پرده‌برداري از تنديس سرلشگر ظهير نژاد در ميدان ارتش اردبيل
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۷۷۳۳

پرده‌برداري از تنديس سرلشگر ظهير نژاد در ميدان ارتش اردبيل

عصر ديروز با حضور استاندار، فرماندار اردبيل و جمعي از فرماندهان سپاه و ارتش از تنديس امير سپهبد سرلشگر قاسمعلي ظهير نژاد در ميدان ارتش اردبيل پرده برداري شد.

به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از اردبيل، عليرضا صيامي، فرمانده تيپ 40 مستقل پياده ارتش جمهوري اسلامي ايران در اين مراسم، سرلشگر ظهير نژاد را چهره برجسته نظامي كشور دانست و گفت: اين فرمانده در دوران جنگ و بعد از آن افتخارات بزرگي را براي انقلاب اسلامي به ارمغان آورده است كه هرگز از حافظه تاريخ ايران پاك نخواهد شد.

وي با بيان اينكه افتخارات ارتش، افتخارات تمام ملت است، افزود: امروز ارتش با توكل به خداوند و با حمايت مردم به قدرت نظامي برتر منطقه دست يافته است.

صيامي ادامه داد: ارتش در طول 30 سال گذشته وفاداري خود را به نظام اسلامي، رهبري، جامعه و ملت ثابت كرده و بعد از اين هم مطيع مسير ولايت بوده و از كشور دفاع خواهد كرد.

لازم به ذكر است، در اين مراسم يكي از همرزمان سرلشگر ظهير نژاد خاطراتي از تلاش‌هاي اين فرمانده را بازگو كرد و در پايان از موذن زاده اردبيلي، خالق اين تنديس تجليل شد./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار