در خواست توانیر؛
شرکت توانیر با صدور اطلاعیه ای از مردم درخواست کرد در ساعت های اوج بار (۱۲ الی ۱۶ و ۲۰ الی ۲۳) در مصرف برق صرفه جویی کنند.
کد خبر: ۶۱۸۳۹۰ تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۴/۱۷