الجزیره در صدمین روز جنگ افروزی آمریکایی- صهیونیستی علیه ایران به بررسی معادلات برد و باخت در این جنگ پرداخته و رژیم صهیونیستی را بزرگترین بازنده جنگ معرفی کرد.
کد خبر: ۱۴۱۴۰۰۴ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۲۰