دومين نمايشگاه دستاوردهاي هسته‌اي کشور در دانشگاه صنعتي اصفهان برپا مي‌شود
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۷۵۳۱

دومين نمايشگاه دستاوردهاي هسته‌اي کشور در دانشگاه صنعتي اصفهان برپا مي‌شود

دبير اجرايي شوراي همکاري‌هاي علمي سازمان انرژي اتمي از برپايي دومين نمايشگاه دستاوردهاي هسته‌اي کشور از 23 تا 27 آبان ماه جاري در دانشگاه صنعتي اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه علمي و آموزشي «شبکه خبر دانشجو»، دکتر بهزاد سلطاني هدف از برپايي اين نمايشگاه را جذب دانشجويان و استادان براي كار در زمينه علوم نوين هسته‌اي عنوان كرد.

مسئول نمايشگاه دستاوردهاي هسته‌اي اظهار داشت: در اين نمايشگاه ابزار‌ها و تجهيزات ساخته شده، مواد به‌دست آمده‌ و دستاورد‌هاي هسته‌اي ايران در دو بخش چرخه كامل سوخت هسته اي و پژوهشكده علوم و فنون هسته اي در معرض بازديد استادان و دانشجويان دانشگاه‌هاي استان اصفهان قرار مي‌گيرد.

وي با بيان اينكه اين نمايشگاه علمي و تخصصي است، يادآور شد: با توجه به اين مطلب مخاطب اين نمايشگاه دانشجويان و استادان دانشگاه ها هستند.

سلطاني با اشاره به اينكه اطلاع رساني و شفاف سازي در بحث صلح آميز بودن انرژي هسته اي در كشور از اهداف برپايي اين نمايشگاه است، افزود: اين نمايشگاه پيش از اين در دانشگاه هاي استان تهران و شيراز برپا شده و مورد استقبال دانشجويان و محققان قرار گرفته بود که پس از اصفهان، مشهد، مازندران و ديگر دانشگاه هاي كشور نيز ميزبان اين نمايشگاه خواهند بود.

لازم به ذکر است، دانشجويان رشته هاي فيزيك، مكانيك، شيمي، مواد و رشته هاي علوم پايه با ارائه كارت دانشجويي مي توانند از اين نمايشگاه به مدت پنج روز از ساعت 8 تا 17 بازديد کنند./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار