سردار شوشتري مانند جهادگران در فكر خدمت رساني و جهادگري بود
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۵۳۶۰
مسئول بسيج دانشجويي استان خراسان رضوي:

سردار شوشتري مانند جهادگران در فكر خدمت رساني و جهادگري بود

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه هاي استان خراسان رضوي اظهار داشت: سردار شوشتري و محمدزاده همچون ديگر جهادگران در فكر خدمت رساني و جهادگري بودند.

به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از مشهد، محمد احمد آبادي روز گذشته در اختتاميه اردوهاي جهادي هجرت 3 در سالن مجتمع فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي واحد مشهد، اظهار داشت: سه دهه جهادگري در عرصه سازندگي در مناطق محروم ثمره كار سرداران شوشتري و محمدزاده است.

وي در ادامه تصريح كرد: سردار شوشتري سال ها در مناطق غرب كشور در كردستان، زاهدان و آذربايجان غربي فعاليت كرد و از نزديك با سران عشاير در تماس بود.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه هاي استان خراسان رضوي در خصوص گروه هاي جهادي هجرت اعلام داشت: امسال 42 هزار و 500 نفر در اين استان در عرصه هاي عمران روستايي، هنري، بهداشت، آموزش پزشكي، مرمت مدارس و كشاورزي فعاليت كردند.

احمد آبادي در خصوص مقايسه فعاليت هاي امسال با سال هاي گذشته اذعان داشت: در سال 88 در اين عرصه 1212 خواهر و 736 برادر در فعاليت ها حضور داشتند كه خواهران در تمام عرصه هاي خدمت رساني همانند سال هاي قبل پيشتاز بودند.

وي در پايان اظهار داشت: ما در اين عرصه حائز رتبه سوم در سطح استان ها شديم و 120 درصد نيز رشد نسبت به سال هاي قبل داشتيم كه اميدواريم اين كارهاي جهادي ادامه يابد./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار