آخرین اخبار:
کد خبر:۵۹۱۶۶۳
معاون وزیرارتباطات:

سالانه ۳۰ هزار میلیارد ریال درآمد تبلیغاتی درکشور به دست می آید

معاون پارلمانی و امور استان های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سالانه ۳۰ هزار میلیارد ریال در کشور درآمد تبلیغاتی داریم که کمتراز ۲۰درصدآن در فضای مجازی به دست می آید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو دکتر مرتضی براری عصر شنبه در بازدید از مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب وکارهای نوپا و رونمایی از اپلیکیشن وینتو در باشگاه فرهنگی ، ورزشی میلاد کرج افزود: دراین چند سال اخیر رشد قابل توجهی در کسب و کارهای جدید در زمینه فعالیت های دنیای مجازی در کشور شکل گرفته است . 


وی بیان داشت: امسال بیش از یک هزارو۴۰۰ رویداد کارآفرینی در کشور داشتیم که بیش از ۴۰۰ رویداد آنها در استان تهران و مابقی در سایر استان ها بوده است. 


براری گفت: هدف از این رویداد ها توسعه کسب و کار جدید است که در سال جاری بیش از ۲ هزارو ۵۰۰ کسب و کار درزمینه فعالیت های تبلیغاتی با سیستم نوین در کشور شکل گرفته است . 


وی ادامه داد: درنمایشگاه الکامپ امسال بیش از ۵۰۰ شرکت ثبت نام کردند که ۳۰۰ شرکت فرصت ارائه محصول در این نمایشگاه را به دست آوردند. 


معاون وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت:برای نخستین بار ۵۲.۵درصد دسترسی به اینترنت بر روی موبایل در کشور حاصل شده است که رویداد خوبی برای تبلیغات است. 


براری گفت: مهمترین محوراقتصاد مقاومتی اقتصاد دانش بنیان است که مقام معظم رهبری همواره برآن تاکید دارند، اقتصاد دانش بنیان یعنی اقتصاد مبتنی بر نیروی انسانی و نوآوری است، براین اساس دستاوردهایی که درحوزه فضای مجازی و زیرساخت های الکترونیکی درکشورشکل گرفته است بسیارچشمگیر است. 


وی افزود: برخی فرصت های شغلی در این بخش بیش از یک هزارو ۷۰۰ شغل ایجاد کرده اند. 


براری به زیرساخت های استان البرز اشاره کرد و اظهارداشت: در حوزه آسی سی تی به لحاظ زیر ساخت بیشترین سرمایه گذاری در البرز کرده ایم و ۶ شهر استان دارای 'تری جی' هستند که شبکه باند پهن دراین استان ایجاد کرده ایم. 


در‌پی ابلاغ سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری در مسیر اقتصاد مقاومتی و به‌همت جوانان کارآفرین ایرانی و با حمایت مرکز تسهیل گری و توانمند سازی کسب و کارهای نوپای کرج، نرم افزار 'وینتو' برای رونق اقتصادی و گرداندن چرخه اقتصاد در سال های اخیر پا به عرصه گذاشت. 


وینتو برای رفع مشکلی به‌نام عدم اثرگذاری تبلیغات شرکت‌ها بوجود آمد و دراین زمینه فروشگاهی طراحی کرد که خریداران بدون نیاز به پرداخت هزینه در آن خرید می‌کنند. 


اکنون این امکان به وجود آمده، کاربران با دیدن تبلیغات هدفمند شرکت‌ها کسب درآمد کرده و در فروشگاه وینتو خرید می‌کنند. 


این هدفمندی برای اولین بار در اختیار شرکت‌ها قرار می‌گیرد، به‌صورتی که این فرصت را دارند کالای خود را فقط به آقایان یا بانوان یا گروه سنی متفاوت ارایه دهند. 


با این کار هزینه تبلیغات بسیار کاهش پیدا کرده و با معرفی مستقیم کالا و خدمات خود به جامعه هدف اثرگذاری بیشتری را شاهد بوده و رونق کسب و کار را به دنبال دارد. 

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار