محمدنبی در گفتوگو با «خبرگزاری دانشجو»:
دبیر فدراسیون فوتبال از درخواست ایران برای برگزاری فینال جام باشگاههای آسیا بعد از جام جهانی خبر داد.
کد خبر: ۲۵۷۴۲۱ تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۶