پیشنهاد خبرگزاری دانشجو به مدیران وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک؛
رژیپم صهیونیستی با تجاوز آشکار به کشور عزیزمان همه قوانین و پروتکلهای بین المللی را زیر پا گذاشته است. کمیته بین المللی المپیک و نهادهای جهانی ورزش باید این کشور متجاوز را از صحنه ورزش دنیا حذف کنند
کد خبر: ۱۲۷۳۹۲۸ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۳/۲۴