دیدار ظریف و اوباما از مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی شده بود
«کیهان» در گزارشی نوشت
در حالی که رسانه‌های زنجیره‌ای به سنت همه‌ساله از هفته‌های گذشته از دیدار اتفاقی و احتمالی هیئت ایرانی در آمریکا با اوباما خبر داده بودند و از این دیدار با عنوان دیپلماسی تصادفی یاد کرده بودند این تصادف روز دوشنبه روی داده و وزیر امور خارجه با اوباما ملاقاتی کوتاه کرد!
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
Germany
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
متاسفانه دولت با سیاست فعلی، سرنوشت خود را در اختیار آمریکا گذشته است. در واقع این آمریکا است که "تدبیر" دولت یازدهم و "امید" آقای روحانی را در اختیار دارد. "کلید" آنرا هم خود جناب روحانی در ازای وعده "سرخرمن" به آنها داده است. عاقبت دوستی روحانی و امثالهم با گرگ و روباه می توانست بهتر از این شود؟
ناشناس
Germany
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
این دولت همانند دولت اصلاحات و سازندگی غیر از ذلت ملت ایران چیزی از نیویورک به ارمغان نیاورده و باید وزیر خارجه استیضاح شود در صورتیکه دست اوباما به خون شیعیان یمن و سوریه و عراق و با قاطعیت می گویم به خون حجاج آلوده است با او دست دادن غیر از مخالفت با مقام معظم رهبری و ملت ایران چیزی دیگری است ؟
مؤذّن
Netherlands
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
بسمه تعالی/ واقعاً چنین اقتدار و استقلال رأی را در اکثریت مجلس فعلی سراغ داریم که در یک اقدام عزتمندانه مبتنی بر هوش سیاسی بلند مدّت، این آقای وزیر خارجه را استیضاح کنند!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
غلط اضافی یا غلط تصادفی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سینا موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
در مورد قبیح بودن یا نبودن این کار نمیخواهم سخن بگویم.
در این رابطه میخواهم بگویم چگونه مردم یک شهری چون بروجرد به چنین کسی رای میدهند که در جلسه علنی مجلس، وزیر امور خارجه دولت را متهم به انجام ((غلط اضافی ))میکند.
دقیقا با همین ادبیات.
ایا این سخن از یک نماینده مجلس صحیح است و باعث تضعیف دولت در خارج از کشور نمیشود. واقعا متاسفم
ارسال نظرات