند
22
92
علیرضا محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
حیف نیست که برای آقای ظریف وزیر خارجه محبوب ایران که در حال نجات ایران از بحران است بنویسن غلط آقای ظریف.غلط کرده کسی که اینو نوشته
29
64
یاور
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
ظریف همونیه که زمان خاتمی گروهی شبیه حزب الله لبنان در افغانستان رو خلع سلاح کرد برای خوش آمد ارباباش (وهمون موقع رییس جمهوروقت امریکا ایران رو محورشرارت نامید)والان چندساله ما وحتی خود افغانستانیها درگیرمشکلاتی هستن که کمترکسی تو کل دنیا درگیرشه--- اینا به این غلطها عادت وافتخاردارن ---مردم منبعدباید حواسشون باشه انقلاب بیشترازاین دست نااهلان ونامحرمان نیفته
54
18
جوادسعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
شمامطمىنی ایرانی هستی که اینطور وزیرکشورت روبه باد انتقادگرفتی؟؟
موضع حق به جانب گرفتی که چهره اقای ظریف روبااین حرفاخراب کنی آقا
26
65
ناشناس
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
یعنی واقعا شما از این رفتارهای دیپلماسی احساس عزت میکنی؟
غریب
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
لابد این هم تقصیر احمدی نژاد است
50
12
مردم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
شما که بیشترضربه مبزنیدبه یک مسئول نظام إ؟این بابا رااینقدرخوردش نکنیدکه ازاین هم سرشکیته ترمیشه،بعدکه به امریکاواسرائیل فرارکرد،میگویدخائنه وچندمدرک هم جورمیکنید
15
51
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
آقای روحانی - مرگ بر آمریکا را با خون خود می نویسیم تا کسی جرات نکند به بزرگترین نعمت الهی یعنی رهبر عزیزمان چب نگاه کند و بدانید مرگ بر با گوشت و خون امت اسلامی آمیخته است
119
33
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
واقعا براتون متاسفم با اين طرز فكرتون و جوسازي الكيتون قطعا منافعتون قطع ميشه با اين رفتارهاي ظريف و نونتون بريده ميشه
30
158
ناشناس
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
چه استدلالی؟!!!
محسن
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
برا خودت متاسف باش که از مشتی غربزده و بی غیرت داری دفاع میکنی.....اخه شماها کی میخواین از خواب بیدار بشید؟؟؟؟ازعاقبت محمد رضا شاه و بنی صدر و قذافی و صدام درس بگیرید....
وحید
Saudi Arabia
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
دست شیطان معجزه نمی کند!!!
پ ن پ دست آل سعود معجزه می کنه که هر بلایی می خواد سرمون میاره...
کدوم دست نتیجش ضربه به غرور ملی و سرخوردگی اجتماعیه؟؟؟؟؟
21
69
علي
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳
ميخوايد اصلا ازين به بعد رييس جمهور وهيئت همراهش وقتي ميرن آمريكا بيرون مقر سازمان ملل مثل قزافي چادر بزنن و طوري برن وبيان تا هيچكس رو نبينن!!!؟؟/ تا خداي ناكرده كسي رو نبينن و مجبور نشن دست بدن!!!
اين سنت پيامبر هست كه اينهمه خصومت نشون بديم!؟ اين راه درستي هست كه فقط دنبال دشمني باشيم هرچند اونها دشمني ميكنن!؟
29
66
م. ق
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
یه عده تو ازدیاد جمعیت مردن ...
مقصر جواد ظریفه ؟؟
حماقت های دولت 8 ساله ی قبلی کمر مردم ایران رو شکست ، آقای نویسنده ی این متن ، تو و امثال تو یک فاحشه ی ذهنی هستید که می خواهید افکار سوء خود تون رو در پوشش حمایت از مردم ، بر ضد این دولت محبوب پیاده کنید .
مطمئن باشید جز عده ای که منافع شون با ورود کشور های پیشرفته به ایران در خطر میفته ، کسی مخالف روابط دیپلماتیک با غرب نیست . و شما سنگ ما را به سینه نزن ... خاموش باش ...
32
112
ناشناس
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
فکر کنم مطلب رو نخوندی که حاشیه سازی میکنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
مقاله عالی بود
78
29
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
وقتی اینها رامیشنوم احساس حقارت میکنم ظریف چرا اینکارها را میکنید این سعودی سگ صفت کیه که دنبالش باشی؟
86
25
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
زمانی که با به به و چه چه ان آقایون روبه قدرت رسوندین فکر اینجاشم میکردین...یاد یه موضوع خنده دار افتادم یه دوستی داشتم عاشق سینه چاک جناب روحانی و دار و دستش بود چند وقت پیش دیدمش میگفت آقا ما غلط کردیم به این آقا رای دادیم...خدا لعنت کنه هرچی خائن به این کشوره .... این جریان سیاسی هم داره درست مثل بنی صدر در اوایل انقلاب عمل میکنه..تو دروغ گویی به ملت که دست دکتر گوبلز رو از پشت بستن ب این توافق احمقانشونم که یه خیانت آشکار به کشور و خون شهدا کردن الانم داریم شاهکارای جدبدشون رو میبینیم
103
43
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
متاسفم برای این گونه تیتر زدن خبرتون که با بی احترامی همراه است.
بنده به عنوان یک شهروند ایرانی تابع امر رهبری هستم ولی ازین افراط گرایی ها که بعضا" با بی احترامی همراه هست بشدت مخالفم.
43
135
ناشناس
United States of America
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
صفه اینستگرامش کجاست !؟
چرا جوابی نمی دهد؟!
22
5
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
از کا کوه نسازید لطفا' تو چیزی نمیدونید نظر ندید ، اگه درخواست ملاقات با مقامات عربستان رو داشته به خاطر پیگیری و کمک به حجاج آسیب دیده بوده ، شما اصولگراها هشت سال که قیمت نفت تو اوجش بود به غیر از فلاکت و تحریم چی برا مردم داشتید
53
115
ناشناس
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
شما اصلاح طلبها چرا وقتی میاید دوستانتون قیمت نفت رو مفت میکنند؟
رضا
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
اگه قیمت نفت بالا بود بخاطر سخنرانی های احمدی نژاد تو سازمان ملل بود اگه یادت باشه بعد چنتا از سخنرانی هاش قیمت پرید بالا.
سید
۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۴
پس یعنی احمدی نژاد چنان مدیریتی داشت که تونست با اون همه دشمنی که دنیا (!) با ما قهر بود قیمت رو بالا نگه داره و حالا که دنیا با ما آشتی کرده چنان مدیریتی داریم که دوستان قیمت رو پایین میکشن؟!
عجب مدیریت و تدبیری!!! به به درود بر کلید و کلید ساز!!!
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
روزنامه وطن امروز .... برای اولین بار میشنوم که چنین روزنامه ای وجود دارد . اجبار نیست که برویم سرزمین وهابی ها تا هر بلایی سرمان خواستند بیاورند . روزنامه درپیتی لطفاً اظهار نظر نکن .
47
120
جوان
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶
شما برو آنتاليا! و برای مردم تعيين تکليف نکن.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
آقای شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان که فرمودید آقای روحانی همان لحظه که خبر قربانی شدن حجاج را شنیدند باید به کشور باز می گشتند به نظر شما سازمان ملل بهترین تریبون برای اعلام اعتراض به سیاست های آل سعود نبود.حال که دیدیم آقای روحانی به موقع برای استقبال از قربانیان در فرودگاه حاضر بودند.
71
125
ناشناس
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
خیلی هم اعتراض کردند مثلا؟
ناشناس
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴
شما اصلا گوش کردین.لطفا اگه چیزی رو نمیدونیم حخرف نزنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
این دولت جز خواری وخفت برای مردم ایران دستاورد دیگری نداشته است همه چیز روز به روز بد تر وبیکاری زیاد می شود وقدرت خرید مردم بد بخت پایین می اید
172
68
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
بابا بس کنید این مزخرافت را کنار بگذارید مگه جواب سلام واجب نیست
85
191
ناشناس
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
عزیزم فکر نکنم اوباما سلام کرده باشه!!! ظریف جان پریده بغلش مهلت نداده جم بخوره!!!!
سرباز رهبر
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
سلام گرگ واجبه
ناشناس از تهران
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
واقعا متاسفم برای اشخاصی که اینچنین سناریو هایی را درست میکنند.سود شما در چیست؟ بهتر است قبل از هر چیز علم سیاست و سیاستمداری را سر لوحه قرار دهید.در حالیکه کشور به تاراج میرود شما موضوع دیپلماسی را زیر سوال میبرید و قصد تخریب افکار را دارید. دنیای امروز دنیای ارتباطات است.
83
194
ناشناس
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
کشور خصوصا داره از راه دیپلماسی به تاراج میره. راه نفوذ مگه از کجا باز میشه
نیماناظری
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
سلام.احتمالن باشریعتمداری نسبتی نداری....اخه تحلیل بیجای و اشتباه شما ادمو یاد اون میندازه
87
172
فرشاد
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
الحمدلله طرفداران دولت هم مثل خودشون به جای معلوم کردن علت کارشون سعی در حاشیه سازی دارند آقا نیما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
شما نان از دشمنی و کینه توزی میخورید . شکم گشنه مرگ بر آمریکا میگید و همین باعث شد بهترین بچه های این مملکت تو 8 سال جنگ نابرابر از بین بروند .
مرگ بر آمریکا رو ژاپن میگه که آمریکا محتاج به تکنولوژی اون هست .
111
257
ناشناس
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
ما به خاطر شکم عزت و شرفمون رو به باد نمیدیم
علی
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
اگه تو 8 سال جنگ الکی بهترین جوونای مملکت شهید شدند پس امام حسین (ع) هم الکی خودش و تمام یارانش رو شهید کرد؟اصلا بگو ببینم تو فرهنگ شما معنی شهادت چی میشه و کجا به کار میاد؟چه وقت و چه زمان؟
جعفری
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶
من به اشتباه رای مثبت دادم
به قول امام حسن مجتبی: مردم بعد اینهمه نصیحت شما مرگ با عذت و میخواین یا زندگی با ذلت
رضا زاده
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
من سالها در حفاظت شخصیت ها کار کردم!
امکان نداره دو مسئول کشور بطور اتفاقی در یک راهرو همدیگرو ببینن!
امکان نداره تیم حفاظت اوباما (رئیس جمهور کشوری چون آمریکا) ندونه جلوتر چی میگذره!
اگر واقعا اتفاقی بود ، چرا و به چه اجازه ای با اوباما دست داد؟ چرا با دشمن خدا و قرآن و اسلام و مسلمون ها و دنیا و ایران دست داد؟؟؟
اونم با دست های خونی!
نکته جالب دیگه اینکه امکان نداره اوباما ظریف و معاوناشو نشناسه ! پس چرا ایستادن تا جان کری معرفی کنه؟؟؟؟؟؟
اگر واقعا اتفاقی بود اینهمه وقتی که اونجا بودن معنی نداره!
چرا نمیدونم چی چی رسانه ای وزرات امور خارجه فکر کرده مردم عقل نداره و میشه اونا رو ... کرد؟
226
96
شیخ قدرت علیخانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
هر دم از این دولت کلیدساز تازه تر از تازه تری می رسد .
195
91
سالار
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
چرافرافکنی میکنید.برای خوش گذرانی که نیویورک نرفتند فرصتی برای رساندن پیام ایران اسلامی بود.حالا ازراه دیپلماتیک عربستان زیر بار نمیرود.اگر قدرت نظامی داریم حمله کنید ال سعود رابه درک بفرستید.
102
151
seyed
۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۶
چشم منتظر بودن شما یکی اجازه بدی.
ناشناس
United States of America
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
درود بر ظریف .امیر کبیر زمان
لعنت به تمام کسانی که سی و چند سال این همه تحریم رو به ملت ایران تحمیل کردند و در واقع لا سیتست غلط مسبب تحریمها بودند .دزدان و اختلاسگران دورانشان تمام شد
168
346
ناشناس
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
لطفا تن امیر کبیر رو تو گور نلرزونید چیه این دو به هم شباهت داره آخه؟؟؟!!!!!!
ناشناس
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
امیر کبیر به خاطر این جاودانه شد که با استکبار در افتاد نه اینکه با اونها دست داد و درد دل کرد. در ضمن اگر تونستی بعد این همه جنایت آمریکا در گذشته و حال جمله «هیهات منا الذله» امام حسین علیه السلام رو معنی کن
کمال
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
مسبب تحریم ها موسوی خائن و فنته گران بودند......مرگ بر موسوی
ناشناس
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
یعنی میگی دوره هاشمی و نوچه هاش که سال 88 برای تحریم بیشتر ایران ، به سنای آمریکا نامه دادند هم تموم شده
سرباز رهبری
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
اگر مسلمانی بشنود ودغ کند وبمیرد جای ملامت ندارد پس مرگ بر....
pelavix
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
امیر کبیر با دست تو گوش نماینده استکبار زد
شما با القاب پوشالی فقط خودتونو گول میزنید
کاش این آقایان کمی شجاعت داشتند و حداقل استعفا میدادند
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
روزنامه وطن امروز.............درود بر ظریف
اگه ظریف نبود الان داعش تو ایران بود پس الکی چیزی چاپ نکن ایرانی اگه غیرت داشت پا به مکه نمیزاشت مرده که مرده 400 عرب دوست مردند عیبی نداره
48
143
جوان
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
عرب خودت هستی و همه ی جد و آبادت!
کمال
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
اولا اون سردار سلیمانی هست که جلو داعش رو گرفته.................ننگ برتو سگواپس که جون هموطنات برات مهم نیستن.....
محمد
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷
خیلی پست هستی وطن فروش
سید مهدی
۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۳
بعد اونوقت لابد اونی که پا به آمریکا میذاره با غیرته؟!
نکنه منظورت اینه که ظریف به عربستان هم رفته بود بی غیرت بوده؟!
نکنه میخوای بگی نژاد پرستی خوبه؟!
بعد اگه سیاست اینقدر قوی هست که بدون اسلحه هم میتونه جلوی تروریست داعش رو بگیره، پس چرا آمریکا جونت حمله نظامی به داعش میکنه؟! آهااااااا ظریف ندارن خب!!!!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
حالا اوباما از کنار ظریف رد شده هرکس دیگری هم بود با اوباما یه سلام علیکی می کرد حالا اوباما هرچی باشه رییس جمهوره
59
110
seyed
۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۹
تو جهنم اگه احیانا رفتی، سر راحت به یزید هم رسیدی نکنه یک سلامی علیکی چیزی نکنی هااااا.... زشته بده!!!
مرد حسابی، یک شرایطی پیش اومده که امکان این وجود داره دشمنت رو در محیطی بدون اصلحه ببینی. بعد باید باهاش خوش و بش کنی؟! به همین زودی یادت رفت اونطرفتر داره به هموطمنات میجنگه؟!؟!؟!؟!؟
علی
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
زندگی مردمو جهنم کردید شما تو فکر دست دادن ظریفی ... اگر اینقدر به غلط ظریف اهمیت میدید به غلط مدیران کشورمون به اختلاس هایی که میشه به خونواده هایی که فشار فقر باعث شده از دین زده بشن .... خیلی زندگی مون بهتر از اینا بود به چیزهایی اهمیت میدید مثل بچه ها ... اگر شما اینقدر این چیزا رو بزرگ نکنید خود اوباما هم یادش میره یه روزی با ظریف دست داده
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
سه چهار روز دیگه ظریف بمونه فک کنم کاملا اتفاقی با نتانیاهو هم دیدار کنه!
102
27
سید
۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۶
به قول دوستان ساده اندیش «مگه چه اشکالی داره؟ زشته اگه نمیشد!!! میگفتن بی فرهنگیم یه وقت!!!!»
منصوره
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
بالاخره تا این 4 سال مملکت وشرف و غرورمان توسط یک عده غربزده به یغما میره حالا میگی نه نگاه کن
80
33
مرتضی
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵
نه که تو اون 8 سال مملکتو گروه های شما آباد کردن؟
خوبه همه جا دارن از اختلاص ها و رشوه خواری ها و فساد های اون موقع خبر میارن.ی نگاه به دوروبر خودتون بندازین و زندگی مردم و بازاررو ببینین بد نیس.من تعجب میکنم که با این ها به چه رویی بازم طرفداری میکنین و چشمو رو واقعیت ها میبندین.
من دلیلی جز داشتن منفعت شما نمیبینم دراینکه ایران دست یک گروه خاص باشه که 8 سال فاتحه مملکتو خوند.
سید مهدی
۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۴
اگه دولت قبل نبود همون اسباب بازی‌ای که اسمش موبایله، دست شما نبود!!! میخواست الان ۵ میلیون بدی بشینی تو نوبت که بعد قرعه کشی کنن با دوربین بیان دم در خونتون که هورا!!!!! تو اجازه پیدا کردی یک سیم کارت داشته باشی!!!!
حالا چرخه سوخت هسته‌ای و پرتاب ماهواره و وام ازدواج و ... پیش کش!!!
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
تکلیف عربستان باید ان سالی که در مراسم برائت از مشرکین به مردم ایران خیانت کرد روشن می شد باید ایران حمله نظامی می کرد وعربهای سوسمار خور را سر جایشان می نشاند الان هم این عربستان یهودی صفت با اسرائیل دست به یکی کرده و می خواهد هم بیماری کرونا را به ایران منتقل کند و هم سالار مردان و زنان ما را از بین ببرد که کور خوانده باید به عربستان حمله نظامی شود تا بفهمد از این غلطها دیگر نکند .
و اما ماجرای دست دادن ظریف با اوباما
شما را بخدا دست بردارید . اول ما ایرانیها باید شیطان درون خودمان را بکشیم که عملکرد مسئولین در دوران احمدی نژاد دلیل این مدعاست .
ما ایرانیها با شیطان رانده شده از خدا هر روز در حال مبارزه هستیم که قدرت ماورایی دارد از اوباما و آمریکا بترسیم .! اگر ما با ملت رو راست باشیم .
86
10
محسن
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳
دوست ایرانی در مسائل سیاسی هر حرکتی معنای خاصی داره....جناب ظریف به نمایندگی از چه کسانی با شمر زمان دست میده؟؟؟؟مگه همین اوباما نبود که از اراذل و اوباش فتنه 88دفاع تمام قد میکرد؟؟؟قطعا ظریف با ایشان منافع مشترکی دارد که خوش و بش میکند وگرنه جایی که سودی برا انسان نداره لازم نیس دست دراز کنی...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
ما اسلاما ، و مسلمانا
30
2
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
وطن نویسان لطفا مارش بنوازید نیروجمع کنیدتابرویم عربستان رابا خاک یکسان کنیم
86
7
امیر
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
بریم با کسی که از خودمون قویتره بجنگیم؟
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
آقای ظریف شما خیلی اشتباه کردید،نباید دست می دادید. باید کتک کاری می کردید تا دل آقایون شاد بشه.و دیپلوماسی کشورمان را به رخ جهانیان نشان بدیم.تا دیگران براشون ثابت بشه ما دنبال شر می گردیم.
64
132
عبدی آذری
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶
قبول داریم امریکا ستمگر است قبول داریم عربستان غلط زیادی میکند اما برادرها،اگر آقای ظریف از کنار اوبامابی تفاوت میگذشت تبلیغات منفی رسانه ای این عمل خیلی جهانی میشد ومردم ایران رامردمی بی ادب وبی فرهنگ می شناختند
ناشناس
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸
افرین
مهدی اینتر
۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۴
چرت نگو دو سال رفته مذاکره کرده عزت ایران از بین برده ...وزیر سعودی برای دیدار قبولش نکرده...انرژی هسته ایمون داد رفت...هیچ مشکل اقتصادی هم برطرف نشد...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
بسم الله الرحمن الرحیم
اولا مگه گناه کرده؟
ثانیا رعایت ادب در انتشار اخبار هم خوب چیزیه بخدا.
64
152
ناشناس
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
غلط کرد
ناشناس
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹
رعایت ادب در حفظ خطوط قرمز نظام هم خوب چیزیه ایضا
جاسم و قاسم
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵
خط و نظام میشه بنویسن یه جای همه بدونن شامل چه چیزایی میشه. یه وقت اگه کسی غلط کرد به یکی نگاه کرد توبیخ نشه
زهره
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸
بسم اله الرحمن الرحیم با عرض معذرت بله اشتباه اضافه کردن قهرمان دیپلماسی کشور ... اهداف پشت پرده این دست دادن رو فقط علام الغیوب ازش خبر داره .................................
عباس
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱
خط قرمزی که با دست دادن از بین بره همون بهتر که نباشه.خط قرمز اینهکه ده سال دیگه عربستان از ایران جلو میوفته ترکیه جلو میوفته.الان یکی میاد بدون دلیل میگه عربستان کجا و ما کجا؟ ولی این واقعیته اونا بشدت دارن رو علم و دانشگاه سرمایه گزاری میکنن و الان یکم نتایجش مشخصه که از رتبه دانشگاه هاشون مشخصه.
سید مهدی
۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۸
پسته بی مغز چو لب وا کند رسوا شود! عزیز جان اگه شما متوجه نشدی، لازم نیست جار بزنی که مگه چیه؟ مگه چی شده حالا؟ چه فرقی میکنه حالا؟ یه ذره دست داده.
اگه آقای ظریف هم مثل شما فکر کنه که فاتحه کل وزارت خارجه و برجام و دولت و انتخاب مردم رو باید یکجا بخونیم!!!!!!!!!
بي قرار
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
اي كاش به جايي اين كه انقدر فكر رفاه و آسايش بوديم ، به عزت و شرف فكر مي كرديم ، رفاهي كه باعث خواري وذلت يه ايراني مسلمون بشه به پشيزي نمي ارزه ، سر گشنه زمين بزاريم بهتره از اين زير چكمه هاي تحقير طاغوتيان زمان باشيم ، اگه يه آمريكايي يا اروپايي در يه گوشه از اين زمين خاكي آسيب ببينه خاك اون سرزمين به توبره كشيده ميشه تا كسي ديگه حتي فكر يه همچين غلطي رو نكنه ، اما اگه خون صدها و هزاران آفريقايي و آسياي و ايراني و هندي و پاكستاني و... زمين بريزه بي گناه،آب از آب تكون نمي خوره چون اين آدما به اندازه حيوانات هم ارزش ندارن و يه مستكبر آمريكايي معتقده كه ما نبايد باشيم تا اونا راحت تر زندگي كنند... اگه ما اين اقتدار الهي رو نداشتيم الان وضعيتمون خيلي بدتر از سوريه و عراق و افغانستان و... بود .
88
41
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰
متعجبم از این همه اشتباه! گستاخی سران سعودی در قبال ایران تمومی نداره، اونوقت ما درگیر منافع حزبی در امریکا هستیم!
118
29
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵
حرف استاد ازغدی را براتون یارآوری کنم. ایشان در یک سخنرانی گفتند "یک کسایی نسبت به مسئله وابستگی و عزت حساس نیستند. می گن آقا حالا منافعی، یه لقمه نونی بیاد، عزت هم نبود، نبود. که حالا یه لقمه نون اش هم نمیاد وقتی عزت نیست."
122
27
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳
اوباما کافر است. کافر نجس است. ظریف با نجس تماس داشته و دستش نجس شده است
119
52
ناشناس
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
پوتین که نجس نیست چون تا صدپشتش سیدند وریس جمهور چینم ایت اله زاده س.این حرفهای بچه گانه چیه؟دست دادن ابتدای تعامل است مگر همین روسیه زمان قاجار نصف کشور ما را نگرفت یا چین مگر 20 میلیارد ما را بلوکه نکرده .با دنیا که نمیشود جنگید
ناشناس
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
بد دفاع کردن بدتر از حمله کردنه . مطمئنم نظر بالا رو یکی از طرفداران ظریف نوشته که مخالفا رو کوتاه فکر نشون بده... بر شیطان و شیطانیان لعنت...
علی
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
جطور اجناس و فناوری های ان ها نجس نست خودشان نجس هستند
امیر
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
????????????????
اگه دست اوباما خشک بوده باشه چی؟
علی
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۹
کافر همه را به کیش خود پندارد

محمدصادقی
Germany
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶
به نظرمن شیاطین آل سعودباتوجه به ماهیتشان اهل منطق ومدارانیستندوبایدبامنطق قرآنی اشدا علی الکفارباآنهابرخوردکرد
68
3
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶
ما سالی23 هزار کشته در تصادفات بخاطر ماشین های بی کیفت داخلی داریم کسی حرفی نمی زنه حالا جند تا حاجی مردن پیرهن عثمان شده
24
112
ناشناس
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴
واقعا سطح فکریت در همین حده...
forat
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴
آقای عزیز... سالی 23 هزار کشته... اون تولید داخل ... که اونم باز به این آقایان دولتی بی ربط نیست.
سالی یکبار حج.. اونم توی اوج کوری خوندن عربستان برای ایران. بهانه جنگ با یمن اینه که دوباره حکومتی مثل ایران درست نشه...
اونم 4000 هزار و خورده ای... که هنوز خیلیا مفقودن... که زنده و مرده رو با هم دفن کردن... که به مصدومین رسیدگی نکردندو نمی کنند و ... بی عرضگی این آقایان دولت توی احقاق حق ایرانی هااا...... کجایی تو... توی باغ نیستیا....
فرهاد
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۴
معلومه که ازان افرادی هستی که شیطان رو درس می دی--راستی میدونستی اونهایی که اونطرف اب از این حرفها یاد بعضیها می دهند در کاباره ها زاده شده اند--راستی میدونستی که به هر کس که برسند فکر میکنند که نکنه این ادم بابا مونه-
ا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷
سلام به همه دوستان عزیزان توجه داشته باشید که یک دیپلمات هیچ موقعه سهله انگاری نمی کند پس باید فهمید این کارها ازقبل برنامه ریزی شده است وهدف ان هم عادی سازی این ارتباط ها تا رسیدن به نقطه مدنظر خودشان.است...
3
2
میخ نعل و فروپاشی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۴
قابل توجه داداشایی که دیدار و دست دادن ظریف را بی اهمیت و تصادفی می دانند.« نعل بندی، میخ نعل اسبی را خوب نزد، اسبی در میدان نبرد بر زمین افتاد، فرمانده ای سرنگون شد، سپاهی فرو ریخت و کشوری نابود شد». تاریخ آندلس و ماجرای اسب تروا مصداق واقعی این داستان عبرت آموز است. پس عبرت بگیریم. همیشه رخدادهای بزرگ و مخرب، لزوما علت عظیمی ندارند، بلکه از یک روزنه و دریچه نفوذ بی اهمیت یا کم اهمیت شروع می شن. ما همه ایرانیان برادریم. پس سدی متحد و نفوذ ناپذیر باشیم در مقابل نفوذ شیطان بزرگ، آمریکای خبیث.
5
1
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۷
هرکی میخواد عمق فاجعه رو بفهمه سخنرانی دکتر عباسی تحت عنوان :افشاگری نماد کلید اقای روحانی رو ببینه
تازه با اوباما دست دادن چیزی نیست یک مقاله بنویسید درباره ی بغل کردن جناب فابیوس توسط ظریف لازم به ذکر است جناب فابیوس عامل وارد کننده ی ایدز به ایرانه
3
2
ابی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰
جناب اقای ظریف قدرتمند ترین و با هوش ترین وزیر خارجه از اول انقلاب تا به حال میباشد.لطفا خودتان را با حرفهای مضحک و مسخره و سخیف(روزنامه وطن) خسته نکنید .ظریف در قلب مردم ایران است.
22
12
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
هر چی میخواین منفی بدید من حرف خودمو میزنم
آقای ظریف کار خوبی کرده مگه میشه دست نداد؟
پس ادب کجا رفته؟
20
14
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶
فکر کنم اصول گرایان می تونن همه چیز را حل کنن چون هشت سال دوره احمدی نجات خودشون نشون دادن

4
3
پربازدیدترین آخرین اخبار