یکی از اولویتهای اصلی و اساسی خراسان شمالی مسئله آب است؛ چه در حوزه کشاورزی و چه در حوزه شرب. همین امر سبب شد تا مسئله آبرسانی در دولت سیزدهم به یک اولویت تبدیل شود.
کد خبر: ۱۱۵۴۱۱۸ تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۰۲