از پيشکسوتان و راديولوژيست هاي فعال هرمزگان تجليل شد
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۸۹۸۹
همزمان با نکوداشت روز بازنشستگي؛

از پيشکسوتان و راديولوژيست هاي فعال هرمزگان تجليل شد

همزمان با نکوداشت روز بازنشستگي، از خدمات پيشکسوتان، دانشجويان نمونه، راديولوژيست هاي فعال بخش راديولوژي بيمارستان هاي هرمزگان قدرداني شد.

به گزارش خبرنگار"شبکه خبردانشجو"از بندرعباس ، مسوول تصوير برداري راديولوژي بيمارستان شهيد محمدي در اين مراسم طي سخناني اظهارداشت: بخش تصوير برداري يكي از بازوها واركان پزشكي است كه امروزه بدون تصوير برداري تشخيص بسياري از بيماري ها وجود ندارد. 

داريوش واحدي با اشاره به اينكه در شهرستان هاي استان بخش راديولوژي فعال است ، رويكرد جديد بيمارستان را رفتن به سمت شهرهاي كوچك وتوسعه بخش هاي بيمارستاني به خصوص راديو لوژي عنوان كرد.

نايب رييس انجمن علوم پرتو شناسي هرمزگان در ادامه برروشن شدن دوگانگي که در مسئله محاسبه فوق العاده

مزاياي کار با اشعه ايکس براي کارکنان اين بخش تاکيد کرد وااظهارداشت: اردبيل ،خوزستان ،ياسوج وشيراز از اين مزايا برخوردار مي باشند در حالي که براي استان هرمزگان اين مسئله هنوز حل نشده است. 

کارشناس راديو لوژي بيمارستان شهيد محمدي بندرعباس ،برگزاري سمينار راديولوژي وتجليل از برترين هاي مقالات مختلف علمي بحث راديولوژي در8بهمن ماه جاري وکلاس هاي بازآموزي در دي ماه جاري درسالن فارابي بيمارستان رااز برنامه هاي آينده بخش راديولوژي بيمارستان عنوان کرد.

وي در همين رابطه درخصوي ارائه مقالات اضافه کرد: متخصصان ،دانشجويان بخش راديولوژي استان مي توانند تا يک ماه آينده مقالات خود به دبيرخانه انجمن پرتوشناسي ارسال نمايند.

حميدرضا ايرج پور رييس هيات مديره انجمن علوم پرتو نگاري هرمزگان نيز کشف اشعه ايکس در حوزه پزشکي را انقلاب بزرگ خواند وافزود: بين 75تا درصد بيماراني که به بيمارستان مراجعه مي کنند به طور مستقيم با بخش راديو لوژي سروکار دارند.

وي همچنين نصب دستگاه اسكن اسپيرال 16 دربخش راديولوژي براي بيمارستان شهيد محمديو شهرستان ميناب را طي 20روز آينده ذکر کرد وافزود: با نصب اين دستگاه بخش زيادي از مشکلات اين بخش مرتفع خواهد شد.

لازم به ذکر است ؛ حميدرضا ايرج پوررييس،داريوش واحدي نائب رييس ،مصطفي غريبي خزانه دار ، ابراهيم نوري دبير ،فاطمه سالار زاده رابط ، زيبا بکاري وهادي رضايي عضوعلي البدل ،طاهره تراهي بازرس وام البنين تقي زاده نيز به عنوان بازرس علي البدل انجمن علوم پرتو نگاري از زمان راه اندازي انجمن طي يک ساله راه اندازي آن از 87تاکنون را تشکيل مي دهند./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار