امضاي 12 تفاهم‌نامه همكاري بين دانشگاه شاهرود و مراكز علمي پژوهشي كشور
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۷۲۴۷

امضاي 12 تفاهم‌نامه همكاري بين دانشگاه شاهرود و مراكز علمي پژوهشي كشور

دانشگاه صنعتي شاهرود طي يك سال اخير 12 تفاهم‌نامه همكاري با مجموعه‌هاي علمي، پژوهشي و فناوري كشور منعقد كرده است.

دكتر علي اكبر پويان، معاون پژوهشي و فناوري دانشگاه صنعتي شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» در سمنان، گفت: اين تفاهم نامه ها با تلاش و پيگيري هاي مستمر همكاران دانشگاهي بر اساس نيازهاي متقابل دانشگاه و صنعت و عمدتاً با هدف ارتقاي سطح ارتباط با صنايع و مراكز پژوهشي و فناوري تنظيم شده است.

وي از اعضاي هيئت علمي و روساي دانشكده ها خواست تا با همكاري در تعريف پروژه هاي مشترك و حمايت مديران، زمينه اجرايي كردن هرچه بيشتر مفاد تفاهم نامه هاي همكاري را فراهم كنند.

پويان درپايان گفت: دانشگاه صنعتي شاهرود از دي ماه سال گذشته تا مرداد ماه سال جاري به ترتيب با سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران، مجتمع دانشگاهي آمايش و پدافند غير عامل دانشگاه صنعتي مالک اشتر، سازمان هواشناسي كشور، پارك علم و فناوري استان، شهرداري تهران، معاونت امور مناطق اداره كل تحقيق و توسعه، دانشگاه علوم پزشكي شاهرود، مركز بين المللي قنات و سازه‌هاي تاريخي آبي، اداره كل آموزش فني و حرفه‌اي استان، شركت قشم ولتاژ دانشگاه علوم پزشكي مشهد، مركز تحقيقات نمك دانشگاه آزاد واحد گرمسار و سازمان صنايع دريايي تفاهم‌نامه همكاري امضا كرده است./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار