كسب رتبه نخست جشنواره خوارزمي توسط تيم رباتيك دانشگاه آزاد تويسركان
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از همدان، در دومين دوره مسابقات رباتيك جشنواره خوارزمي كه نهم تا 11 آبان ماه در تهران برگزار شد، تيم رباتيك دانشگاه آزاد تويسركان پس از راه يابي به جمع 12 تيم برتر از 38 تيم شركت كننده در رشته ربات هاي ميكروماوس مقام اول را كسب كرد.
برپايه اين گزارش، تيم دانشگاه آزاد تويسركان در بخش رباتهاي ميكروماوس با ايجاد فاصله زماني قابل توجه با تيمهاي ديگر به عنوان برتر رسيد و درميان 60 تيم شركت كننده در بخش رباتهاي مين ياب اتومات در جمع هشت تيم برتر قرار گرفت.
خاطرنشان مي شود، تيم رباتيك دانشگاه تويسركان با عضويت شهريار شريفي بروجردي، رسول سبحاني، مينا زماني و سپيده حسين پور در اين دوره از مسابقات شركت كرده بود.
لازم به ذكر است، عضويت اعضاي تيم رباتيك دانشگاه آزاد تويسركان در جمع استعدادهاي درخشان كشوري و راهيابي بدون كنكور به مقطع كارشناسي ارشد از مزاياي جانبي احراز مقام برتر اين تيم است./انتهاي پيام/