رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران: قرار است استعلامات شهرداری برخط باشد و مدت زمانی که مردم منتظر صدور یک گواهی هستند کاهش پیدا کند . هوشمندسازی دوربین های شهرداری در حال انجام هستند و بسیاری از دوربین هایی که از مدار خارج شده بودند دوباره به مدار برگشتند.
کد خبر: ۱۲۵۲۸۴۱ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۲/۰۲