پرویز سروری عضو شورای شهر تهران با اشاره به پیروزی اصولگرایان در انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: این پیروزی یک مدل بسیار موفق است و نشان میدهد که اگر اصولگرایان خواستههای گروهی و جناحی را کنار بگذارند و به مصالح بزرگتری فکر کنند میتوانند به پیروزیهای بزرگ تر دست پیدا کنند.
کد خبر: ۴۳۸۱۱۲ تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۱۲