15 ميليارد ريال در سال جاري هزينه جابجايي دانشجويان دانشگاه هرمزگان مي‌شود
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۷۳۴۸
رئيس دانشگاه هرمزگان:

15 ميليارد ريال در سال جاري هزينه جابجايي دانشجويان دانشگاه هرمزگان مي‌شود

رئيس دانشگاه هرمزگان گفت: پيش بيني مي‌شود كه در سال جاري كل هزينه جابجايي روزانه دانشجويان بين دانشگاه تا شهر به بيش از 15 ميليارد ريال برسد.

به گزارش گروه اجتماعي «شبكه خبر دانشجو»، احمد نوحه‌گر گفت: در سال گذشته نزديك به 13 ميليارد ريال صرف هزينه جابجايي دانشجويان بين خوابگاه و دانشگاه شد.

وي افزود: از ميان تمامي دانشجويان اين دانشگاه تنها 700 دانشجو در خوابگاه پرديس زندگي مي‌كنند و بقيه نيازمند استفاده از خدمات حمل و نقل عمومي هستند.

رئيس دانشگاه هرمزگان ادامه داد: اين دانشگاه با انتهاي شهر بندرعباس 10 كيلومتر و با برخي خوابگاه‌هاي خود 25 تا 30 كيلومتر فاصله دارد، لذا به منظور خدمات لازم براي جابجايي دانشجويان، 25 دستگاه اتوبوس از شركت واحد اتوبوسراني بندرعباس اجاره شده و از پنج دستگاه اتوبوسي كه در سفرهاي استاني هيئت دولت به دانشگاه نيز تحويل داده شده نيز سود مي‌جوييم.

نوحه گر در پايان، هزنيه‌هاي ناشي ار حمل و نقل دانشجويان را براي دانشگاه هرمزگان سنگين دانست و خاطرنشان كرد: به منظور ساماندهي جابجايي دانشجويان موفق شديم در سال جاري طرح احداث پايانه جابجايي دانشجويان را با اعتبار 300 ميليون تومان به پايان برسانيم./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار