کد خبر:۴۶۵۳۹
صبح امروز
تفاهم همكاري ميان وزارت بهداشت و شركت فرودگاههاي كشور امضا شد
در راستاي ارتقاي سطح ايمن استانداردهاي فرودگاهي كشور و كاهش تلفات ناشي از حوادث در فرودگاهها صبح امروز تفاهم نامه همكاري ميان وزارت بهداشت و شركت فرودگاههاي كشور در معاونت سلامت وزارت بهداشت امضا شد.
به گزارش خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، در امضاي تفاهم نامه مركز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشكي وزارت بهداشت و شركت فرودگاههاي كشور، ارتقاي سلامت مسافران و پرسنل فرودگاههاي كشور، كاهش تلفات و صدمات ناشي از حوادث در فرودگاهها و ارائه هر چه سريعتر خدمات فوريتهاي پزشكي توسط نيروهاي اورژانس 115 مورد تاكيد قرار گرفت.
حضور اورژانس 115در فرودگاههاي كشور، سرعت خدمات رساني به بيماران، مشاوره پرسنل هوايي و حضور نيروهاي اورژانس در هواپيماها از ديگر مواردي بود كه در امضاي اين تفاهم نامه مطرح شد./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا