مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: با گذشت بیش از ۲۳ سال بهره برداری از متروی تهران هم اکنون حجم بسیار بالایی از ناوگان فعال در خطوط هفتگانه مترو، با گذشتن از محدوده مجاز برای اورهال با وضعیت اضطراری مواجه هستند.
کد خبر: ۹۷۴۷۳۹ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۲