تهاجم فرهنگي دشمن سبب خلوص بيشتر مومنان شده است
به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» از اراك، حجتالاسلام محمدحسن طائب شامگاه جمعه در يادواره سردار شهيد رحيم آنجفي در مسجد الزهراي اراك اظهار داشت: اگر هوشياري مقام معظم رهبري و حضور جوانان اسلامي نبود، اين تهاجم فرهنگي، جمهوري اسلامي را نابود ميكرد.
فرمانده سابق نيروي مقاومت خاطرنشان كرد: هر ساله دين باوري جوانان و مردم كشور بيشتر ميشود؛ همان طور كه در مراسم اعتكاف شمار افراد شركتكننده بيشتر از سال قبل است.
اين استاد حوزه و دانشگاه با تاکيد بر اينکه همواره نيرويي کشور ايران را حمايت مي کند، اظهار داشت: آمريكا در تمام كشورهاي همسايه ايران حضور پيدا كرده، ولي جرات تعدي به كشور ايران را ندارد.
رحيم غلامي، فرمانده بسيج اراك نيز در اين مراسم هدف از برگزاري اين يادواره را ذكر ياد شهدا، فاتحه و ذكر حماسه شهدا عنوان كرد و گفت: شهدا نياز به ما ندارند، بلكه جوانان به شهدا نيازمند هستند.
وي تصريح كرد: بزرگداشت اين يادواره به نسل جوان كمك ميكند تا زيرپوشش تعاليم عاليه اسلامي در مسير و راه و اهداف شهدا حركت كنند.
لازم به ذکر است، در اين مراسم سيد جواد هاشمي ضمن گراميداشت ياد و خاطره سردار شهيد آنجفي، خاطرههايي از دلاورمرديهاي شهدا را بازگو كرد./انتهاي پيام/