خارج شدن نیروگاه بوشهر از مدار

خارج شدن نیروگاه بوشهر از مدار

آخرین اخبار:
برچسب - «خارج شدن نیروگاه بوشهر از مدار»
در مورد خارج شدن نیروگاه بوشهر از مدار در ویکی دانشجو بیشتر بخوانید.
معاون نیروگاهی سازمان انرژی اتمی خارج شدن نیروگاه بوشهر از مدار را برای تعویض سوخت عنوان کرد و گفت: این کار هر سال تکرار می‌شود و حدود دو ماه یا کمی کمتر برای تعویض سوخت باید نیروگاه را از مدار خارج کنیم.
کد خبر: ۷۵۱۵۵۶    تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۱۹

پربازدیدترین آخرین اخبار