رئيس دانشگاه بجنورد:
رئيس دانشگاه بجنورد گفت: شوراي نظارت و ارزيابي دانشگاه بجنورد بعد از ۱۰ سال و براي نخستين بار تشکيل و فعال شد.
کد خبر: ۳۸۶۲۸۹ تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۳