مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اشاره به فوت ۱۷ نفر را در پایتخت به دلیل برق گرفتگی طی ۳ ماه گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۹ درصد کاهش داشته است.
پلیس بابل مدتها بود که گشت هایش را برای به دام انداختن یک فرد ویژه بسیج کرده بود. او در تاریکی شب چون شبح از تیرهای برق بالا میرفت و در چشم برهم زدنی منطقهای را در تاریکی فرو میبرد.
روابط عمومي سازمان پزشكي قانوني اعلام کرد که تا پایان آذرماه سال جاري ۵۴۹ نفر در كشور بر اثر برقگرفتگي و ۷۸۶ نفر بر اثر غرقشدگي جان خود را از دست دادند که این آمار کاهش حدود ۳ درصد را نشان می دهند.
همایش «بنی آدم» برای تقدیر از خیّرینی که برای تهیه دست مصنوعی برای دانشجوی دانشگاه بجنورد که هنگام کار هر دو دستش را بواسطه برق گرفتگی از دست داده بود، برگزار شد.