سخنگوی وزارت خارجه گفت: بر این اعتقادیم که مشکلات قاره آفریقا باید توسط کشورهای آفریقایی و در چهارچوب تشریک مساعی حل و فصل شود.
کد خبر: ۲۲۴۱۳۴ تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۲۶