رئیس دانشگاه هایتک کرمان:
رئیس دانشگاه هایتک کرمان گفت: امیدوارم در دوران پسا تحریم، با فعالتر شدن دپیلماسی علم و فناوری و گسترش رابطه علمی با جهان در جهت تحقق اهداف نظام گام برداریم.
کد خبر: ۴۸۰۴۷۶ تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۳۰