در جریان جنگ تحمیلی سوم؛
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با تشریح خسارتهای واردشده به زیرساختهای آبی استان در جریان جنگ تحمیلی سوم، از وارد آمدن حدود ۸ هزار میلیارد تومان خسارت به تأسیسات آب خبر داد و گفت: بزرگترین آبشیرینکن شهرستان قشم با ظرفیت تولید روزانه ۱۲ تا ۱۴ هزار مترمکعب آب بهطور کامل تخریب شده است.
کد خبر: ۱۴۱۷۲۴۶ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۲۷