صادقیان در گفتگو با "خبرگزاری دانشجو":
هافبک پرسپولیس گفت: مطمئنا گل گهر تیم خوبی است که موفق شد 2 نماینده لیگ برتر را در جام حذفی از دور خارج کند.
کد خبر: ۳۶۵۲۲۵ تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۰۵