حفظ وحدت و توجه به ولايت فقيه از ضروريات است
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۹۱۵۹
رئيس دانشگاه فردوسي مشهد:

حفظ وحدت و توجه به ولايت فقيه از ضروريات است

رئيس دانشگاه فردوسي مشهد گفت با بيان اينكه افراد در هر جايگاه و منصبي كه هستند نبايد به ولايت فقيه خدشه اي وارد سازند، گفت: حفظ وحدت و توجه به ولايت فقيه از ضروريات است.

به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از مشهد، عليرضا عاشوري روز گذشته در همايش علمي، فرهنگي و پژوهشي دانشگاهيان كه به همت سازمان بسيج اساتيد و دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي خراسان رضوي در مجتمع فرهنگي آيه ها برگزار شد، با اشاره به رشادت هاي شهيد سردار شوشتري اظهار داشت: با مرور خواسته هاي اين بزرگواران و با توجه به تبعيت آنها از امام راحل (ره) در مي يابيم كه آنها به ولايت فقيه و وحدت توجه جدي داشتند.

وي در ادامه خاطرنشان كرد: ما به عنوان ادامه دهنده راه شهدا بايد به اين دو مقوله توجه كافي داشته باشيم و با رفتار و گفتارمان باعث خدشه دار شدن اين دو مهم نشويم.

در ادامه اين همايش دكتر بذرافشان، دبير اجرايي اين همايش و دكتر احمدي، رئيس دانشكده الهيات دانشگاه آزاد مشهد به ايراد سخناني پيرامون برگزاري اين همايش پرداختند.

لازم به ذكر است، از ديگر برنامه هاي اين همايش برگزاري ميزگرد تخصصي بررسي نقاط ضعف و قوت دفاع مقدس، ارائه مقاله، پخش كليپ، بازديد از منطقه عملياتي كربلاي 5 و اجراي تئاتر سلسله الذهب و نقل خاطره بود./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار