برگزاري سمينار شناسايي چالشها و فرصتهاي اشتغال در دانشگاه پيام نور شيراز
به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» از شيراز، در اين سمينار آموزشي که به همت انجمن علمي مديريت بازرگاني دانشگاه پيام نور شيراز و با همکاري مرکز آموزش بازرگاني فارس وابسته به موسسه مطالعات و پژوهش هاي بازرگاني (وزارت بازرگاني) برگزار مي شود، مسائلي چون اهميت طراحي کسب و کار، شناسايي نيازهاي بازار، راهکارهاي طراحي مشاغل با هدف پاسخگويي به نياز و خواسته مشتريان، استراتژي هاي سازماني، ويژگي هاي مديران برتر و خلاقيت در سازمان مورد بحث و بررسي قرار مي گيرد.
بر پايه اين گزارش، از ديگر محورهاي اين سمينار آموزشي مي توان به هدف و هدف گذاري، اشتباهات مديران، تشويق ها و تنبيه ها، انتخاب منابع انساني حرفه اي و استفاده از ابزارهاي زمانه و مروري بر مديريت زمان پيشرفته، فنون مذاکرات، سازمان و مديريت مدرن و نقش روابط عمومي اشاره کرد.
به گفته دبير انجمن علمي مديريت بازرگاني دانشگاه پيام نور شيراز آشنايي دانشجويان با روش هاي شناسايي فرصت هاي شغلي و ايجاد کسب و کار ملي يا بين المللي به همراه ارتقاي مهارت هاي فردي و رهبري سازمان از اهداف اصلي برگزاري اين سمينار است./انتهاي پيام/