کد خبر:۴۵۴۰۵
آموزش وبلاگنويسي و خبرنگاري در بسيج دانشجويي دانشگاههاي استان كرمانشاه
به همت بسيج دانشجويي دانشگاههاي استان كرمانشاه دورههاي آموزش وبلاگ نويسي و خبرنويسي به مدت 10 ساعت در آبان ماه جاري در محل بسيج دانشجويي استان برگزار ميشود.
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از كرمانشاه، اين كلاس ها با حضور مسئولان نشريات بسيج دانشجويي دانشگاه هاي استان، مديران فرهنگي و بررسي تحليل و خبرنگاران افتخاري «شبكه خبر دانشجو» برگزار مي شود.
لازم به ذكر است، در پايان اين دوره به شركت كنندگان گواهينامه پايان دوره اعطا خواهد شد./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا