کد خبر:۴۸۹۵۴
برگزاري نشست مسئولان بسيج دانشجويي استان مركزي
نشست مسئولان بسيج دانشجويي دانشگا ههاي استان مركزي صبح امروز در سالن اجتماعات بانك تجارت اراك در حال برگزاري است.
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» در استان مركزي، در اين نشست، سيدحسن شريفي، مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه هاي استان مركزي و حجت الاسلام صادقيان، نماينده ولي فقيه در بسيج دانشجويي استان به ارائه سخنراني خواهند پرداخت.
گفتني است، در اين مراسم، مسئولان حوزهها و پايگاههاي بسيج دانشجويي در استان مركزي به بيان مشكلات، ديدگاهها و تحليل مسائل روز ميپردازند.
اين گردهمايي از صبح امروز، 28 آبانماه آغاز و تا عصر ادامه خواهد داشت./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا