اخبار کوتاه از دانشگاه هاي پيام نور فارس
- هيئت محبين اهل بيت(ع) دانشگاه پيام نور شيراز، شب گذشته، مراسم جشن سالروز ازدواج حضرت علي (ع) و حضرت زهرا(س) را در اين مرکز برگزار کرد.
دکتر انوشه، عضو هيئت علمي دانشگاه تهران، طي سخناني به مقوله ازدواج جوانان و شرايط زندگي موفق پرداخت.
گفتني است، اجراي موسيقي سنتي، گروه تواشيح و تقدير از چند تن از دانشجويان فعال فرهنگي از ديگر قسمتهاي اين برنامه بود.
- در راستاي توجه به اهداف ورزشي دانشگاه ها، يک دوره مسابقه طناب کشي در گروه خواهران و يک دوره مسابقه دووميداني بين برادران در دانشگاه پيام نور آباده برگزار شد.
در رشته طناب کشي خواهران دوازده تيم شرکت داشتند و مسابقات به صورت 2 حذفي انجام گرديد.
لازم به ذکر است که مسابقات تنيس روي ميز دانشجويان و کارکنان نيز در حال انجام است.
- اولين جلسه مبارزه با بيماري هاي واگيردار، با حضور مسئول مبارزه با بيماري هاي شهرستان فسا و کارشناس بيماري هاي مرکزDIC و همچنين کارشناس روان شناسي اين مرکزدر دانشگاه پيام نور فسا برگزار شد.
شايان ذکر است، جلسات به صورت مجموعه کلاس هاي آموزشي راههاي مقابله وپيشگيري بيماري در جهت افزايش آگاهي خود وديگران به وسعت تک تک افراد جامعه سير خود را طي خواهد کرد./انتهاي پيام/