اوقات فراغت جوانان به نحو احسن و با كيفيت بالا انجام گيرد
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از كرمانشاه، در جشنواره اوقات فراغت كه ديروز به منظور معرفي پايگاه هاي برتر و ايجاد رقابت بين آنها با حضور بيش از 200 نفر از كارشناسان دستگاه ها و فعالان اين امر در محل آمفي تئاتر سازمان ملي جوانان استان برگزار شد، محسن زارعي، مدير اين سازمان با تقدير از تلاش هاي كارشناسان و مسئولان موفق پايگاه هاي برتر اوقات فراغت به بررسي و توضيح طرح جامع اوقات فراغت پرداخت و گفت: موضوع استراحت يكي از كاركرد هاي سيستم اوقات فراغت است كه در خلال آن آرامش روحي به جوان باز خواهد گشت.
زارعي با بيان اين مطلب كه وضعيت كنوني پايگاه هاي اوقات فراغت نا مطلوب است، تصريح كرد: همگي بايد تلاش جدي و مستمر در اين راستا داشته باشيم.
در حاشيه جشنواره 4 كارگاه آموزشي براي مسئولان پايگاه ها و كارشناسان اوقات فراغت دستگاه ها برگزار شد كه عنوان اين كارگاه ها عبارت بود از خلاقيت و كار تيمي، مهندسي فرهنگي، مشاركت اجتماعي و طرح جامع اوقات فراغت كه اين كارگاه ها با حضور مهندس ملكي فر، مسئول انديشكده آصف و ساير كارشناسان برگزار شد كه مورد استقبال شركت كنندگان قرار گرفت.
در ادامه از 5 پايگاه برتر كه در سطح استان امتياز بيشتري را در برگزاري برنامه اوقات فراغت كسب كرده بودند، تقدير به عمل آمد./انتهاي پيام/