منابع رژیم صهیونیستی گزارش دادند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حملات موشکی شب گذشته خود موسسه علوم «وایزمن» در منطقه «رخووت» در جنوب شهر تل آویو واقع در سرزمینهای اشغالی را هدف قرار دادند. این موسسه در خدمات دهی همه جانبه به ارتش رژیم صهیونیستی نقش مهمی ایفا میکند.
با حمله رژیم صهیونیستی به تأسیسات انرژی ایران، گزینه بستن تنگه هرمز بار دیگر بهعنوان ابزاری راهبردی در برابر فشارهای غرب و تهدیدهای اسرائیل مطرح شده است.
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص)، تصریح کرد: در تداوم عملیاتهای غرورآفرین نیروهای مسلح مقتدر و آماده ایران اسلامی، سلسله عملیاتها تا پشیمانی کامل دشمن صهیونیستی ادامه دارد.
درگیریهای شدید در جنوب نوار غزه موجب کشتهشدن یکی از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی از تیپ پیادهنظام «کفیر» شد؛ موضوعی که بهعنوان یکی از سختترین وقایع امنیتی اخیر توصیف شده است.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با سفرای خارجی مقیم تهران، با اشاره به تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک ایران، این حرکت را یک «تجاوز آشکار» به خاک جمهوری اسلامی خواند.
در پی وقوع حادثه در تأسیسات نفتی، اداره کل اچاسئی وزارت نفت با انتشار اطلاعیهای نسبت به خطرات ناشی از حضور در اطراف این تأسیسات هشدار داد و از شهروندان خواست با رعایت توصیههای ایمنی، از نزدیک شدن به محل حادثه خودداری کنند.