ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان مدارک لازم زائرین اصلی و ذخیره را برای اعزام به عتبات دانشگاهیان اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان مدارک لازم زائرین اصلی و ذخیره را جهت اعزام به عتبات دانشگاهیان اعلام کرد.
بر این اساس، پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره بعد از نهایی کردن ثبت نام باید جهت ارائه مدارک، بر اساس زمان بندی اعلام شده، به دفاتر ستاد در استان محل تحصیل یا تدریس خود مراجعه کنند.
عدم مراجعه برای ارائه مدارک، طبق زمان بندی که در دفترچه راهنما قید شده به منزله انصراف از اعزام تلقی و از افراد ذخیره جایگزین میشود.
برنامه زمانی برای تحویل مدارک حداقل یک ماه قبل از اعزام است و زائرین باید مدارک خود را به موقع و کامل تحویل دهند.
مدارک لازم جهت تشرف به عتبات (زائرین اصلی و ذخیره)
*اصل گذرنامه (تا ۶ ماه پس از سفر باید اعتبار داشته باشد)
*گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان و حکم کارگزینی برای اساتید و کارمندان
*دو قطعه عکس رنگی ۳*۲ یا ۴*۳ (پشت زمینه سفید و تمام رخ)
*اصل شناسنامه و عقدنامه (ویژه زائرین متاهل)
*دانشجویان پسر که از معافیت تحصیلی استفاده میکنند باید فرم تعهد نامه را تکمیل و به همراه کپی کارت ملی، شناسنامه و ضامن، تحویل رابط عتبات در استان خود نمایند تا ستاد نسبت به تهیه مجوز خروج از کشور اقدام نماید.
مهلت تحویل فرم تعهد نامه برای کاروانهای اعزامی بهمن ماه، حداکثر تا ۱۸ دی و برای کاروانهای اسفند به بعد حداکثر تا ۲۵ دی ماه میباشد.
زمان بندی و نحوه ارسال مدارک
زمان تحویل مدارک برای هر کاروان مشخص و حدود یک ماه قبل از اعزام است و زائرین اصلی و ذخیره یک ماه پیش از اعزام باید مدارک خود را به دفتر ستاد در استان محل تحصیل خود تحویل دهند.
تذکر مهم: زائرانی که در کاروانهای بهمن ماه اعزام میشوند، به دلیل فرصت محدود، باید سریع تر مدارک خود را تحویل دهند و مشمول زمان بندی فوق نخواهند شد.
گفتنی است؛ اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات به صورت استانی و از محل تحصیل یا تدریس دانشجویان و اساتید انجام خواهد شد.